Jump to content

Golf 8 GTI


Morralien

Postare recomandată

Salutare tuturor si bine v-am gasit!

 

Sunt (sau mai corect spus, voi fi) proprietarul unui Golf 8 GTI. Tocmai ce am primit astazi telefon de la agentul de vanzari sa imi spuna ca masina este pe drum si urmeaza sa imi fie predata in curand, pana in sarbatori. Pana acum asteptarea a fost cum a fost, dar dupa acest telefon, am devenit de-a dreptul nerabdator.

 

Masina este un Golf 8 GTI, versiunea standard, nu Clubsport. Are un motor de 2l TSI, ce produce 265 CP si un cuplu de 370 (sper ca imi aduc bine aminte). Fiind un GTI, masina era destul de dotata in standard, astfel ca eu am adaugat numai 3 dotari suplimentare: 

 

- Pachetul piele - care include tapiterie de piele, scaun cu reglare electrica pentru sofer, scaunele fata sunt incalzite si ventilate, usile sunt captusite cu piele in loc de materialul acela de tipul alcantara (asta vine in standard pe GTI)

- Sistem audio Harman Kardon

- Suspensie adaptiva

 

O sa revin cu poze cand ajunge masina si cu primele impresii, pentru ca din pacate test drive nu am putut sa fac decat cu versiuni standard, asa ca ceea ce am condus la test drive a fost un Golf 1.5 eTsi. Pe langa subiect, tin sa precizez ca am fost placut impresionat de cum ruleaza acel motor 1.5 eTsi, este foarte agil si consumul este ceva fantastic, efectiv mie mi-a consumat ca un diesel. Am mers prin Bucuresti si in afara, pe centura, pe autostrada, apoi iar prin Bucuresti si m-am intors cu un consum de 5.7, in conditiile in care era test drive si nu am menajat-o, deci nu am mers la consum. 

 

Dupa acel test drive, eram destul de hotarat sa achizitionez acea versiune, in echipare R Line. Totusi, cand am inceput documentarea despre motorizare, am vazut ca au existat tot felul de probleme cu motorizarea eTsi si, stiind cum se comporta grupul VAG atunci cand exista defecte din fabrica, am zis ca mai bine sa iau o motorizare testata si cunoscuta de mai multa vreme. Asa ca primul gand a fost sa merg pe versiunea diesel. Din pacate, in Romania, nu exista posibilitatea sa iei motor diesel in echipare R Line, iar versiunile standard ale Golf-ului 8 nu imi placeau, nici la interior, nici la exterior. Nu vreau sa se simta cineva jignit de aici, pur si simplu mie imi dadeau un aer de masini de flota. 

 

Asa ca am refacut calculele, am negociat cu dealerul si am decis sa merg pe versiunea GTI. Cu toate reducerile si cu dotarile mentionate mai sus incluse, pretul cu TVA a fost de 39.500 (500 si ceva parca, dar irelevant). Odata cu scaderea a 50% din TVA, masina fiind achizitionata pe firma, pretul a fost de aproximativ 35.700 EUR. Nu stiu cum vi se pare voua, dar in conditiile actuale, in care orice masina decenta costa simtitor peste 20k EUR, un GTI la 35k mi se pare o afacere super buna, avand in vedere ca primesti un motor fiabil si utilizat la scara larga in grupul VAG, precum si faptul ca masina este foarte potenta si fun to drive, dar in acelasi timp suficient de practica astfel incat sa poata fi folosita ca daily car fara probleme. 

 

Revin cu poze si impresii dupa livrare. Daca aveti orice curiozitati, feel free!

 

 

 

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!