Jump to content

2023 Cayenne Hybrid


tudy_cnu

Postare recomandată

Frumos, sa te bucuri de ea.

In grup ordinea importantei clientilor este cam in ordinea aceasta; Bentley, Lamborghini/Porsche, Audi si apoi restul.

Link către comentariu

Salut, curios de "feedback" dupa ce revii la masina ta vineri. Desi nu sunt fan Audi, trebuie sa fiu cinstit si sa recunosc ca la un A8 as arunca si eu o privire peste gard...

 

Imi place cum ai prezentat masina pana acum, si cu bune si rele. Intr-o dinamica asemanatoare ma regasesc si eu dimineata.

 

In alta ordine de idei (desi am vazut ca nu prea se practica pe aici), ce faci concret in IT?

 

Mult succes alaturi de A8 pardon...hmm.. Masina ta :D

Link către comentariu

@haro Imi place A8'ul si pt ca am o afinitate pentru sedan'uri. Nu stiu daca ai citit de la inceput, dar initial am vrut Taycan, tot sedan. In SUV mi se parea ca stau ca in tractor. Totusi, pe setarea low a suspensiei la Cayenne, pozitia e aproximativ ca intr'o limuzina, nu mai am feelingul ala. 

Din pacate nu am cum in zilele astea sa duc A8'ul si pe un drum virajat. As fi fost curios cum se comporta. Asta a fost marea durere la precedenta masina. Era foarte confortabila pe autostrada, dar pe drumuri precum urcarea in Poiana BV era ca barca pe valuri. 

IT'ul e mare, stiu :) Eu sunt pe cont propriu de mai mult timp si fac consultanta si implementare pe tot ce inseamna suita Atlassian.

Link către comentariu

Foarte bine asa , orice om destept merita sa aiba o masina faina

In ziua de azi exista oportunitati nenumarate pentru oamenii destepti

Din simplul motiv ca sunt putini

Link către comentariu

Nu credeam ca stie careva pe aici de Atlassian, dar da, e ala cu taskuri.. si multe altele

@tavitara eu sunt constient ca de data asta am tintit ceva mai sus. Initial am vrut sa imi iau o masina pe la 50k, fara sa mai fac leasing, dar am zis "fuck it, o viata am si am cam ajuns la jumatatea ei". Si sa stii ca e si un imbold destul de puternic. Daca se intampla vreodata sa nu am chef de munca in vreo dimineata, ma uit pe geam la masina, imi dau 2 palme si imi revin :D Poate suna a platitudine, dar atunci cand nu esti angajat si lucrezi cu clienti cam trebuie in fiecare zi sa dai 101%, ca altfel vine altul si iti fura sunca.

Link către comentariu

Foarte bine ca-ti urmezi imboldurile, acum a fost usor ca era vorba de o masina, mai incolo cand o sa vrei si "altceva" o sa ai ceva discutii...:)

Link către comentariu
2 hours ago, tudy_cnu said:

Nu credeam ca stie careva pe aici de Atlassian, dar da, e ala cu taskuri.. si multe altele

 

The ignorance :))
Folosim/am folosit mult timp produsele din suita asta

Link către comentariu
2 hours ago, tudy_cnu said:

Poate suna a platitudine, dar atunci cand nu esti angajat si lucrezi cu clienti cam trebuie in fiecare zi sa dai 101%, ca altfel vine altul si iti fura sunca.

Asta e realitatea cand lucrezi pentru tine

De peste 30 de ani lucrez asa si am inceput sa scartai de ceva vreme , dar nu am incotro si merg mai departe , in majoritatea job-urilor daca te opresti mai mult decat trebuie concurenta te spulbera , nu mai existi

 

Link către comentariu
3 hours ago, tudy_cnu said:

Nu credeam ca stie careva pe aici de Atlassian, dar da, e ala cu taskuri.. si multe altele

ohhoo si cati mai folosim Jira, Confluence and so on zilnic! 

 

urmaresc topicul si nu imi vine sa cred ca se poate intampla asa ceva la o asemenea masina! incredibil unde s-a ajuns cu controlul calitatii. pai daca si porsche a ajuns asa ce sa mai zicem noi restul cu masini "normale" :)

Link către comentariu
8 hours ago, tudy_cnu said:

Din pacate nu am cum in zilele astea sa duc A8'ul si pe un drum virajat. As fi fost curios cum se comporta. Asta a fost marea durere la precedenta masina. Era foarte confortabila pe autostrada, dar pe drumuri precum urcarea in Poiana BV era ca barca pe valuri.

Toate astea mari sunt barci lungi si grele, nu e nevoie sa o duci nicaieri.

Link către comentariu
17 hours ago, tudy_cnu said:

Nu credeam ca stie careva pe aici de Atlassian, dar da, e ala cu taskuri.. si multe altele

Suntem mult mai mulți decât ai crede 😂 Și eu lucrez în IT, folosim Jira și Confluence că restul nevoilor sunt acoperite de alte tooluri (CI/CD, etc.). Offtopic off. 

 

Frumoasă mașina, îmi pare rău de problemele electrice. Am făcut și noi și mai facem chestii pentru Cariad la firma unde lucrez, dezastru acolo, sincer, dacă vrei să livrezi calitate. Fără vrăjeală zic, contractele se dau la cei care promit preț mai bun, extrem de rar intră și competența în calcul... Rezultatul îl vedem toți care avem mașini VAG, inclusiv eu cu Octavia mea, care doar după vreo 5 updateuri a intrat "în normal". Kind of. Consilierul, cu care m-am împrietenit, la service mă consola că eu  prins model bun încă, "sunt norocos" față de alții. Citind pe forum aici de-a lungul timpului, tind să-l cred... 

 

Revenind la Porsche, visul meu este un 911, vorba aia, "sunt un om simplu", dar probabil doar dacă mă prinde un midlife crisis grav se va îndeplini sincer... Dar nu aș zice nu nici la un Cayenne coupe sincer, dar fără supărare, în nici un caz hibrid... 😋

Link către comentariu
marius1982.11

Ideea in sine cu hibrid nu e rea, ca doar si pe P1 si 918, 919 la LeMans si chiar si in F1 de vreo 10 ani asa este baterie si e acolo pt a ajuta ICE, Asta e cuvantul cheie: ajuta. Problema lor e complexitatea care o aduc. In plus, cu un hibrid scapi de taxe de 1-2.5k euro pe impozit gen S6...diesel hibrid. S6 diesel...cine s-ar fi gandit!? Si toate astea pt a scadea emisiile de CO2 pt brandul audi.

Vrei ceva "calumea", exsita doar RS6, lafel cum la Porsche mai exista doar GT-urile care mai sunt "ce trebuie". Adica nu merg la priza si au motor atmosferic, desi si alea au de ceva ani OPF care mai atenueaza salbaticia. Anul asta au scapat si de ultima chestie analogica de pe bord si anume turometrul. Pe cine drq deranja turometrul ala? Aveam cateva poze cu un 992.2 GTS mule prototype prins de mine in germania cand am testat RS-ul, dar pozele alea s-au dus cu telefonul pe capota :))), csf, ncsf.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu

Azi am primit e-mail de la Asirom, ca cei de la Porsche au hotarat sa schimbe spoilerul fata cu totul, asa ca va trebui sa astept pana luni-marti sa recuperez Cayenne-ul. 

Dimineata cand ma intorceam de la gradinita copiilor, am pus ceva muzica de pe Spotify si am ramas impresionat de calitatea sistemului audio. Chiar am zis in sinea mea, "Asta da sistem audio standard, asa bine se aude". Cand sa ma dau jos din masina, m'am uitat totusi mai atent la boxa de pe portiera soferului... Bang & Olufsen :)) 

Link către comentariu

Apoi si pe A3 e disponibil B&O , ar fi fost culmea sa nu fie la A8

Plus ca deja sunt detinuti de HK din cate stiu , aia in timp au cumparat tot , deja echipeaza toate masinile de la un anumit nivel in sus

Nimic nu mai e ce a fost

Link către comentariu
marius1982.11

Da, doar ca b&o este varianta de saraci si aia de bogați, daca te uiti atent. Cel putin pe S6

Ceva de genul, 7k euro optiunea

Link către comentariu

Normal , cu X difuzoare si 3D fata spate , mai lipseste sa puna si claxon B&O 3D cu doar 2k optional

Daca ar mai exista si artisti care sa compuna muzica in loc de zgomot , ar fi si mai bine

Norocul nostru e ca exista muzica mai veche buna destula , sa putem asculta o viata

Link către comentariu

Exista muzica buna si acum, doar ca nu este promovata. Problema e si cu gama dinamica foarte redusa a creatiilor si mediile de stocare de slaba calitate.

Link către comentariu
marius1982.11

Exista tot ce vrei, variante flac de calitate ca cd audio e de domeniul antichitatii in masini. Acuma, fiecare asculta ce doreste.

Intotdeauna vor exista audiofili diehard care ridica spranceana.

Link către comentariu

Din pacate, masina reintra azi la vopsit pt ca se pare ca nu au reusit sa scoata nuanta din prima. Nu stiu daca sa vad jumatatea plina a paharului, ca e de apreciat ca nu mi'au dat'o asa cum iesise sperand sa nu am ochi prea sensibil, sau sa vad jumatatea goala a paharului, ca mi'am batut cuie in talpa singur pentru o zgarietura de cativa milimetri. Totusi, ma gandesc ca daca au schimbat cu totul spoilerul, poate ala o fi avut vreo prindere stricata si as fi ramas asa cu el.

Intre timp, ma bucur in continuare de A8, mai ales sotia care foloseste non stop functia de masaj in scaune :)) Dar parca deja mi'e dor de jucaria mea.

Link către comentariu

Eu nu mai am nervi sa tot duc la vopsit pt orice kkt minor... cand o fi ceva mai nasol, aia e, dar atata timp cat nu e o reala problema 2-3 zgaratieturi nici nu se vad :D :lol: 

Tocmai din aceleasi motive... sa nu iasa culoarea. Ce e uniform si de fabrica e una, restul e la noroc.

Nu e vorba de tine, dar cunosc personaje care vopsesc si de 2-3 ori pe an o bara, pt nimicuri. Deh, traiasca CASCO. Si dupaia ne miram de ce "ie" scumpe asigurarile :D 

Link către comentariu

Legat de asigurari... Pai o mica lovitura, in care s'a spart suportul de numar, zgariat putin bara, spoilerul probabil avea si el ceva de l'au schimbat cu totul, ajunge peste 20000 de lei cred. Reparatia, inainte de decizia de a schimba spoilerul era de 6500 de lei. Plus spoiler, plus inchiriat un A8 vreo 10-12 zile, cred ca pe acolo se duce...

Link către comentariu

Si acestea sunt preturi cu minim 20% discount, asa cum se practica cu asiguratorii.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!