Jump to content

VZ5/BTM turbo


Control4WD

Postare recomandată

Salutare, va prezint noua mea masina, VZ5 Enceladus , 2024. Cateva luni am rasfoit zilnic Mobile.de in cautarea unui VZ5 si Youtube pentru a afla cat mai multe detalii. In lunile astea  am vazut si rezavut  video de mai jos de zeci de ori si am admirat aceasta masina pana cand intr o zi...surpriza....am gasit o pe Mobile.de la vanzare, anuntul fusese postat in aceea zi. A doua zi am cumparat masina, dragoste la prima vedere.

In curand revin  cu detalii in plus fata de cele din video. 

 

 

 

 

WhatsApp Image 2024-11-04 at 9.37.59 PM.jpeg

 

WhatsApp Image 2024-11-14 at 16.09.14.jpeg

WhatsApp Image 2024-11-04 at 9.37.59 PM.jpeg

WhatsApp Image 2024-11-09 at 15.54.58.jpeg

 

Cam acestea sunt modificările aduse mașinii:

 

  • BTM stage 3 option 2 
  • Original OEM Audi RS3 Y8 ceramic brake system
  • BTM Intake system including open air filter 
  • BTM 4 inch turbocharger intake manifold (inlet)
  • BTM dogbone
  • BTM open aluminium billet intake manifold 
  • BTM catch can
  • BTM downpipe thermally isulated with 2x200 cell underbody metal cats
  • two sport OPF
  • BTM staight pipe exhaust system  with carbon tilepipe
  • BTM enlarged intercooler
  • High Performance Ignition Coils
  • Full coilover KW V3 DCC
  • Forged aluminium 21" in satin black rims MB design -concave rear rims custom made for this car
  • Carbon/alcantara steering wheel (no heating)
  • JE Design carbon spoiler
  • Xpel ultimate plus paint protection full ,matt
Link către comentariu
55 minutes ago, ShadoWzZ said:

Sa o stapanesti sanatos

Multumesc

Modificat de Control4WD
Link către comentariu

Zilele astea suntem la BTM, la sfarsitul lunii ajungem in Romania, in Decembrie RAR si inainte de craciun se va numi B 600 CUP

 

 

WhatsApp Image 2024-11-17 at 12.29.50.jpeg

WhatsApp Image 2024-11-17 at 12.40.19.jpeg

WhatsApp Image 2024-11-17 at 12.40.20.jpeg

WhatsApp Image 2024-11-17 at 12.40.16.jpeg

Link către comentariu

Si cand te gandesti ca inainte lumea fugea de jeep benzina :) 

Cat a fost halatul ?

Link către comentariu
3 hours ago, VZL said:

Si cand te gandesti ca inainte lumea fugea de jeep benzina :) 

Cat a fost halatul ?

Eee, nu i chiar jeep in toata puterea cuvantului. In afara de pozitia mai inalta la volan, masina se comporta ca un hatchback sportiv, mai ales cu V3 KW. Voi incerca sa vin cu detalii  cand ajung in Romania, dar nu stiu daca prezinta interes, Formentorul nefiind foarte populara

Modificat de Control4WD
Link către comentariu
4 hours ago, Control4WD said:

Eee, nu i chiar jeep in toata puterea cuvantului. In afara de pozitia mai inalta la volan, masina se comporta ca un hatchback sportiv, mai ales cu V3 KW. Voi incerca sa vin cu detalii  cand ajung in Romania, dar nu stiu daca prezinta interes, Formentorul nefiind foarte populara

Btw VZL, am sesizat gluma ta

Modificat de Control4WD
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Salutare

Dupa ultimele verificari la BTM am ajuns In sfarsit in Romania. Pe Cupra, masina este de a dreptul brutala ca putere si sunet. Pe confort se comporta ca o masina normala. Suspensia Kw v3 face mare diferenta fata de cea stock. Este prima mea masina cu frane ceramice si cred ca nu se compara cu cele din metal.  Scaunele superbe ca pozitie la volan dar nu au reglaj lombar si nici sertar sub si buzunar in spate .Fiind inca in rodaj de la BTM, nu am turat o peste 4000 rpm. Jantele de iarna de 20 cu anvelope iarna 255/35/20/8,5J se simt ok pe drumurile din Romania, mi e frica cu cele de vara 255/30/21/9,5 J. Nu mi place lipsa butoanelor de clima si volum iar sistemul infotainment este foarte slab. Nu mi place nici consola centrala din plastic ieftin si  lipsa spatiilor de depozitare in interior. Consumul este aproximativ la fel cu Ateca. Am ramas cu o eroare pe bord cand pornesc masina de la volanul schimbat care nu are incalzire si pe care n am rezolvat o pentru ca a trebuit sa plec, cred ca trebuie sa rezolv aici in Romania inainte de RAR. Recomandarea BTM benzina 102 , mi au pus un sticker si pe capacul rezervorului sa nu uit :).In Germania am alimentat cu 102 de la Aral, in Romania  am bagat de 100 .Cu toate ca evacuarea este omologata EU,  de curiozitate inainte de RAR am facut in test ITP de noxe si a trecut fara probleme. Ma gandeam la o alarma mai desteapta, dar nu stiu, nu ma pricep. As face si un test Dyno de curiozitate,  BTM zice 530-540 cp. RS3  8y cu exact aceeasi configuratie are 550cp. Revin cu un launch control (mi e si frica la cat de brutala este) dupa ce se termina rodajul. As mai pune poze,dar nu ma lasa si nici nu ma pricep 

 

20241207_192840.thumb.jpg.983facabc42b21f140197957fa09f773.jpg

 

 

 

20241203_154603.jpg

Modificat de Control4WD
Link către comentariu

Superba motorizare, cunosc interiorul 😕 si lipsa butoanelor foarte bine...
Enjoy the ride!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Salut, 

 

Cred ca te-am vazut in Bucuresti saptamana asta prin zona tei. Atat eu cat si fiul meu ne suceam gatul sa vedem de unde se auzea ceva bun de tot😀

😀. Daca erai tu confirm ca arata si suna demential! Sa o stapanesti sanatos!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!