Jump to content

2023 Cayenne Hybrid


tudy_cnu

Postare recomandată

Mie imi place autoholdul direct in pedala, asa am la w221 (si la multe alte Mercedesuri probabil). Ma gandeam ca a mea este intreaga la cap :)) 

Mai facem putin haz de necaz.

Si eu aud acele zgomote, sunt evidente. Sper sa iti rezolvi problema.

Link către comentariu

@Dolfin am incercat si cu alte incaltari :)) Eu la temperaturi sub 15 grade, nu prea port altceva in afara de UGG-uri. Sunt cele mai comode chestii din lume.  Am vreo 5 perechi, pe diverse culori si exista si cu siret, stil gheata normala, dar pe astea le prefer cand duc copiii la gradinita ca se incalta foarte rapid.

Lucrand de acasa, nu prea pun mare pret pe haine. La jobul meu, cand am meetinguri pe video, se accepta si un tricou inchis la culoare, preferabil uni, asa ca sunt mai mereu in haine obisnuite. Totusi, de fiecare data cand ma duc la ei la service, ma imbrac un pic mai elegant, ca si rade sotia de mine. 

@haro functionalitatea imi place, doar ca mi se pare ca adauga un pic de complexitate in solutia tehnica si uite ce poate aparea.

Link către comentariu

Ca la eschimosi , la astea e nevoie de SUV sa iti incapa ambele picioare sub volan

Eu de cativa ani am descoperit ptr primavara vara toamna pantofii fara siret extrem de usori

Cand e mai racoare sau ploua genul asta :

https://www.deichmann.com/ro-ro/p/memphis-one-pantofi-low-cut-negru-14805

Sau cu bani mai multi dar foarte rezistenti 

https://www.deichmann.com/ro-ro/p/bugatti-pantofi-low-cut-negru-42210

Am de la Bugatti un port chei care arata impecabil desi e purtat zi de zi cu un pumn de chei in el de peste 3 ani , luat la oferta la 50 lei

https://www.emag.ro/port-chei-bugatti-din-piele-naturala-moale-bleumarin-sempre-9553/pd/DLG08DMBM/?X-Search-Id=95c98bb932e90f1f3481&X-Product-Id=74703522&X-Search-Page=1&X-Search-Position=2&X-Section=search&X-MB=0&X-Search-Action=view

Cand e cald variantele de panza tot de la Deichmann sau Waikiki , nici nu stii ca ai ceva in picioare

Evident luate la reducere , eu port 45 si la Deichmann apar non stop perechi 44 si 45 din toate brandurile , cate o buc cu 50% sau 75% reducere

Si la Waikiki trebuie urmarite reduceri , prinzi perechile de la 99 la 49 lei , cumperi cand nu ai nevoie

Am un raft intreg de cutii inca nepurtati de la Puma , Nike pana la no-name , nu pot sa ii las in magazin la preturile astea daca imi plac

Link către comentariu
marius1982.11

Haha, deschidem o categorie "Pantofii mei(de curse)"?😝

Link către comentariu

Trabuie sa te simti bine sa poti conduce relaxat

Modificat de tavitara
Link către comentariu
  On 05.04.2025 at 13:11, marius1982.11 a scris:

Haha, deschidem o categorie "Pantofii mei(de curse)"?😝

Expand  

Am putea: 😄

AP1GczMnWB4lxw2-d_WfUyiXdjqWpgdeILRye2BA

Link către comentariu

Mai mult de jumatate din timp canduc in bocanci😁

Link către comentariu

Am primit mail sa le las feedback, legat de ultima vizita in service... Oh boy! :D 

 

 

image.thumb.png.8d0431d2fd1af3b699edcc4e8eba2f04.png
 

Link către comentariu

Oau , astept sa vad ce le povestesti

Mai ales faza cu antigelul ...

Eu , fiind mai de la tara pe aici pe sub munti , nu pot sa imi imaginez ce bucurie este sa beneficiezi de acele standarde exceptional de ridicate

Am citit deja in topic ca ti-au depasit asteptarile

E ca la restaurantul unde gasesti musca in ciorba si la sfarsit ei spera ca ai avut o experienta culinara exceptional de rafinata

Link către comentariu

Am povestit in formular toate lucrurile pe care le'am povestit si aici. Si am bifat expres ca accept sa fiu sunat. Acum astept sa vad daca ma suna cineva.

Oricum, pentru vizita urmatoare de pe 15 aprilie, ori imi repara pedala de frana ori nu plec de acolo pana nu imi dau in scris ca nu e nicio problema si ca ei ca service garanteaza ca nu se intampla nimic.

Link către comentariu

Frate...si daca iti dau in scris, e hartie igienica.

Cand am avut probleme cu Scirocco-ul, stii povestea ca ai avut aceleasi bube, le am zis ca e un zgomot la turbo.

au verificat si dat in scris ca totul e ok.

Am plecat de la ei, am zis sa dau o fuga pana la noi acasa, in Focsani si la Buzau mi a pocnit turbina..so.. 😂

Link către comentariu
  On 05.04.2025 at 8:27, tavitara a scris:

....

Cand e cald variantele de panza tot de la Deichmann sau Waikiki , nici nu stii ca ai ceva in picioare

....

Expand  

 

Skechers data apreciezi si o talpa moale :D 

In afara de faptul ca simti ca esti in picioarele goale, simti si ca plutesti pe norisori. Ca si cum ai avea perne si roti pe 17 cu balon de 60 

Link către comentariu

Au rezolvat maxim problema prin update-ul ala de software al unitatii media.

20250410_083902.jpg

20250410_095224.jpg

Link către comentariu

Nu are rost sa te enervezi, eu lucrez in automotive pe partea de radare de ACC si camere de lane assist, nici macar aia care scriu soft-ul radarelor si a camerelor nu stiu de multe ori ce inseamna erorile date de dispozitiv, si efectiv inchidem issue-urile ca nu se reproduc, ca la reboot is revine, ca sigur in field nu apare (asa scrie cate unul in JIRA si isi asuma, doar ca dupa 1 an el nu mai ii in companie si da vina pe cine poti). 

Masinile moderne au atata soft in ele incat exista bug-uri ce nu pot fi reparate, si daca la restart isi revine aia e. Daca stiti cate restart-uri au loc in fundal, fara ca user-ul sa vada................

Link către comentariu
  On 10.04.2025 at 5:46, Luciosu a scris:

Frate...si daca iti dau in scris, e hartie igienica.

  On 10.04.2025 at 7:39, adrian_mm89 a scris:

Nu are rost sa te enervezi

Expand  

 

Expand  

 

Sunt curios unde ajunge formularul de feedback? Tot in Ro? daca da, e fix pix. :)) Nu valoreaza nici cat hartia pe care poate fi printat. 

Adrian a rezumat destul de clar ce si cum, iar asta e indiferent de "firma". 

 

Link către comentariu

@adrian_mm89ar trebui sa va fac un validator in Jira sa nu puteti inchide ticketul decat daca confirma clientul ca nu se mai reproduce :)) 

@cristi511toate sansele ca in RO. Formularul era in lb romana, eu am scris in lb romana.

Link către comentariu

Eu lucrez in RD, produsul iese pe piata peste 2 ani, issue vine de la client peste 6 ani, ca sa treci in productie de serie trebuie sa inchizi toate issue-urile in JIRA. 

Practic inchizi ticketul si speri ca nu se va intampla in viitor, nu lucrezi in trecut. 

Cand o intrat produsul in productie de serie eu lucrez de ceva timp pe alt proiect. 

Link către comentariu

Bataie mai mare de joc ca cea traita azi la Porsche la service nu am mai trait demult. Am dus masina la 9:30, am discutat cu consilierul, i'am trimis filmulete in care se aude zgomotul facut de pedala, a recunoscut si dumnealui ca e un zgomot care nu e normal. 

Pana la ora 14:30 masina nu a fost deloc miscata. S'au plimbat 13 minute cu ea si apoi primesc mesaj de la consilierul de service. Ca sa nu mai povestesc eu, va las direct conversatia.

Deci nu ai cum sa te porti asa cu un client. Efectiv am pierdut o ora jumate azi, tin masina blocata si maine, mai pierd si maine o ora jumate...

 

978727412_WhatsAppImage2025-04-15at5_50_24PM.thumb.jpeg.5da40d93b4024dc4be3ccf93d0f8e34d.jpeg

Link către comentariu

Pentru ca isi permit

Nu merge in ziua de azi decat cu amenintari

Vorbitul politicos cu asemenea nesimtiti este apa de ploaie , te considera fraier , cu astia trebuie maturat pe jos in procese

Link către comentariu

Sunt probleme suplimentare acolo, este utilizator al masinii pentru ca este leasing.

Masina nu-i apartine, deci orice reclamatie oficial trebuie facuta/sustinuta de proprietar, firma de leasing.

Firma de leasing este PJ, deci nu are parghia eficienta pentru reclamatii (ANPC), trebuie sa se duca in instanta, care inseamna experti, bani cheltuiti, etc.

Nu prea are ce sa le faca daca ei nu rezolva problema, ramane doar cu gust amar.

 

Este o practica la multi clienti cu placere si potential de a cheltui sume importante pe masini, mai ales sport, ca acestea sa fie achizitionate cu banii jos sau in rate pe PF.

Cand optimizarea fiscala este primordiala...se intampla lucruri ca mai sus, indiferent de marca, cititi si pe celalalte forumuri.

 

Link către comentariu

Inseamna ca de aia se si comporta asa , stiu ca nu are cine ce sa le faca

Dar o amenintare tot nu strica

Cine are asemenea masina se presupune ca are si bani si exista o posibilitate sa poata sa ii dea in judecata

Macar de asta sa le fie frica

La astia in general le e frica de ce nu stiu exact asa ca e bine sa stie ca pot ajunge in tribunal daca isi continua aroganta

Mers la sef si discutat asa cu sange rece in 3 cuvinte sa se inteleaga ca nu accepta oricine sa fie luat la misto de niste angajati

Daca tot ma faceti sa pierd timpul si implicit banii o sa imi petrec acest timp sa va chem in tribunal sa dati socoteala , eu nu mai accept nicio bataie de joc din acest moment

Punct si la revedere

 

Link către comentariu

Si daca se rezolva, si daca nu se rezolva, sunt sanse tot mai mici sa mai pastrez masina mai mult de un an. Din simplul motiv ca daca am vreo problema mai complexa, nu am variante pentru service autorizat si ajung tot pe mana astora.

Asa, la Volvo cel putin, am 2 dealeri diferiti in Bucuresti + mai e un baiat pe nume Vadim, care repara doar Volvo si la care am fost pt un schimb de discuri si cu care am colaborat f bine.

Ca sa nu mai zic de problemele din aplicatie, ca nu merge sa resetez intervalul la lichidul de frana si filtrul de aer. Astea sunt fleacuri.

Pe partea de vanzari, consilierul de la care am lust masina imi promisese un discount la urmatoarea factura la ei, ca si compensatie pt faza cu janta. M'am intalnit azi cu el, bineinteles ca s'a facut ca ploua.

 

Daca tot imi dau astia cu flit si maine, imi recomanda cineva un service bun unde as putea merge sa imi dea pedala aia jos si sa vedem de la ce se aude?

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   1 membru

    • dercos
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!