Jump to content

RS6 Avant Performance - My dream car


Catta83

Postare recomandată

Am reintrat in posesia masinii dupa 9-10 zile in care a fost la SPA pentru a primi PPF pe toate elementele de caroserie, faruri, oglinzi precum si pe elementele negru lucios din bara fata, stalpi usi, praguri, etc.), peste care s-a aplicat si protectie ceramica.

La interior, pe langa tratament ceramic, s-au aplicat folii satinate pe ecrane nu doar pentru protectie dar si pentru a elimina pe cat posibil amprentele, vedem in utilizare daca asa e.

 

Din pacate nu am poze, pentru ca din cauza vremii garajul de la detailer era full si masinile stateau efectiv ca piesele de tetris si de indata ce am scos-o afara... s-a murdarit 🤦‍♂️

Asteptam acum vreo doua saptamani, sa se "aseze" folia si mergem la inspectie sa vedem daca e ceva de retusat.

 

Intre timp au sosit si covorasele de cauciuc si urmeaza sa pun si rotile de iarna (am gasit loc abia saptamana viitoare). Sunt curios cum arata in setup-ul de iarna cu roti de 21 si un pic mai inguste.

Link către comentariu
23 minutes ago, Catta83 said:

Intre timp au sosit si covorasele de cauciuc si urmeaza sa pun si rotile de iarna (am gasit loc abia saptamana viitoare). Sunt curios cum arata in setup-ul de iarna cu roti de 21 si un pic mai inguste.

 O sa arate urat iti dai seama, jante pe 21... pfff... nici nu merita scoasa din garaj pana la primavara. Noroc ca mai ai RS3-ul. :lol: 

Link către comentariu

De emotie, cand am auzit ca pune jante pe 21 pe RS6... :lol: 

Link către comentariu

Sunt singurul caruia ii place rs6 cu jantele "cele mai mici" deci cu talonul cel mai mare la anvelope?

 

Am un fetiș in ultima perioada cu masinile "powa" care au anvelope "cu carne". Pe m5 stau rotile standard de zici ca e suv da-mi place de mor. La AMG-uri nu mai zic (in speta la e63).

Link către comentariu

Stiu ce zici, la RSQ3 de-aia am pus jante tot de 20 si vara, luate de la SQ3, fix pentru a avea un talon mai bun. Insa la ce batai de cap am avut acolo, pana m-am lamurit ce distantiere sunt bune, ce prezoane, daca ating pe undeva etc....

 

Din pacate, la RS6, jante de 21 sunt doar cele simple in 10 spite si pur si simplu nu completeaza linia masiniil asa bine ca cele de 22 disponibile. Daca ce am pe masina erau disponibile si pe 21, sunt 97% convins ca le-as fi luat. 

 

Ca idee, la confort nu e problema, RS6 cu 22 si perne e mai confortabil ca RSQ3 cu 20 si DCC, dar trebuie sa casc ochii la ocolit mai toate canalele, gropile, etc. 🥲

Link către comentariu

Stiu ca e "long shot", dar asta e genul de masina care tinuta "stock" are sanse mari sa creasca in valoare a la long. 

 

 

Link către comentariu
17 hours ago, Catta83 said:

Ca idee, la confort nu e problema, RS6 cu 22 si perne e mai confortabil ca RSQ3 cu 20 si DCC, dar trebuie sa casc ochii la ocolit mai toate canalele, gropile, etc. 🥲

Clar pernele fac mare diferenta la comfort.

Link către comentariu

Woooooooaaaaawww, e masina visurilor visurilor mele!!!! De cand exista RS-uri combi, au fost masinile de vis absolute in cazul meu. Efectiv ai atins the sweet spot la mine cu aceasta masina....Sa te poarte cu noroc si sanatate pe multe autostrazi din Germania cu pedala la fund si la fel pe multe drumuri virajate, plane ca palma si goale ca in desertul Arizona...

Efectiv nu am cuvinte, cum poate fi aceasta masina!!!!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

     Spre sfarsitul saptamanii trecute am intrat in posesia rotilor de iarna, venise si randul programarii la anvelope.ro asa ca am mers si am facut schimbul. Si ce schimbare... 😅.

 

     Mai sus in topic, mentionam ca sunt curios cum arata cu jante de 21 si @acidone77 m-a penalizat repede cu reply de genul " O sa arate urat iti dai seama, jante pe 21... pfff... ", fiind ironic.

In realitate, chiar nu ii vin grozav, mai ales ca sunt 245 latime in loc de 285 ca cele de vara si vin destul de mult intrate sub aripa. Dar nu am chef sa ma complic si la asta cu distantiere, asa ca va ramane cu aspectul asta de A6 pe perioada iernii. Am o singura poza facuta, am ezitat sa fac altele pentru ca nu e nimic frumos de vazut 🙂. Daca e sa gasesc un unghi bun cand o mai scot la plimbare, mai pun si altele.

 

      Si cum rodajul ala nu se face singur, sambata m-am bagat la un drum pana la mare, astfel ca la intoarcere am atins 1100 km rulati in total.

S-a mers incet, cu viteze de EV, 120-130Km/h pe ACC cu ocazionale spike-uri de 140km/h+. Sunt iin continuare uimit de confortul si linistea din masina in regim de cruise. in acest sens atarna greu suspensia, geamurile duble, insonorizarea folosita la o masina de genul asta (peste un anumit nivel de pret) si de ce nu cauciucurile de iarna mai inguste. Stiu ca nu e o comparatie justa, dar la RSQ3 se aude absolut tot in acelasi regim de mers. Acum sunt curios cum e un A8, care e desenat din start orientat spre confort si inghitit kilometri pe autostrada..

 

LE: In continurare nu stiu cum sa scap de navigatia turn-by-turn din partea dreapta a virtual cockpit, cand e pusa destinatie pe Waze. 😒

 

 

Jiarna.jpg

ConsumCT.jpg

Modificat de Catta83
Link către comentariu
1 hour ago, Catta83 said:

 Mai sus in topic, mentionam ca sunt curios cum arata cu jante de 21 si @acidone77 m-a penalizat repede cu reply de genul " O sa arate urat iti dai seama, jante pe 21... pfff... ", fiind ironic.

In realitate, chiar nu ii vin grozav, mai ales ca sunt 245 latime in loc de 285 ca cele de vara si vin destul de mult intrate sub aripa. Dar nu am chef sa ma complic si la asta cu distantiere, asa ca va ramane cu aspectul asta de A6 pe perioada iernii. Am o singura poza facuta, am ezitat sa fac altele pentru ca nu e nimic frumos de vazut 🙂. Daca e sa gasesc un unghi bun cand o mai scot la plimbare, mai pun si altele.

 

Jiarna.jpg

 

Imi cer scuze, ai dreptate, chiar arata urat ! :lol: ma gandeam ca latimea va fi tot pe acolo... 285/275... dar nu sa coboare la 245... wtf... :D 

Link către comentariu

Nu cred ca merita compromisul.

Sau condu alceva iarna.

Din rolul principal in figurant, nu merita.

Strict parerea mea...

 

Succes!

 

 

Link către comentariu
55 minutes ago, quze said:

Acele jante nu vor mai prinde o iarna :)) 

 

41231223.jpg

Link către comentariu

Am admirat azi un exemplar ca al tau, live in showroom la Audi, cat asteptam sa fie gata masina de schimb. Doamne ce nebunie de masina! :D 

Si intamplarea face ca am primit un A8 cat e masina mea in service. E prima data cand ma urc la volanul unui Audi si chiar imi place foarte mult ergonomia.

 

Link către comentariu

@Catta83de ce?

 

Serios acum...de ce?

 

Mi-am amintit o situatie cand am vazut un bentley conti cu jante de audi (de iarna) si efectiv mi a lasat imaginea unei masinute d alea de jucărie, cu rotile la jumatatea masinii.

 

Nope, this is wrong on so many levels.

 

Pe de alta parte, your car, your money, your call.

Link către comentariu

    Bun, incerc sa mai fac cateva clarificari. 

 

     Stim cu totii cum sunt drumurile in RO, mai ales in sezonul rece. E nevoie de ceva curaj sa mergi cu 20 inch+ pe la noi si vara, dar mai ales iarna.

     Asadar, calculele au fost simple, 22 inch pe iarna am exclus din start si nu reprezinta o varianta pentru mine nici la nivel teoretic. Prin urmare nu imi ramane decat varianta de 21 inch. Din moment ce am vrut un look cat mai curat OEM si ceva care sa se potriveasca fara distantiere, alte prezoane etc. nu am avut decat un singur model la dispozitie. Greseala pe care am facut-o si mi-o asum acum, este ca nici prin cap nu mi-a trecut ca jantele astea exista pe dimensiunea de 21 inch, cu doua J-uri diferite. Mai exact, ce ofera Audi ca solutie oficiala de iarna pentru RS6 si ce am luat eu sunt 8.5j (cu cauciucuri 245/40). Ce vine stock pe RS6 pe 21 inch, daca nu se opteaza pentru 22, sunt 10.5j (cu cauciucuri 275/35). Cele 10.5J nu se gasesc decat SH, la un pret deloc mic si de multe ori sunt cu semne de utilizare. Parca nu imi vine sa dau o gramada de bani sa pun jante deja julite pe o masina nou nouta. 

 

     Asa arata cele 8,5J pe masina, la fel ca la mine: https://www.youtube.com/watch?v=Xhif8jolmPw

     Asa arata cele 10.5J pe masina: https://youtu.be/jm3l0i1dIUQ?t=58

 

 

     Diferenta e vizibila in bine cu 10,5J, dar nu e de la cer la pamant si nu se apropie nicidecum de aspectul oferit de cele de 22 inch de vara.

 

     Ca idee, la RSQ3 pe iarna, am fix acelasi model in 10 spite, dar pe 20 inch. Pe vara, am tot 20 inch, specificatii identice, dar ceva mai frumos diamond cut. Cum le pun pe cele de iarna, masina devine instant mai putin atragatoare. It is what it is, trebuie sa existe si o latura practica a masinii in sezonul rece, niste jante mai simple care sa tina la solutiile de pe drumuri etc.

 

     Nici eu nu am avut problema asta in trecut, cand pe masini aveam 17/18/19 inch, variante erau pe toate drumurile. Dar cum urci peste 20/21 inch deja alegerile sunt cam facute pentru tine, daca urmaresti aspect OEM si compatibilitate...

 

     "Multumesc de intelegere" 😅

Link către comentariu

+20 cp la roata, ca ai mers pe jante mai usoare :))

Link către comentariu

Pe care nu poate sa-i puna la sol pentru ca a scazut pata de contact. :)

Link către comentariu

Se merge in regim de rodaj, cei 150-200 CP maxim folositi se pun bine jos 😅

Link către comentariu

:)):)):))

 

Am raz zgomotos! 

 

Nu fii modest, pe la 2600 rpm discutam de +250 de cai si vro' 500 nm deci, practic ai un 3.0 tdi sigle turbo :)) 

Link către comentariu

Fix acelasi fitment il observasem la un RS7 si credeam ca proprietarul a optat pentru jante care nu erau dedicate modelului, ca roti de iarna, dar vazand ca asa vine RS6le ca pachet de iarna, probabil si in acel caz era vorba despre acelasi lucru si nu inteleg rationamentul celor de la Audi pentru o astfel de solutie

 

Nu arata spectaculos cu rotile astea, dar atata timp cat nu afecteaza comportamentul masinii, eu unul nu m'as stresa deloc, abia va fi impactul mai mare cand revii la rotile de vara si cu rodajul pe deplin  terminat :)

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!