Jump to content

2023 Cayenne Hybrid


tudy_cnu

Postare recomandată

Desigur ca nivelul e afisat doar electonic .

Cand schimbi uleiul ,pune-l la 75-80% ,faci poza si-l verifici periodic in aceleasi conditii .

Cand creste cu 1L te averizeaza ca e prea mult ,dar  e cam tarziu .

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu

frana calcata, acceleratie calcata , dat la automat si ar trebui sa porneasca termicul.

Link către comentariu

Din ce observ cred ca pe proprietar nu-l interesează absolut deloc, doar posta si el păreri de utilizare. In fine.

 

Ca o mica paranteza, am vândut de vreo 2 săptămâni un w221. Cele mai mari frustrări ca șofer le-am acumulat cu aceasta mașina pt ca toată lumea se aștepta sa arunc cu banii pe peste tot doar pt ca am am un s class... Nu cel mai important insa unul din motivele pentru care am vândut-o are legătură directa cu acest lucru.

 

In rest, ce sa zic, îmi plac la maxim postările astea, cu consumuri mici cu 1 miliard de cai, eu unul îți mulțumesc! Îmi arată un om asumat si educat.

Modificat de haro
Link către comentariu

Daca omul merge mult prin oras, e excelent ce are. La nevoie are si sute de cai, cand trebuie carata bateria aia inutil dupa tine. Sigur ca poti sa iei și un V8 ca sa o freci intre 2.mii de semafoare... se mai fabrica V8-uri?😆

Link către comentariu

@marius1982.11"se mai fabrica V8-uri?" 

 

Da, pentru pasionati si bineinteles pentru cei care nu pun pret pe consum! Inca e disponibil in grupul VAG, acel 4.0! :salut:

Modificat de corad0
Link către comentariu

La drum lung, mi se pare util sa am acea rezerva considerabila de putere. Dar in oras, cu stilul meu de condus, imi sunt suficienti cei 136 de cai de pe motorul electric, chiar si pe cele 2.5 tone ale masinii.

Plus ca masina are mult mai multe de oferit decat puterea pe care o are. 

Poate veti rade, dar cel mai mult si cel mai mult imi place pozitia la volan: In masina asta, nu ma dor genunchii cand ma urc in ea, precum la un sedan, dar in acelasi timp nu ma simt ca in tractor, precum alte suv'uri pe care le'am mai condus.

@haroam patit si eu de cateva ori fenomenul pe care l-ai descris tu.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Weekendul trecut am pus masina la treaba. A fost prima iesire in acest setup si trebuie sa recunosc ca mi'a placut foarte mult senzatia de a ma plimba cu bicicleta mea la munte, nu cu vreo prostie ruginita de la inchirieri.

 

20250921_170253.thumb.jpg.c6cc508d23c8cafd5fee5f094c6135ee.jpg

Link către comentariu

Eu am dus 4 bicle si 4 adulti in masina plus bagajele aferente pentru a face downhill, pe autostrada la 130 am avut consum 8.8 in loc de 5 cat am in mod normal :).

Am simtit ca 150cp nu is suficienti pt asa ceva. Probabil imi trebuie Porsche pentru astfel de incarcatura. 

 

image.thumb.png.d21ae9b71c7abaa14f67b1e6b7fbcf8b.png

Link către comentariu

Cei de la Aleo au efectuat montajul si ei m'au sfatuit sa pun bicicleta mai mare pe partea stanga, pentru ca pe dreapta sunt sanse un pic mai mari de a agata crengi de copac etc. Pe mine nu ma deranjeaza cu absolut nimic, tot la destinatie ajunge si daca e intoarsa invers. Ideea e sa fie una cu fata, una cu spatele. In viitor va mai creste si kinderul cel mic asa ca bicicleta lui care acum incape in portbagaj, va ajunge si ea pe plafon si va fi o configuratie fata-spate-fata.

 

@adrian_mm89 Norocos ca ai carlig si ai putut pune suport si in spate. Am zis ca urmatoarea masina clar o sa aiba carlig, pentru ca asta a fost setupul la care m'am gandit initial. Insa nu am gasit niciun carlig aftermarket la care sa nu fie nevoie sa decupez din bara spate (cumva logic de altfel), ceea ce nu am dorit sub nicio forma.

La consum a fost cam cu 1 litru mai mult, dar am mers 100% legal, adica 100-110 kmh. 

Link către comentariu

Eu prefer suportul de deasupra, e mult mai usor de trait cu el, mergi in concediu, dai biclele jos si il lasi acolo, te plimbi cu masina nu e stres, doar vajaie un pic. Cand stiu ca am nevoie de el in urmatoarele weekend-uri nici nu il mai dau jos prin oras.

Ala pe carlig..............nu mai ai senzori spate si masina e mult mai lunga. Imposibil sa nu lovesti ceva cu el, plus ca mai merge si nevatsa cu masina si nu ca is rautacios dar ea nu are grija. Sa nu mai zic ca masina detecteaza ca ai remorca (asa iti arata pe navigatie) si orice kickdown e blana, 5k rpm, ca ea crede ca ai nevoie de putere sa tragi greutate. 

 

 

Link către comentariu

Exact in aceeasi dilema sunt si eu la BMW, de a duce 2 maxim 3 biciclete ( 2 adulti + 1 copil ). Barea Thule transversale am deja, ca am luat pentru cutia Thule, dar nu stiu daca e mai ok si accesibil 3 suporti pe plafon, sau achizitie carlig OE electric ( ca doar asta e varianta ok pentru senzori si partea electrica fara a avea ulterioare pb si batai de cap ) + suport Thule de carlig... ca si cost e cam no brainer care e solutia cea mai ieftina, dar nah, nici eu nu credeam ca o sa am nevoie de carlig cand am luat masina :lol: 

Link către comentariu

Cu carligul sigur nu ti se dubleaza consumul, daca asta e o problema si nici nu vajaie. Pe mine ma cam enerveaza sunetul, dar la cat le duc eu pot trai cu asta, plus ca pe golf 4 arata mai interesant barile decat un carlig :) . Partea proasta e ca daca ploua pe carlig, biclele sunt muci. Cum e luneta cand ploua asa vor fi si ele. Senzorii de parcare la golf cel putin sunt montati pe spoiler, adica nu ar interfera. 

PS: am vazut pe 911 suport de bicicleta cu tot cu o bicicleta in concediu, dar ala e un alt nivel de aroganta :))

Ruby star la Max Ausnit 2025

IMG-20250803-WA0005.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

1184871841_WhatsAppImage2025-10-28at10_31_54AM.thumb.jpeg.eff2d4bc3372d2c84bb311feb14d7f27.jpeg

 

Un numar rotund ieri. Adunam kilometri, camerele merg doar cand vor ele, senzorii mai dau si ei cate un fail, dam restarturi si mergem mai departe.

Scuzati praful, dar stau intr'o zona in care inca se construieste la greu, asa ca e imposibil sa ramana masina curata si interior si exterior.

In weekend am facut test drive cu acea masina care nu poate fi numita pe acest forum :))  Propulsia electrica a masinii e mult mai bine integrata, la putere similara a motorului electric se simte mult mai fasneata masina respectiva. La o capacitate aproape identica a baterie, reuseste aproximativ 50-60 km pe electric, comparativ cu 30 la a mea. Probabil ajuta destul de mult si modul B, prezent pe toate masinile electrice dar care mie imi lipseste la Cayenne.

De asemenea, sistemul audio Bowers & Wilkins e o incantare, dar vorbim de un optional de 3600 de euro. Asa probabil si Burmesterul de pe Cayenne livreaza tot o experienta wow.

In schimb, suspensia e la fel ca si pe cealalta masina pe care am avut'o, adica de autobuz.

 

Link către comentariu

Si uite asa au aparut si au devenit "normale" defectele in industria automotive. Merge si asa...

 

Ps: asteptam anuntul pe olx :))

Link către comentariu

Pai marca aia nu degeaba sponsoriza concursurile cu vele, e pana la urma o barca pe roti 😆

Link către comentariu

@cristi511 nu nu. Chiar si daca as vinde actuala masina si as lua alta de fix aceiasi bani, as pierde in jur de 8-10 mii de euro din tva si alte impozite. Nu's nici chiar atat de nebun sau de nemultumit de masina asta. 

Totusi, legat de acele camere, prin tari cu apa mai calda se schimba unitatea centrala, cablaje etc.. Mie mi'au dat direct cu flit. Sa tot mergi la service de reprezentanta cat masina e in garantie.

https://rennlist.com/forums/cayenne-9y0-2019/1203126-surround-camera-malfunction.html

 

@dercos   :)) 

 

 

Link către comentariu

Ceva e suspect acolo .

Cea pe care o am eu in intretinere dupa 3 ani si 30.000 km nu are absolut nici o problema.

IMG_5081.jpeg

8917BEE5-D052-4C7A-AA3A-FB7E8A092A5C.jpeg

IMG_5075.jpeg

Link către comentariu

Am gasit multe alte relatari, nu doar threadul acela. Intr'un fel m'am resemnat.

O sa incerc si eu ce zice tipul asta aici, poate poate.

P.s.: Nu pot sa nu remarc acel average speed de 155 km/h pe toti cei 60k km :)) O batranica care merge cu masina pana la piata si inapoi :)) 

 

image.thumb.png.f7fe4a39a1b6b2b649e822f144b8b0d4.png

Link către comentariu

Poate anul de fabricatie 😀

2 minutes ago, tudy_cnu said:

 O batranica care merge cu masina pana la piata si inapoi

Masina e a unei doamne,merge mult in oras .

Masina a luat 3 permise intr-o vara .😀

Cel putin in primii doi ani nu a incarcat-o niciodata .

Link către comentariu

Greu de gasit ceva asemanator.

Am mers cu ea (se misca foare bine pt o masina mare si grea ) dar nici 1 m pe electric sau hybrid ,doar pe S+ ,am vrut  doar sa aud V6 😀

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu

aia 155kmh medie pe 60k km e pe bune? sigur nu e manarita poza? nu prea are cum... chiar daca stai in Germania intr o zona fara limita de viteza... sa nu mai vb de consum mediu de 10... :lol: ceva nu se "pupa"


@tudy_cnu poti incerca la Porsche Budapesta. aceeasi masina avem si noi la firma, si tot acolo mergem cu ea la revizie/service/etc. adevarul e ca tot pe la 50-60k km are si asta, dar nu a avut vreo pb in acest sens. e trist rau rangeul ala electric de 30-40km.

Link către comentariu
58 minute în urmă, tudy_cnu a scris:

Am gasit multe alte relatari, nu doar threadul acela. Intr'un fel m'am resemnat.

O sa incerc si eu ce zice tipul asta aici, poate poate.

P.s.: Nu pot sa nu remarc acel average speed de 155 km/h pe toti cei 60k km :)) O batranica care merge cu masina pana la piata si inapoi :)) 

 

 

Sa stii ca nu zice rau, eu la Passat cand am avut bateria slaba, masina pornea mai greu, dar doar putin sesizabil, si nu imi pornea ACC si imi dadea eroare. Asta la prima pornire dupa o zi, doua de stat. Daca o opream si porneam din nou mergea ACC-ul. Dupa ce am schimbat bateria nu am mai vazut nicodata eroarea respectiva. 

Am inceput sa vad eroarea cand se stingeau becurile din spate la cluster la pornire, asta insemnand ca nu am suficienta incarcare in baterie, desi masina pornea relativ ok. 

La test la baterie mai avea 20%. 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!