Jump to content

2023 Cayenne Hybrid


tudy_cnu

Postare recomandată

Nu trebuie gandit in logica asta, nu este o marca de "mass market", este un brand exclusivist, grija pentru client este la alt nivel, service-ul este organizat si opereaza dupa alte criterii de calitate, oamenii sunt scolarizati explicit pentru brand-ul respectiv, etc, etc.

Bentley/Porsche/Lamborghini ofera o experienta.

 

Evident toate aceste costuri le plateste clientul, constient, pentru a accede intr-o atmosfera rarefiata in brand-urile auto.

In zona aceasta nu se pune problema costului unei bari de protectie.

Link către comentariu

da clar, de aia nu iese culoarea din prima, de cat sunt de scolarizati si competenti pe acolo... :lol:

 

Vorbim totusi de Porsche ( care imediat in Ro sunt mai multe ca Skodele :D ) , nu de Mclaren, Ferrari sau Koeningsegg...

Link către comentariu

Detinem un Porsche Cayenne in firma, stiu despre ce vorbesc!

De aia mergem cu el la Budapesta pentru ca acolo sunt cat de cat mai competenti. Cel putin fata de cea mai apropiata "reprezentanta" de la Timisoara.

Link către comentariu
marius1982.11

Da, dar si sa mergi pana la budapesta e un inconvenient pana la urma. Asa rau a fost la Timisoara?

Mna, ce sa zic: eu ma duc acolo pt ca sarvice-ul sa fie facut in acte si pt ca am garantie extinsa nu ca sunt ei WOW. De fiecare data m-au chemat si a 2-a zi pt ca nu aveau piesele pe stoc, cu coate ca a 2-a oara am SUBLINIAT expres sa verifice daca au piesele si incredibil!! au confimat ca le au ca apoi , dupa 4 h de scarpinat mi-au zis ca sa vin in alta zi ca na, nu au piesa. Asta mi s-a parut nasol sincer. thumbs down sa pierzi vremea in halul asta la om.

Acum gandeste-te daca ai pati asta dupa un drum de Budapesta? daca ai veni din deva sau sibiu.

Link către comentariu

Faptul ca nu a iesit nuanta la vopsea nu este ceva care sa arate ca nu se pricep.

Tipul de vopsea, componentele, grosimea, reteta, sunt altfel la marcile acestea, nu este un lucru pe care-l fac mecanic in fiecare zi ca la marcile de volum din grup, important este ca la client sa ajunga produsul vopsit corect.

Link către comentariu

Vopseaua e pe cod de culoare, mi-au vopsit la Tiriac toata partea stanga la Cayenne RED GTS (erau 2 pe vrema aia inregistrate la RAR in Romania, culoare foarte rara), usile, prag, aripa, stalp, oglinda, o gramada de ornamente etc si a iesit ca din fabrica, nu se observa nici o diferenta, desigur ca depinde si cat de veche e masina, daca s-a matuit vopseaua in timp e normal sa apara diferente, altfel nu. 

In general conteaza foarte mult calitatea lucrarii, de fapt mana de lucru. Acu' una e sa vopseasca robotul automat perfect, alta e sa vopseasca omu' din pistol, "dupa ochi". Daca e meserias, o face ca in fabrica! ❤️

Modificat de corad0
Link către comentariu
28 minutes ago, Dolfin said:

Faptul ca nu a iesit nuanta la vopsea nu este ceva care sa arate ca nu se pricep.

Tipul de vopsea, componentele, grosimea, reteta, sunt altfel la marcile acestea, nu este un lucru pe care-l fac mecanic in fiecare zi ca la marcile de volum din grup, important este ca la client sa ajunga produsul vopsit corect.

Pai hotaraste-te, ori e ''experienta'' ori e amatorism, ca vorbim de o vopsea obisnuita, nu un PTS.

Link către comentariu
marius1982.11

Culoarea nemetalizata/neperlata nu e asa pretentioasa. Conteaza si fillerul/grundul folosit, unele nuante au filler special care seamana cu vopseaua finala. Am constatat asta la prima lucrare facuta pe rca la golful verde perla. Din aceeasi vopsea s-a revopsit bara, direct peste cea veche, matuita in prealabil si capacelul de la spalator far care era nou, grunduit. Ei, nunatele erau diferite. Bara era verde albastui iar capacul era verde galbui, cum era restul masinii. Am fost de fata cand a vopsito ca altfel nu credeam.

Apoi dupa cativa ani, cu alta ocazie am mers la o reprezentanta unde mi-au fost prezentate cam vreo 4 sau 5 nuante de aceeasi cod de culoare ca al meu, au facut 5 mostre din fiecare, dupa ce au scanat vopseaua masinii mele cu un aparat care imi spunea ce cod de culoare e si in proportie de cat la %. Niciuna din din ele nu era ca a mea, in realitate. 

O alta chestie e sigur si calitatea vopselei si a lacului. Am o oglinda vopsita care initial era OK ca si nuanta ia in ani de zile s-a facut fada, lipsita de stralucire si s-a facut alta nuanta. O mai am acasa pe undeva. culmea ca pe interiorul ei nuanta e cea originala, ca si cand a fost proaspat vopsita.

 

recent am vopsit un eleron OE de golf GTI cu vopsea glasurit...mana de lucru buna, nuanta..nu. Asta e, csf, ncsf.

 

Si da, o inteleg si pe asta cu "vopseaua originala a masnii in timp se mai oboseste", insa un vopsitor care mi-a facut multe piese la golf le-a scos aproape identic cu nuanta originala a masinii.

Asta insemna sa te diferentiezi de vopsitorii de duzina si sa fii artist, sa stii sa faci corectie la o reteta de vopsea astfel incat sa iasa cat mai apropiat cu ce ai tu pe masina. Sa scoti 100% indentic zic eu ca e realist imposibil insa ce e in poza asta,nu e acceptabil dpmdv.

 

20241022_191803.jpg

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu

Guys, nu va certati. Am masina la schimb, si inca ce masina, nu ma ploua, nu ma ninge, am cu ce duce copiii la gradinita. Important e sa iasa bara aia cum trebuie.

Link către comentariu
marius1982.11

Nu ne certam, ne expunem experientele.

@dercosPTS e o metoda de a da 12k euro ca sa ai porsche-le vopsit ca un golf de acum 25 de ani, LOL. Adica brewster green. OK, nu e fix fix ca golful meu insa semana. O culoare care era standard o data, poate acum e optionala si platesti 12k euro extra, pe un 911. 

In Stuttgart, o experienta funny pt mine: am "prins" o masina la care renuntate un client dar era deja "blocata" configuratia, ori o luam asa cum e ori nu. Evident nu era in culoarea preferata de mine, racing yellow care pe vremea aia era culoare standard, si gagiul a zis: pai infoliaza-o. LUX, mai dai si 10k euro si cateva mii sa ai un vinil pe masina NOUA. Epic. Bun, o infoliaza ei cu firma lor agreata, but still. Folie?

Link către comentariu
3 hours ago, acidone77 said:

De aia mergem cu el la Budapesta pentru ca acolo sunt cat de cat mai competenti.

Bravo !

Am si eu un client care nu mai calca in nici o reprezentanta din RO .

12 hours ago, Dolfin said:

service-ul este organizat si opereaza dupa alte criterii de calitate, oamenii sunt scolarizati explicit pentru brand-ul respectiv

Posibil ,dar nu la Porsche Pipera .

Poti avea impresia asta doar daca esti complet atehnic .

Cu cat stii mai multe cu atat realizezi cat de escroci sunt (experienta personala )

22 hours ago, tudy_cnu said:

Din pacate, masina reintra azi la vopsit pt ca se pare ca nu au reusit sa scoata nuanta din prima.

Sa revopsesti un element abia vopsit …e un cosmar .

Link către comentariu
1 hour ago, tudy_cnu said:

Guys, nu va certati. Am masina la schimb, si inca ce masina, nu ma ploua, nu ma ninge, am cu ce duce copiii la gradinita. Important e sa iasa bara aia cum trebuie.

Cum se numeste ce isi face omu' cu mana lui?

 

Pune folie de protectie  pe fata, capota si aripi + zonele expuse si aia e.  (dupa vopsire).

 

Sunt in asentimentul colegilor, nu este acceptabil un astfel de rateu la PORSCHE.

Link către comentariu
2 hours ago, marius1982.11 said:

Da, dar si sa mergi pana la budapesta e un inconvenient pana la urma. Asa rau a fost la Timisoara?

Mna, ce sa zic: eu ma duc acolo pt ca sarvice-ul sa fie facut in acte si pt ca am garantie extinsa nu ca sunt ei WOW. De fiecare data m-au chemat si a 2-a zi pt ca nu aveau piesele pe stoc, cu coate ca a 2-a oara am SUBLINIAT expres sa verifice daca au piesele si incredibil!! au confimat ca le au ca apoi , dupa 4 h de scarpinat mi-au zis ca sa vin in alta zi ca na, nu au piesa. Asta mi s-a parut nasol sincer. thumbs down sa pierzi vremea in halul asta la om.

Acum gandeste-te daca ai pati asta dupa un drum de Budapesta? daca ai veni din deva sau sibiu.

Pentru ca pana la Timisoara din Oradea fac intre 2h30 si 3h, iar pana la Budapesta cam 3h-3h15, aici avand complet autostrada.

La Timisoara am fost cu masina pentru cateva elemente de reposit (dosare CASCO), pe langa ca au zis ca e gata intr-o saptamana, a durat 2 jumate. Pe partea pe care a avut un mic incident (nimic major, nimic de inlocuit, doar revopsit ) a fost atins si manerul de la usa. Desi era pe dosar, l-au "uitat". Cand am fost sa ridic masina, ah, pai stai, ca sa vedem, ca lasa ca rezolvam acum... au dat cu un corector de culoare peste ( f mica zona e drept ) dar arata ca si cum as fi vopsit eu cu pensula acasa, beat fiind. Penibil. De atunci am zis pas la TM.

Toti angajatii sunt fosti oameni din sistemul lor intern ( VW/Audi/Skoda/Seat ).

Link către comentariu
marius1982.11

Sigur, in aceeasi service intra vw-audi, o data am vazut si un Lambo in service. Defapt, eu nici nu stiam ca acolo e reprezentanta porsche pana nu demult. Credeam ca e doar o coincidenta de nume pentru ca nu arata cum arata toate reprezentantele porsche pe glob.

 

Da, din oradea are sens ce spui.

 

@tudy_cnu Speram sa iasa bine lucrarea, desi nu vad zgarieturi pe bara :).

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu

Porsche Bucuresti Nord sunt niste incompetenti, nesimtiti, tupeisti, jegosi :)

tot din experiente personale si facturi de sute de milioane spun asta.

Link către comentariu
marius1982.11

Si eu asa am avut impresia inainte sa trec printro reprezentanta. Insa handlerul care mi-a vandut masina mi-a zis: tu crezi ca la dealer primesti cel mai bun service? Nici pe departe. Doar la service specializat pe porsche care doar de sdtea repara, nu reprezentanta. Asta era in Germania. La aia din representanta angajați simpli li se rupe de masina ta de vis. Li se rupe maxim, mai ales la noi. E rulaj mare, nu prea apuca sa aiba experienta. Mecanicii/expertii adevărați nj stau pe salariile lor de mizerie. Probabil unul bun face salarul alora intro zi buna pe cont propriu in garajul lui de acasa. Cu forme legale sau nu e alta chestie.

 

Si inteleg si costurile unei reprezentante, ca trebuie legal sa aiba multe aparate si scule,licențe, calibrari pt a putea emite facturi cu lucrari pe bune, nu la coltu' blocului la negru. Insa realitatea e ca asta nu se reflecta in calitatea executiei.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu

Porsche Pipera nu este PBN, asta pentru cine confunda, iar daca nu ati mai fost pe la service cu marci premium in ultimul timp, poate ca ar trebui sa incercati din nou.

Cat despre cei care spun ca o nuanta gresita este o mare eroare, ma bucur pentru voi ca ati avut contact doar cu tehnicieni perfecti, insa retineti, nu este vopseaua obisnuita de la Audi, VW, Seat, Skoda.

Link către comentariu
8 hours ago, Dolfin said:

Porsche Pipera

La ei am fost ,anul trecut (am stat acolo 4.5 ore ) ,atata lipsa de respect si viclenie nu am intalnit .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
8 hours ago, Dolfin said:

Porsche Pipera nu este PBN, asta pentru cine confunda, iar daca nu ati mai fost pe la service cu marci premium in ultimul timp, poate ca ar trebui sa incercati din nou.

Cat despre cei care spun ca o nuanta gresita este o mare eroare, ma bucur pentru voi ca ati avut contact doar cu tehnicieni perfecti, insa retineti, nu este vopseaua obisnuita de la Audi, VW, Seat, Skoda.

Nu conteaza ca e Dacia sau Porsche. Te astepti ca cei care lucreaza acolos a aibe competentele si pregatirea necesara ca masina sa iasa dupa reparatie/vopsire IMPECABILA, ca doar nu te-ai dus la Dorel cu vopsitorie in garaj la coltul blocului.

WTF? Cum sa "scuzi" un asemenea comportament/lucrare, etc? O fi avut vopsitorul ala o zi proasta si aia e? Sunt si ei oameni? La un Porsche de 150k eur?

Eu unul nu le consider mofturi ci pretentii normale de la un asemenea service/reprezentanta.

Sa nu mai vorbim de lista de preturi la ora de manopera, ca initial am crezut ca lipseste o virgula undeva... gen 5-600lei ora la Taycan si d-astea electrice... pacat ca n-am facut poza cand am fost la Timisoara.

Link către comentariu

Am facut o poza la un service independent din UK (un client de-al meu) care ofera aceleasi servicii si aceeasi calitate a manoperei, indiferent de brandul masinii.

Un element de caroserie se vopseste cu 300 GBP, cam scumpicel comparativ cu un service "de cartier" care cere in medie 200 GPB/element dar mult mai ieftin decat in reprezentante, care cer in jur de 500 GBP/element.

De regula, trebuie programare din timp, service-ul este full permanent si lucreaza in general cu asiguratorii pe daune mari, dar poti fi "strecurat" printre lucrari, daca nu e vreo lucrare majora. 

Cert e ca as prefera si eu sa platesc 33% mai mult decat media pe un lucru facut la standard profesional, in regim propriu, decat sa risc in  alta parte, cel putin cand vine vorba de vopsit. 

Am mentionat preturile ca sa puteti compara cu tarifele romanesti, nu mai stiu ce preturi se practica in Ro, ideea e ca platesti un tarif standard si primesti aceeasi calitate indiferent daca vopsesti Ferrari sau Skoda. 

Asta nu inseamna ca nu poti sa gasesti service-uri care sa iti ofere poate aceeasi calitate la pret mai mic, nu mai mic de 200 gbp/element, e un tarif standard, exista multe "minoritati" care au o gramada de service-uri foarte tari de altfel, arabi, africani, evrei, pakistanezi, indieni, asiatici, chiar si est europeni, albanezi, polonezi, sarbi etc. 

AP1GczPw-Z_fvMIaR_V4yivf0HbxtNUV6gWe3XpN

 

Modificat de corad0
Link către comentariu

Am luat ieri dupa amiaza Cayenne'ul. Pare totul ok. Oricum, eu nu am ochiul asa format la detalii. Ce am apreciat foarte mult, e ca la livrare masina era bec, atat exterior cat si interior.

Am reusit sa pun azi si rotile de iarna. Jantele le cumparasem de pe olx inca din sept, pe cand asteptam masina, iar cauciucurile venisera fix inainte sa o bag in service.

255/55/19 pe fata si 275/50/19 pe spate. Pe fata am avut ceva optiuni, dar pe spate oferta a fost destul de redusa. Pana la urma am mers pe Hankook Winter I*cept Evo 3. Am mai avut Hankook si pe alte masini, si vara si iarna chiar si all season, si mi se pare ca au un raport excelent calitate - pret.

20241207_121317.jpg

Modificat de tudy_cnu
Link către comentariu

Ii las pe altii sa comenteze, dar daca TIE ti se pare ok, oricum comentariile noastre sunt de prisos.

 

+1 pt hankook desi norma sociala zice ca la masini premium se preteaza "anvelopuri" premium. Practic, sunt ft putine exemplele in care masinile scumpe sunt echipate cu anvelope noi sau corespunzatoare. 

 

(Ma refer la culoarea barii si la modul in care e pusa pe masina)

Link către comentariu

Ai observat ceva la bara? Sau era un comentariu la modul mai general?

Astept o zi cu soare, sa o duc sa o spal temeinic, si sa ma uit mai in detaliu. Dar nu pot sa imi dau seama de vreo diferenta de nuanta.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!