Jump to content

2023 Cayenne Hybrid


tudy_cnu

Postare recomandată

Desigur ca nivelul e afisat doar electonic .

Cand schimbi uleiul ,pune-l la 75-80% ,faci poza si-l verifici periodic in aceleasi conditii .

Cand creste cu 1L te averizeaza ca e prea mult ,dar  e cam tarziu .

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu

frana calcata, acceleratie calcata , dat la automat si ar trebui sa porneasca termicul.

Link către comentariu

Din ce observ cred ca pe proprietar nu-l interesează absolut deloc, doar posta si el păreri de utilizare. In fine.

 

Ca o mica paranteza, am vândut de vreo 2 săptămâni un w221. Cele mai mari frustrări ca șofer le-am acumulat cu aceasta mașina pt ca toată lumea se aștepta sa arunc cu banii pe peste tot doar pt ca am am un s class... Nu cel mai important insa unul din motivele pentru care am vândut-o are legătură directa cu acest lucru.

 

In rest, ce sa zic, îmi plac la maxim postările astea, cu consumuri mici cu 1 miliard de cai, eu unul îți mulțumesc! Îmi arată un om asumat si educat.

Modificat de haro
Link către comentariu

Daca omul merge mult prin oras, e excelent ce are. La nevoie are si sute de cai, cand trebuie carata bateria aia inutil dupa tine. Sigur ca poti sa iei și un V8 ca sa o freci intre 2.mii de semafoare... se mai fabrica V8-uri?😆

Link către comentariu

@marius1982.11"se mai fabrica V8-uri?" 

 

Da, pentru pasionati si bineinteles pentru cei care nu pun pret pe consum! Inca e disponibil in grupul VAG, acel 4.0! :salut:

Modificat de corad0
Link către comentariu

La drum lung, mi se pare util sa am acea rezerva considerabila de putere. Dar in oras, cu stilul meu de condus, imi sunt suficienti cei 136 de cai de pe motorul electric, chiar si pe cele 2.5 tone ale masinii.

Plus ca masina are mult mai multe de oferit decat puterea pe care o are. 

Poate veti rade, dar cel mai mult si cel mai mult imi place pozitia la volan: In masina asta, nu ma dor genunchii cand ma urc in ea, precum la un sedan, dar in acelasi timp nu ma simt ca in tractor, precum alte suv'uri pe care le'am mai condus.

@haroam patit si eu de cateva ori fenomenul pe care l-ai descris tu.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Weekendul trecut am pus masina la treaba. A fost prima iesire in acest setup si trebuie sa recunosc ca mi'a placut foarte mult senzatia de a ma plimba cu bicicleta mea la munte, nu cu vreo prostie ruginita de la inchirieri.

 

20250921_170253.thumb.jpg.c6cc508d23c8cafd5fee5f094c6135ee.jpg

Link către comentariu

Eu am dus 4 bicle si 4 adulti in masina plus bagajele aferente pentru a face downhill, pe autostrada la 130 am avut consum 8.8 in loc de 5 cat am in mod normal :).

Am simtit ca 150cp nu is suficienti pt asa ceva. Probabil imi trebuie Porsche pentru astfel de incarcatura. 

 

image.thumb.png.d21ae9b71c7abaa14f67b1e6b7fbcf8b.png

Link către comentariu

Cei de la Aleo au efectuat montajul si ei m'au sfatuit sa pun bicicleta mai mare pe partea stanga, pentru ca pe dreapta sunt sanse un pic mai mari de a agata crengi de copac etc. Pe mine nu ma deranjeaza cu absolut nimic, tot la destinatie ajunge si daca e intoarsa invers. Ideea e sa fie una cu fata, una cu spatele. In viitor va mai creste si kinderul cel mic asa ca bicicleta lui care acum incape in portbagaj, va ajunge si ea pe plafon si va fi o configuratie fata-spate-fata.

 

@adrian_mm89 Norocos ca ai carlig si ai putut pune suport si in spate. Am zis ca urmatoarea masina clar o sa aiba carlig, pentru ca asta a fost setupul la care m'am gandit initial. Insa nu am gasit niciun carlig aftermarket la care sa nu fie nevoie sa decupez din bara spate (cumva logic de altfel), ceea ce nu am dorit sub nicio forma.

La consum a fost cam cu 1 litru mai mult, dar am mers 100% legal, adica 100-110 kmh. 

Link către comentariu

Eu prefer suportul de deasupra, e mult mai usor de trait cu el, mergi in concediu, dai biclele jos si il lasi acolo, te plimbi cu masina nu e stres, doar vajaie un pic. Cand stiu ca am nevoie de el in urmatoarele weekend-uri nici nu il mai dau jos prin oras.

Ala pe carlig..............nu mai ai senzori spate si masina e mult mai lunga. Imposibil sa nu lovesti ceva cu el, plus ca mai merge si nevatsa cu masina si nu ca is rautacios dar ea nu are grija. Sa nu mai zic ca masina detecteaza ca ai remorca (asa iti arata pe navigatie) si orice kickdown e blana, 5k rpm, ca ea crede ca ai nevoie de putere sa tragi greutate. 

 

 

Link către comentariu

Exact in aceeasi dilema sunt si eu la BMW, de a duce 2 maxim 3 biciclete ( 2 adulti + 1 copil ). Barea Thule transversale am deja, ca am luat pentru cutia Thule, dar nu stiu daca e mai ok si accesibil 3 suporti pe plafon, sau achizitie carlig OE electric ( ca doar asta e varianta ok pentru senzori si partea electrica fara a avea ulterioare pb si batai de cap ) + suport Thule de carlig... ca si cost e cam no brainer care e solutia cea mai ieftina, dar nah, nici eu nu credeam ca o sa am nevoie de carlig cand am luat masina :lol: 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   4 membri

    • tudy_cnu
    • cristi511
    • acidone77
    • livius02
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!