Jump to content

Golf 7.5 R DSG


yoyobecks

Postare recomandată

  Buna, de curand sunt noul proprietar al unui Golf 7.5 R, am facut trecerea de la un Golf 6 2.0 TDI, de mult tot cautam cu ce masina sa o schimb si am ajuns la concluzia ca tot un golf ar fi potrivit sa cuprinda toate caracteristicile ce le doream la noua masina, cautarea a fost destul de lunga pana am gasit masina care sa ma multumeasca aproape de 100%!

Sa va dau si cateva detalii ca si an masina este 2019 iar km 24100, a fost adusa din Germania pe platforma !

   As vrea sa va cer cateva sfaturi, ca si mentenanta este total diferita fata de golful meu vechi... de asta am zis sa intreb la alti posesori cu experienta in a detine asa masina:

1) Daca mi-ar putea spune cineva care sunt intervale de schimburi la tot ce cuprinde mentenanta de service, ulei motor, filtre combustibil, aer, polen, cutie automata, (grup fata, spate asta nu stiu exact la ce se refera ca mai vazusem scris pe undeva) sistem haldex, lichid frane, bujii.

2) Chiar si alte recomandari sunt binevenite ca sunt nou in a detine o masina sportiva in adevaratul sens !!

 

Am sa va atasez aici si cateva poze cu masinuta mea !!

 

   

 

WVWZZZAUZLW003146_01.jpg

WVWZZZAUZLW003146_03.jpg

WVWZZZAUZLW003146_04.jpg

WVWZZZAUZLW003146_08.jpg

WVWZZZAUZLW003146_09.jpg

WVWZZZAUZLW003146_10.jpg

Link către comentariu

Foarte frumoasa! Sa o stapanesti sanatos! Eu la GTI imi fac schimburile de consumabile la 7000 km. Probleme de fabrica: pompa apa si termostat - daca observi pierderi de antigel, verifica prima data cele doua componente (au aparut variante noi).

Link către comentariu

Mai mult ca sigur si eu voi face la fel schimbul de ulei cam la aceeasi km, asta am auzit si eu ca e ok sa faci schimbul sub 10 k !!  Multumesc pt sfatul cu pompa si termostatul, am sa urmaresc si eu sa vad cum se prezinta !!

Urmeaza si cateva modificari pe partea estetica, chiar astazi am platit avansul pentru un volan custom, va fi gata la inceputul lui februarie deoarece comanda a fost facuta in Uk !!

 

Link către comentariu

vezi ca sunt si aici si pe internet nenumarate postari si video-uri cu golf 7R. si CZR mi se pare ca are o postare mai veche pe forum aici in care poti urmari parcursul upgrade-urilor la al sau R.

Link către comentariu

Salutare! Foarte frumoasa masina. Sa o stapanesti sanatos. Vad ca si tu ai trecut prin aceleasi "probleme/cautari" ca si mine deoarece si mie mi-a luat mai mult de un an sa gasesc o masina la un pret relativ bun si cu dotarile pe care le-am cautat.

Legat de potentialele probleme intr-adevar termostatul si pompa de apa pot crea probleme dar n-am auzit sa se intample mai devreme de 60000 Km si stiam de ele inainte de a achizitiona masina.

 

La cutia de viteze am vrut sa shimb uleiul dar nu m-a lasat mecanicul deoarece masina avea doar 4 ani si 36.000 km --> mi-a spus ca e prea repede ca nu a atins nici numarul de km si nici ani si sa il schimb anul urmator.

 

Unitate haldex si diferential nu am schimbat inca deoarece au fost schimbate anul trecut -- cu siguranta anul urmator le voi schimba o data cu cel din cutia de viteze.

 

Ca si recomadari ce le-am primit si eu:

- ulei + filtru DSG (numai pe original) la 30.000km -- poti sa-ti imaginezi ca pe asta inca n-am facut-o 🙃

- Uleiul la haldex e suficient sa-l schimbi la 30k de km sau maxim 3 ani

- bujii (originale, nu risca cu aftermarket, pot fi sensibile) la 20-30.000km. 

- bujii(OE VW 06K905601L), ulei cutie(Ulei DSG OE VW G055529A2 - 6 litri, FILTRU ULEI CUTIE VITEZE AUTOMATA DSG ORIGINAL VW 02E305051C), schimb ulei diferentiale fata/spate (OE VW G052145S2 - 2 litri: 650ml diferential fata, 950ml diferential spate). La diferentiale se schimba si suruburile (4x- N90281802)

 

Si eu sunt tot din Timisoara, poate ne vedem prin oras 😀

Link către comentariu

Salut, multumesc mult pt informatii foarte utile si voi tine cont de ele, la mine din ce mi-au spus si aratat cei de la Vw de unde am luat masina au schimbat bujiile si uleiul la 22 de mii iar la haldex cred ca la 18 mii dar acolo cred ca au facut dupa numarul de ani, legat de diferential ca nu am mai avut pe alta masina cum este intervalul ca nr de ani si km ? Legat de uleiul de motor ma gandesc ca tot original vei baga sau incerci altceva?!

 

M-am uitat si la masina ta e frumoasa si a ta, ca si dotari sunt foarte asemanatoare din ce ai trecut in postare, cu siguranta ne vom intersecta prin oras ca ador sa o conduc e top masina !!! 

Multa bafta si fara evenimente nedorite !!

Link către comentariu

Doamne ajuta! Multumesc la fel si tie, bafta si sanatate multa multa!

 

Intr-adevar e top masina 😀 - si acum dupa aproape 6 luni placerea de a o conduce e la fel ca in prima zi si cu siguranta nu te plictisesti de ea. N-a fi crezut ca o sa-mi placa asa mult.

 

Uleiul as merge pe original - nu l-am intrebat pe mecanic ce a pus dar stiu ca mi-a spus ca merge pe original la fel ca recomandarile VW. Toate masinile ce le-am avut le-am dus la el de fiecare data cand au avut nevoie de reparatii sau mentenata si de fiecare data a facut treaba foarte buna asa ca nu-mi fac griji de el.

 

Nici eu nu am mai avut asa masina si e prima de genul asta si la mine --> legat de diferential cu siguranta schimbul la maxim 3 ani sau 30000 km in acelasi timp cu unitatea haldex --> intentionez sa le fac in prima jumatate a anului urmator o data cu schimbul in cutia de viteze.

 

Haldex-ul e in fata - prima poza - incercuit jos orificul de golire si sus cel de umplere

Pompa haldex e situata pe haldex- n-am poza cu ea - asta doar se demonteaza si se curata filtrul o data la 2 schimburi (nu se inlocuieste) dupa care se pune inapoi iar daca nu ma insel trebuie reinitializata 

 

Diferentialul spate - a 2-a poza

 

Pozele nu sunt ale mele - le-am luat tot de pe aici de pe forum

 

Daca vrei sa treci la discuri perforate similare cu cele din pachetul performance aici sunt codurile --> discurile de pe pachetul performance 5Q0615301C - ZIMMERMANN 600.3262.70 Disc de frână imperecheate cu niste placute DBA XP. Placute spate 5G0 698 451. Placute fata 5Q0 698 151 G - ZIMMERMANN 24738.200.2 

 

PS: Tobele alea Akrapovic cred ca suna grozav 😃. Pe Golf Variant nu s-au pus deloc, ca mi-as fi luat si eu dar nici cu astea "standard" nu ma rusinez nici eu 😋

Haldex.JPG

diferential.JPG

Link către comentariu

De curiozitate, la ce mecanic mergi? Imi va lua ceva pana voi memora toate aceste intervale si schimburi venind de la un diesel manual fwd, dar cat traim invatam!! Inca odata multumesc pt informatii !!

 

Da intradevar se aude altceva cu tobele Akrapovic, nu au fost neaparat un must have in selectia masinii dar s-a nimerit perfect, singurul lucru care nu a fost pe gustul meu in totalitatea  e combinatia culorilor la scaune, as fi preferat sa fie varianta cu piele neagra integrala dar asta pe viitor poate voi schimba, momentan vreau sa ma bucur de ea si incet incet sa o infrumutesez si mai mult pe parte estetica, gen un volan custom, folii geamuri, distantiere, crome delete la grila si embleme, dupa care mai vedem cum stam!

 

Tu ai schimbat ceva la ea sau momentan ai lasat-o stock? 

Link către comentariu
cbmarius2004

Mi-a fost si mie recomandat cand am avut probleme mari cu un Renault Megane 1.6 16V pe care il am si acum si mecanicul a reusit sa repare prostiile pe care le-au facut altii, asta una la mana, a 2-a cand te cheama la el in ziua X poti sa fi sigur ca se va ocupa doar de masina ta si nu te va amana decat in cazuri exceptionale cand apare ceva neprevazut la masina ta si nu gaseste piesele la timp. Pot sa iti dau nr. lui in privat sa nu facem reclama pe aici.

 

Eu mi-am scris intr-un Word toate detaliile astea sa nu le uit 🙃.  Oricum sa nu treci de 10000 km fara sa faci schimbul de ulei ca motoarele astea merg mai incinse cam pe la 100 grade iarna si cam 105 -106 grade vara la ulei si mi-a spus mecanicul ca nu merita riscul sa trecem de 10000 km. Optim 7-8000 km mai ales ca nu ma gandesc s-o schimb prea curand.

 

Combinatia de culori la scaune int-adevar nici eu n-am mai vazut si nu stiam ca exista (cel putin pe Golf Variant cum am eu nu am vazut sa fie) dar mie imi place cum da bejul ala la tine cu negrul de scaune poate si pentu ca sunt obisnuit cu bej de la vechiul Megane 😋

 

Momentan nu am simtit nevoia de modificari si deocamdata e stok - ma gandisem la un filtru de aer Eventuri pe care probabil pe viitor il voi pune in locul celui stock.  Geamuri fumirii pe spate si lla astea m-am gandit dar dupa cum ai spus si tu ma bucur de ea asa cum e acum 😀. Cu siguranta pe viitor le voi face pe astea estetice. Modificari de putere nu simt nevoia sa-i fac deoarece imi ajunge ce are acum si mi se pare suficient.

 

Distantiere am eu deja pe masina puse de fostul proprietar. O sa caut in hartiile care mi le-a dat sa vad daca gasesc ceva coduri pe acolo.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!