Jump to content

2023 Cayenne Hybrid


tudy_cnu

Postare recomandată

OT:  Abia astept sa uneasca A1 de la Curtea de AG cu cea de la Boita. 

apropos: nu se plange nimeni de rosturile de dilatatie de la podurile de pe valea oltului? iti lasi rotile acolo daca nu esti atent. Ultima data am trecut pe podurile alea cu 20 kmph cu Golful.

 

Pt Porsche Cayenne cum sunt alea? 

Link către comentariu
marius1982.11

Porsche are o suspensie/amortizoare mai sofisticate care cu toate ca e sportiva, absoarbe surprinzator de bine denivelarile. Asta cel putin pe 911 si 718. Nu ma astept sa iti sara dintii din gura nici la cayenne, mai ales daca sunt pe anvelope cu balon mai generos.

Link către comentariu

Pai ... limita e 30 acolo pe poduri , la noi asa se rezolva problemele aparute la infrastructura rutiera - se pun limite sau semafoare ( a se vedea semaforul de pe centura Calimanesti , pare acolo de cand eram mic, am si uitat de cati ani l-au pus )

Ca 99% merg cu 60-70 pe acele poduri ... sunt masinile lor ... poate se simte mai putin la viteza mai mare

Mai rau e ca pe acele poduri nu poti manevra masina pe zone unde denivelarile sunt acceptabile , toate sunt varza pe toata latimea podurilor 

Anvelope cu balon mare schimbate mai des si asta e ...

Link către comentariu

Din experienta cu X5, iti spun ca nu se simte absolut nimic pe suspensiile pneumatice cum are si Cayenne si jante de 21'',. Poti trece si peste limitatoare cu viteza mare.

718 e incomprabil mai dur cu jante de 20.

Modificat de dercos
Link către comentariu

Am indoit eu toate 4 jantele pe 21" la Cayenne Turbo cu tot cu amortizoarele PASM setate pe COMFORT, la vreo 100 km/h pe centura Strehaiei, noaptea, diferenta de nivel, turnat bitum proaspat de 2 degete cu bordura frumos, ca la romani, nemarcat. LUX! ❤️ :Driver:

A inceput sa vibreze toata masina pe urma, trepida volanul, tot ce trebuie! Anvelopele ciupite, jantele cu ciobitura, ma mir ca n-am facut pana. Le-am schimbat ulterior pe casco si jantele si anvelopele. 

 

La X5 anvelopele pe 20" erau runflat, ranforsate cu kevlar, tin minte ca pe spate aveau dimensiunea 315/35/20", mult mai rezistente, n-am avut probleme prin gropane, insa confortul avea de suferit, mai ales ca avea perne doar pe spate, in timp a inceput sa scoata zgomote ciudate cutia de transfer. 

Jante mari, probleme mari! 😉

Modificat de corad0
Link către comentariu

Pe masinile noi cum sunt Cayenne/X5  nu mai simti nimic la gropi, asta nu inseamna ca nu poti sa avariezi suspensia sau jantele, dar trebuie sa dai rau de tot in gropi. Am urcat la un club in Predeal cu un Discovery pe drum forestier, nimic nu se simtea, absolut incredibila suspensia pneumatica.

Link către comentariu

Pai n-a zis nimeni ca simti ceva, se simte doar gaura din buzunar in caz de Doamne-fereste! Cel mai mult imi placeau gropile alea acoperite de apa in Bucuresti cand ploua, si nu simteai nimic pana cand dadeai in crater si aveai impresia ca se crapa bordu, mai ales prin intersectii cu cale ferata/linii de tramvai, eeeheee cate cauciucuri am mai taiat..X5ul mi s-a parut oricum mai rigid decat Cayenneul, ce-i drept e ca avea si paket M sport cu suspensia aia mai tare, chiar daca pe spate avea perne. 

Modificat de corad0
Link către comentariu

Bun...si ce primim acum dupa dublarea pretului rovinietei? 😐 calitate de 2 ori mai buna la drumuri?

Link către comentariu

Primim ce am primit mereu , o factura

Link către comentariu

Poate in timp se vor vedea ceva schimbari, dar nu vor fi peste noapte.

Iar sa intervii pe Valea Oltului ( pe DN, cu lucrari ) va fi haos. Vor face poate ceva cand va fi gata autostrada si vei putea reruta traficul din zona.

Ce macel a fost si anul trecut cand au blocat peste zi Valea Oltului... imi aduc aminte ca fix atunci a trebuit sa ajung la Bucuresti, inceput de August, concedii, omor pe toate drumurile...

Link către comentariu
  • 1 month later...

Mda , naspa , deci SUV-urile astea de 460CP inghit peste 3L la suta de km 

Asta e , ai vrut masina mare , platesti , dar ... nu ptr consum ai luat-o ci sa te bucuri de ea 

Link către comentariu

Distance: 2195 km

Avarage Speed: 34 km/h :ROflag:

 

 "Porsche, there is no substitute!"  ❤️ 

Modificat de corad0
Link către comentariu

Nu am mai mers cu masina in concediu, ci am luat un last minute cu avionul. Toti km astia au fost facuti prin oras si imprejurimi, marea majoritate in mod full electric.

Link către comentariu

@tudy_cnu"Toti km astia au fost facuti prin oras si imprejurimi, marea majoritate in mod full electric."

 

Mi-am dat seama, tocmai de asta am pus si emoticonul :ROflag:. Capitala noastra draga nu iti poate oferi o viteza mai mare de deplasare, probabil cu tramvaiul sau cu trotineta electrica ai fi scos o viteza medie mai mare, pacat de masina sa fie chinuita in maniera asta urban, dar vorba aia, te poti bucura de ea si uitandu-te la ea in parcare. 🙂 Oricum, "full electric" si "Porsche" n-ar trebui sa stea in aceasi propozitie din punctul meu de vedere, dar nah, eu sunt mai "de dreapta". 😄

Modificat de corad0
Link către comentariu

In modul full.electric.chiar nu cred ca e un chin pt ea. E ca un telefon mobil pe roti :)), se incarca isi consuma bateria si tot asa.

Link către comentariu

Salut, o intrebare legata de hybrid, exista la Porsche ceva care incalzeste uleiul cand mergi electric, pt ca daca mergi doar electric motorul/uleiul sunt reci si daca ai nevoie de ele undeva, practic porneste motorul in sarcina la rece.

Link către comentariu

34kmh e o viteza medie foarte mare pentru Bucuresti, se vede clar ca au fost si "imprejurimi" :lol:

 

@darksun niciun hybrid nu incalzeste motorul/uleiul la mers doar electric. nu are cum. de aia deobicei hybridele astea merg cu uleiuri foarte subtiri gen 0W20, si au un sistem de ungere putin diferit, care asigura o ungere mai rapida a intregului sistem. Oricum, si mie mi se pare ciudata si complicata solutia, cu intrarea motorului termic rece direct in sarcina la 3-4000rpm, cand e nevoie brusca de acesta.

Link către comentariu

daca pui cutia in Sport parca, sau merge pe modul hybrid sau incarcare baterie din motorul termic, in rest nu cred.

Link către comentariu

Pai am impresia ca nici asa nu porneste termicul

 

Ca se plangea cineva ca pornea din curte si apoi avea o panta mare, si i pornea termicul la minus 5 grade, la mijlocul pantei, rece complet si turat

Link către comentariu
11 hours ago, tudy_cnu said:

marea majoritate in mod full electric

Sa urmaresti nivelul de ulei ,tinde sa creasca daca sunt porniri  scurte  si multe .

Link către comentariu

Un incalzitor de ulei se putea pune pe undeva, dar nu temperatura/vascozitatea uleiului rece e problema ci tolerantele din motor. Ai avea un motor rece cu ulei cald in el.
 Probabil e mai bine ca e rece uleiul cand si motorul e rece, 0W20 e oricum destul de subtire.

Link către comentariu

Si eu tot hybrid am si ma chinui cu management, Sport e singurul program care iti permite sa mearga doar termicul. Trebuie sa il pornesc sa isi incalzeasca catalizatoarele, merg 5 minute sa fie cald uleiul, merg electric pana la autostrada, muta pe termic din nou, mergi pe autostrada termic, nu opresti termic cum ajungi ca trebuie sa se raceasca turbina, tot managementul asta e facut de mine si ma cam enerveaza.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   1 membru

    • haro
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!