Jump to content

2023 Cayenne Hybrid


tudy_cnu

Postare recomandată

OT:  Abia astept sa uneasca A1 de la Curtea de AG cu cea de la Boita. 

apropos: nu se plange nimeni de rosturile de dilatatie de la podurile de pe valea oltului? iti lasi rotile acolo daca nu esti atent. Ultima data am trecut pe podurile alea cu 20 kmph cu Golful.

 

Pt Porsche Cayenne cum sunt alea? 

Link către comentariu

Porsche are o suspensie/amortizoare mai sofisticate care cu toate ca e sportiva, absoarbe surprinzator de bine denivelarile. Asta cel putin pe 911 si 718. Nu ma astept sa iti sara dintii din gura nici la cayenne, mai ales daca sunt pe anvelope cu balon mai generos.

Link către comentariu

Pai ... limita e 30 acolo pe poduri , la noi asa se rezolva problemele aparute la infrastructura rutiera - se pun limite sau semafoare ( a se vedea semaforul de pe centura Calimanesti , pare acolo de cand eram mic, am si uitat de cati ani l-au pus )

Ca 99% merg cu 60-70 pe acele poduri ... sunt masinile lor ... poate se simte mai putin la viteza mai mare

Mai rau e ca pe acele poduri nu poti manevra masina pe zone unde denivelarile sunt acceptabile , toate sunt varza pe toata latimea podurilor 

Anvelope cu balon mare schimbate mai des si asta e ...

Link către comentariu

Din experienta cu X5, iti spun ca nu se simte absolut nimic pe suspensiile pneumatice cum are si Cayenne si jante de 21'',. Poti trece si peste limitatoare cu viteza mare.

718 e incomprabil mai dur cu jante de 20.

Modificat de dercos
Link către comentariu

Am indoit eu toate 4 jantele pe 21" la Cayenne Turbo cu tot cu amortizoarele PASM setate pe COMFORT, la vreo 100 km/h pe centura Strehaiei, noaptea, diferenta de nivel, turnat bitum proaspat de 2 degete cu bordura frumos, ca la romani, nemarcat. LUX! ❤️ :Driver:

A inceput sa vibreze toata masina pe urma, trepida volanul, tot ce trebuie! Anvelopele ciupite, jantele cu ciobitura, ma mir ca n-am facut pana. Le-am schimbat ulterior pe casco si jantele si anvelopele. 

 

La X5 anvelopele pe 20" erau runflat, ranforsate cu kevlar, tin minte ca pe spate aveau dimensiunea 315/35/20", mult mai rezistente, n-am avut probleme prin gropane, insa confortul avea de suferit, mai ales ca avea perne doar pe spate, in timp a inceput sa scoata zgomote ciudate cutia de transfer. 

Jante mari, probleme mari! 😉

Modificat de corad0
Link către comentariu

Pe masinile noi cum sunt Cayenne/X5  nu mai simti nimic la gropi, asta nu inseamna ca nu poti sa avariezi suspensia sau jantele, dar trebuie sa dai rau de tot in gropi. Am urcat la un club in Predeal cu un Discovery pe drum forestier, nimic nu se simtea, absolut incredibila suspensia pneumatica.

Link către comentariu

Pai n-a zis nimeni ca simti ceva, se simte doar gaura din buzunar in caz de Doamne-fereste! Cel mai mult imi placeau gropile alea acoperite de apa in Bucuresti cand ploua, si nu simteai nimic pana cand dadeai in crater si aveai impresia ca se crapa bordu, mai ales prin intersectii cu cale ferata/linii de tramvai, eeeheee cate cauciucuri am mai taiat..X5ul mi s-a parut oricum mai rigid decat Cayenneul, ce-i drept e ca avea si paket M sport cu suspensia aia mai tare, chiar daca pe spate avea perne. 

Modificat de corad0
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!