Jump to content

pompa de benzina


gabibotosani
 Share

Postare recomandată

gabibotosani

am ramas in pana sambata!am pus benzina ,am venit cu masina la lucru,cand am terminat programul,am dat sa plec,dar motorul nu a stat pornit decat 4-5 secunde dupa care s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca!dupa ce am verificat siguranta de la pompa ,care era ok,m-am gandit ca numai pompa poate fi de vina!plutitorul imi arata prezenta motorinei in rezervor ,dar nu mai porneste!care sunt cauzele defectarii pompei?se mai poate reconditiona?una noua am inteles ca este in jur de 580 ron!!!se poate adapta o pompa de golf 3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce zici "prezenta motorinei in rezervor" ? :huh: E vorba de masina pe benzina sau Diesel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabibotosani
De ce zici "prezenta motorinei in rezervor" ? :huh: E vorba de masina pe benzina sau Diesel?

scuze,e benzina,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai ramas in pana de combustibil - ar fi una din cauze; Practic cind ramii fara (motorina sau benzina) pompa merge in gol pe uscat la turatie maxima. Verifica inainte sa o dai jos daca primesti semnal (curent) la pompa de combustibil. Ai apucat sa mergi dupa ce ai facut pana ?(de combustibil banuiesc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabibotosani
Pai daca ai ramas in pana de combustibil - ar fi una din cauze; Practic cind ramii fara (motorina sau benzina) pompa merge in gol pe uscat la turatie maxima. Verifica inainte sa o dai jos daca primesti semnal (curent) la pompa de combustibil. Ai apucat sa mergi dupa ce ai facut pana ?(de combustibil banuiesc)

pai, am apucat sa pun benzina,si am facut cam 3 km de la benzinarie pana la servici.daca erau probleme cu pompa,n-ar fi trebuit sa intrerupa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teretic da; Dar incearca sa elimini intii cauzele simple (siguranta + sa fi sigur ca primeste curent - apoi te apuci de demontat) La majoritatea masinilor e nevoie de o cheia speciala (se poate scoate si cu ciocanul dar nu sunt adeptul...)

Desi am fost la reprezentanta, pe vremea in care aveam renault, un mecanicos s-a apucat sa scoata pompa cu ciocanul. nu stia unde era presa, am urlat la el sa nu dea cu ciocanul in masina mea!; a venit un sef de atelier sa aplaneze conflictul si i-a aratat unde e presa, a scos pompa si bizonul a constatat ca nu are curent (la mine era siguranta arsa si i-a luat bizonului o ora si ceva sa se prinda)....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabibotosani

pai am verificat siguranta care corespunde cu pompa,"klumpfe pumpe"scria pentru acea siguranta!plutitorul functioneaza normal,ca am lasat-o pe contact mai mult.nu am gasit nici un mecanic/elecrician auto disponibil,abia maine sper sa aduc pe cineva!cautand pe forumuri am mai gasit o problema asemanatoare la cineva,dar se pare ca era de la aprindere,tot o siguranta!acum sper sa mai culeg impresii de la membrii forumului sa pot lua o decizie cat de cat corecta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care are un focus pe benzina.El obisnuia sa mearga des "pe rosu".Acum vreo 2 luni,l-a lasat pompa de benzina.S-a dus la service unde mecanicii l-au intrebat daca i se intampla des sa mearga cu putina benzina in rezervor.Ei au spus ca aceasta este cauza ptr care s-a ars pompa de benzina.Cred ca principiul este la fel la toate masinile cu pompa de benzina electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pomap de benzina stock e proiectata un pic la limita. Adica ea i-si face racirea prin benzina. Deci e una din explicatii. Daca are curent inseamna ca ea e de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabibotosani

am fost astazi la "doctor",si mi-a dat verdictul:pompa blocata.stie cineva un alt producator mai ieftin in afara de bosch,pentru pompe de benzina?nu as lua de la second hand,ca nu am de unde sa stiu ca si aia n-a avut probleme,plus ca am inteles ca ar fi in jur de 200 ron.astept de la voi o sugestie !ma gandesc ca poate ar exista pe piata si un kit de reparatii pentru pompa!

ca si cauze:filtru de benzina neschimbat la timp,benzina putina in rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kit de reparatie ma indoiesc sa existe. Pompa este un motor care se raceste prin intermediul benzinei. Motorul s-a ars pt ca racirea pompei nu s-a mai realizat corect (posibil lipsa de benzina). In acest caz reparatia pompei consta in rebobinarea motorului dar ma indoiesc ca cineva s-ar apuca sa faca asa ceva. Nici nu cred ca iti doresti acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e numai blocata e alta problema. In general stim si noi cum fac mecanicii :D

Spun ca e arsa cand ea are nevoie de 2 carbuni sau un alt nimic de asta... :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabibotosani

pai din cate am inteles,este blocata,si avea un fel de "starter",si incerca s-o deblocheze prin socuri de curent!!! am lasat0o la service deocamdata ,si abia maine vad daca a functionat metoda lor!oricum este o solutie temporara,deoarece mi-a zis ca daca s-a blocat o data ,o sa mai existe astfel de probleme.pana acum singurul furnizor de pompe de benzina pe care l-am gasit este bosch,cu 580 ron.sper sa mai existe si variante mai ieftine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uitate putin aici !!!

si nu te speria atat de pretul asta pt masina mea , cea din semnatura ( cea mai ieftina gasita de mine ) costa vreo 7,3 mil

dar iti mai spun ceva cineva pt un audi tot ca al tau a dat 3,8 mil

http://www.servmobile.com/produs.php?cod=04peb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant procedeul lor de reparat "prin socuri de curent'' :banghead:

Prin procedeul asta cred ca singurul lucru care il face e sa o >puna in pioneze< definitiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabibotosani

domnilor,

va multumesc pentru ajutor!am rezolvat problema astazi in felul urmator:am inlocuit pompa veche cu una noua,(din cate am inteles era pompa montata de fabricant)cu 293 ron pompa bosch,si 40 ron manopera!pompa este identica cu cea de pe dacia cu injectie monopunct bosch!deja am facut astazi 225 km si parca nu da nici un semn de "respingere"si sper ca totul sa fie bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabibotosani

va cer ajutorul din nou:

am schimbat pompa de benzina,dar mai nou ,am miros de benzina in habitaclu,in timpul mersului!am verificat capacul de la pompa ,si nu pare sa scape vapori pe acolo!nici miros de benzina nu am in portbagaj!unde ar trebui sa ma uit?e posibil ca in momentul in care mi-au verificat masina la service,sa fi uitat conectarea unui tub ceva?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inchide intrarea aerului in masina si vezi daca face la fel. Daca nu atunci mirosul vine din compartimentul motor (de acolo trage aerul instalatia de climatizare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

poate ma bag cam tarziu dar eu aveam slabit colierul care leaga furtunul de pompa si ameteam de miros de benzina. Poate nu ti-a strans mecaniciosul, ca sa nu-i zic altfel, colierul bine. Daca s-a rezolvat intre timp cu atat mai bine. Da-ne de stire ce ai facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dezamagit total!!!nu am reusit sa ma ocup,dar mai nou am observat ca poate garnitura de chiulasa este piscata sau imi curge apa pe la pompa!nu imi dau seama!cert este ca pierd apa(completez cam 1 l la 300km)+ca am obs ca si pe teava arunca apa!o sa verific si colierele de la furtunul de tur si furtunul de retur.banuiesc ca de acele este vorba.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ce simptome are o pompa de benzina dusa? sunt momente cand masina nu trage bine, are momente de pierdere de putere. poate fi de la pompa de benzina, adica poate functiona uneori perfect si alteori nu? cum se verifica o pompa de benzina, daca functioneaza in parametri sau nu, sa stiu sigur daca trebuie schimbata? se poate curata in vre un fel, daca are reziduuri? multumesc anticipat de raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptomele amintite pot fi provocate de o pompa care nu mai functioneaza in parametrii. Cel mai bine ar fi daca s-au defecta si nu ar mai functiona deloc. Daca merge dar nu cum ar trebui e nasol deoarece poate sa mearga mult si rau, din ce in ce mai rau.

Testarea se face cu un manometru anume - se masoara presiunea cu si fara vacuum si se compara cu valorile de catalog, sau, daca nu le cunosti vezi daca exista diferente de presiune intre relanti si accelerare - daca nu exista pompa e defecta. De curatan nu stiu, mai degraba schimba filtru de benzina.

citeste si aici http://vwforum.ro/index.php?showtopic=12072 poate te mai lamureste ceva din discutia respectiva

Modificat de wwww
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
va cer ajutorul din nou:

am schimbat pompa de benzina,dar mai nou ,am miros de benzina in habitaclu,in timpul mersului!am verificat capacul de la pompa ,si nu pare sa scape vapori pe acolo!nici miros de benzina nu am in portbagaj!unde ar trebui sa ma uit?e posibil ca in momentul in care mi-au verificat masina la service,sa fi uitat conectarea unui tub ceva?multumesc

Problema ar putea proveni de la proasta asezare a garniturii de la capacul rezervorului(capacul de la gaura pe unde intra pompa in rezervor)

Este de evitat sa mergi cu rezervorul gol deoarece pompa incepe sa aspire malul format din cauza benzinei de buna caliltate din romania...

Un semn ca pompa incepe sa cedeze este pornirea mai grea la rece,a unui timp de amortizare mai mare sau pornirea doar din a 2-a ,a 3-a, a n-a cheie..

Pompa in genere nu se arde ci se blocheaza cu jeg si fiind incapsulata este cam greu de reparat..

Modificat de g5fx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mirosul provenea de la garnitura de chiulasa(se scurgea pe blocul motor apa) pe care am schimbat-o intre timp,si filtru de aer pentru habitaclu care era imbacsit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
ingerul_danutz

eu am scos pompa de benzina din rezervor impreuna cu suportul de plastic....am curatat cat am putut, (am observat k s-a mai umblat pe la ea pt k furtunul de la retur este din 2 bucati.)....dar dupa ce am montat-o porneste ff greu a 2-a sau 3-a cheie....are cineva vreo poza cum arata o pompa de vw passat b5, montata in suport corect!??

e normal sa dea si pe tur si pe retur benzina?

Modificat de ingerul_danutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!