Jump to content

ACC Off


nsalexandru
 Share

Postare recomandată

Salutare, 

Zilele trecute (14.01) am avut o problemă la vreo 200km de casă, oprisem undeva să mănânc și când am pornit mașina am primit eroarea ACC Error.

Zic aia e.. nu îmi lipsește așa mult..

Problema este că atunci când am plecat de pe loc nu voia să schimbe mai sus de treapta 1-a (în bord afișa "D" nu D1 ca de-obicei .. ), am dat pe manual am încercat să schimb eu dar nu voia. 

Atașez poze cu erorile de atunci, din păcate nu am făcut un full scan dar astea erau singurele erori afișate.

Am pus VCDS-ul (am avut noroc că aveam laptop-ul la mine) și am încercat să șterg erorile dar reapăreau, am oprit motorul și am șters erorile și nu au mai apărut până azi când mai devreme am pornit mașina și iar ACC Error (doar că de data asta nu am mai avut probleme cu cutia, schimba ok totul ok doar erorile pe ACC)

Atașez și un full scan de acum.

 

Țin să menționez că recent a fost schimbat alternatorul și senzorul de nivel Xenon pe partea dreaptă față (nu știu dacă există vreo legătură)

 

 

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Log-WVWZZZ3CZ9E554387-277030km-172138mi.txt

Modificat de nsalexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate o sa te lase o electrovalva/solenoid pressure din cutie. Operatiune destul de scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Sterge eroarea si monitorizeaz-o. Incearca sa cureti zona radarului si a siglei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am șters eroarea acum și am spălat mașina am șters bine zona aia.

 

Vedem pe viitor 

 

(Am discutat cu cineva pentru problema mecatronicului, reparație cu garanție 12 luni + schimb ulei 6000 RON) 

 

recomandați un mecatronic din dezmembrări (desigur mai ieftin) sau recondiționarea ăstuia? 
 

Știu că este și la noroc …

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca ti ia pielea de pe tine.

Este absurd pretul, la modelul tau DQ250.

Nu te grabi, vezi ca la cati km. are, nu mai ai nici ambreiaje, asta daca nu au fost schimbate.

La fel si volant.

Te poti orienta catre o cutie cu garantie si pui si volant nou.

Dar pana una, alta, poti rezolva mecatronicul cu un 2.500 lei(schimbi doar ce este uzat) , cam pe acolo.

3.000 este tot kitul de reparatie, pui si manopera si ulei...variante sunt multe.

Valve noi si fa l pe al tau.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!