Jump to content

2023 Cayenne Hybrid


tudy_cnu

Postare recomandată

Am automat masina la schimb, pentru ca e dauna pe RCA. Am confirmat deja cu consilierul de service.

Link către comentariu
10 hours ago, EEXCALADE said:

De 2 ani in intretinere la mine ,aprox 20.000 km ,nici o problema ,propietara nu la incarcat niciodata .

Nu poti compara Porsche cu Volvo ,decat daca ai pretentia de la masina doar sa mearga .

Am vazut Volvo nou desfacut (interior ,bara…) si te asigur ca e un lighean ,chinezesc. 

D746FDA5-DACD-48AF-9C4F-674543C2F108.jpeg

Tinand cont ca vorbim de masini noi, pe mine ca utilizator/client oare chiar ma intereseaza cum arata "in spate"? Tot ce imi doresc e sa nu aiba probleme si sa nu pierd timp prin service.

 

Si treaba asta sau pretentia asta creste direct proportional cu banii dati pe fier.

Link către comentariu

 

2 hours ago, cristi511 said:

Tot ce imi doresc e sa nu aiba probleme si sa nu pierd timp prin service.

In cazul asta masina nu trebuie sa fie germana si premium ,astea ofera altceva.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu

Incerc sa reduc la esenta ideea unei masini noi. Ca e porsche, volvo sau dacia, așteptările sunt conforme. 

 

Problema in cazul de fata, eu sa fi fost in situatia lui, cred ca ma demotivam suficient de tare cat sa ii fac vant.

 

Nu degeaba se spune "don't meet your heroes". 

 

Cand sau daca imi iau masina visurilor, proiectez in ea mai mult decat e cazul.si deci cand apar probleme, dezamagirea e multiplicata.

 

Cand iei Porsche te astepti ca totul sa fie perfect, sa nu existe virgule, sa fie suprem.

 

Ei bine, aparent viata bate filmul. 

Modificat de cristi511
Link către comentariu
49 minutes ago, cristi511 said:

te astepti ca totul sa fie perfect, sa nu existe virgule, sa fie suprem

Nu cred ca mai exista asa ceva la masinile fabricate in ultimii ani

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu

@cristi511@EEXCALADE

De acord cu amandoi!

 

In ciuda acestul trend legat de "masini ale viitorului" si "progresism" dus la extrem si "bagat pe gat" societatii, piata ne arata ca se duc in cap vanzarile de electrice la mai toti producatorii europeni, inclusiv la Porsche!

 

De ce oare sa diluezi un brand de prestigiu? Chiar si Bentley urmeaza sa faca un full EV. (Rolls deja a facut)

 

Nu o spun eu, o spun vanzarile, modelele electrice Porsche se vand tot mai prost, insa la PORSCHE GT3 RS se sta la coada! Daca te duci acum si comanzi unul, esti pus pe lista de asteptare! Hmmm...🤔

 

Haideti totusi sa privim ce probleme au masinile Porsche electrice si pentru ce au fost rechemate in MASA la RECALL! Jumatate dintre clienti au avut probleme grave cu ele in primii 2 ani de la achizitie si au necesitat interventii in service care au durat cel putin o saptamana.

 

Daca Porsche, de la care te astepti sa primesti calitate de TOP, platind un pret pe masura, are probleme GRAVE, ce pretentii sa mai ai de la restul brandurilor? Ce vor clientii Porsche? Va supravietui brandul daca nu se adapteaza cererii clientilor? Clipul este de acum o saptamana, enjoy:

 

 

Modificat de corad0
Link către comentariu

Nu ma demoralizez eu asa usor, dar daca continua in ritmul asta, probabil nu o voi tine 5-7 ani cat tin de obicei masinile, si ma voi intoarce mai repede la brandurile cu care am avut experiente bune.

Link către comentariu

Salut. Imi pare rau sa aud intamplarile tale, dar nu te panica pentru ca nu este nimic grav totusi. Porsche Pipera sa stii ca mie mi s-au parut destul de atenti la service, comunicare decenta, service profi. Mi-au facut chiar ceva interventii pe rechemare ce o aveau ei in sistem, pe garantie. Depinde de experienta fiecaruia.

Erori pe partea electrica am avut si eu: amplificatorul media schimbat, mai da eroare pe ledurile de la stopurile spate cand e umiditate dar stopurile functioneaza, camerele 360 uneori nu se aprind dar merg senzorii dar isi revin la repornire, senzorii de parcare piuie uneori si la o frunza/sau erori fantoma, mesaj ca nu detecteaza cheia dar cheia este in cup-holdere. In esenta maruntisuri. Nu poti compara senzatia oricum cu alta marca. Bucura-te de masina cat de mult posibil pentru ca ai cu ce. Doar daca ai erori la partea de hybrid, motor, cutie sa fii dezamagit. Drumuri bune sa ai.

Link către comentariu

Pe parte de electrica si o baterie slaba poate genera niste erori de facut infarct. 😱  Pot aparea erori la transmisie, sistemul 4x4, suspensie, de iti vine sa zici, "gata, ii dau foc!", masina neavand nimic de fapt.

 

La fel si o bujie/bobina de inductie uzata poate genera erori la motor, missfire-uri care pot baga motorul in protectie si abia se misca, vorba aia "ramai cu ea in drum".

 

Trebuie tinuta sub observatie bateria masinii, incarcarea, alternatorul, mai ales in sezonul rece. Asta era valabil la o masina conventionala. (povestesc din experienta pe care am avut-o la Cayenne-ul meu Turbo, la hibrid/electrice, nu stiu)

Modificat de corad0
Link către comentariu
14 minutes ago, haro said:

Mie omul mi se pare foarte relaxat, noi ne panicam mai mult pe langa el :)

@haroIsi ia Volvo hibrid si scapa de belele! El ne-a spus! 😄

Modificat de corad0
Link către comentariu

Eu cel mai tare m'am panicat cand am auzit mare trosc, in timp ce incarcam cumparaturile in portbagaj :)) in momentul ala ma rugam sa nu fie senzorul de ACC sau vreun far lovit. Dar a fost mai mult zgomotul, ca mare parte din soc a fost preluat de suportul de numar, care e iesit cu vreo 3 cm in fata barei.

Legat de erori, e clar ca e ceva de soft, daca dupa restart au disparut si masina merge normal. Ma deranjeaza asa un pic, dar o dau in Sport Plus si imi mai trece. Inclusiv aplicatia My Porsche are unele buguri de te doare mintea. Din cand in cand "vede" masina ca ar fi in Privacy Mode si nu mai pot face nimic cu ea.

Mai rau ca prima mea masina, un Scirocco, nu are cum sa fie. La aia am schimbat 2 pistoane, o turbina, o garnitura de chiulasa, o pompa de inalte si alte maruntisuri in 200 de mii de km.

Link către comentariu

@tudy_cnuAre casco, de ce sa te panichezi? Se repara! ☺️ Cand trebuie schimbata bateria de hibrid, atunci incepe panica! La un E class din 2018 am vazut aceasta interventie, bateria costand 17 000 GBP. Ma rog, daca exista buget, nu e panica nici atunci! :P

Modificat de corad0
Link către comentariu

@coradoaici nu e vb ca e hibrid sau nu e hibrid. Erorile mele sunt pe parte de software. Si din punctul asta de vedere, cel putin din experienta mea personala, software'ul de pe masinile Volvo e mult mai matur decat ce exista in momentul de fata pe Porsche. Si software'ul intern, si parte de infotainment si parte de aplicatie pt comunicarea cu masina.

Lucrand in IT, am interactionat si cu companii din DE. Sunt mult in urma din punct de vedere tehnologic, cu foarte multe aplicatii legacy, si au si o birocratie excesiva care le impiedica sa se schimbe. Un alt exemplu relevant ar fi discutiile pe care le aveau posesorii de ID.3 la momentul lansarii, cand software'ul de pe masina era varza. Nu stiu daca s'au mai schimbat lucrurile acum.

Link către comentariu

@tudy_cnuSunt de acord cu tine, nu te contrazic, e trist ca Volvo este superior pe software fata de Porsche. Un CEO Porsche ar trebui sa vada aceste comentarii totusi. Pana la urma, MADE IN CHINA nu mai suna asa de rau. 😄

Modificat de corad0
Link către comentariu

Eu nu stiu exact ce se produce in China, unde se asambleaza masinile.. Dar ce pot sa iti zic cu siguranta este ca software'ul de pe masinile Volvo este produs in Suedia, in principal la Goteborg. Se poate verifica foarte usor asta pe Linkedin

Link către comentariu

Eu consider ca daca ai cumparat Porsche totul trebuie sa functioneze ireprosabil , mecanic si electric / electronic indiferent ce model este

Nu conteaza ca un soft e mai vechi decat altul de la chinezi , trebuie sa fie totul stabil si fara erori daca nu exista ceva care sa cauzeze aceste erori

Sincer nu pot sa cred cand citesc texte din astea " da eroare pe ledurile de la stopurile spate cand e umiditate "

Cati dintre colegi au masini ieftine cu 300k de 10~15 ani si la care nu a aparut niciodata o asemenea eroare ?

E doar un exemplu

Nu mai exista o minima calitate ptr produse de top platite cu bani pe masura ?

Eu inteleg ca masina asta iti ofera senzatii dar scuze , obligatoriu trebuie sa iti ofere si liniste , relaxare , nu nervi

Asa ajungem ca aia care lovesc telecomanda tv de pat cand nu mai merge si apoi iar mai merge 4 zile

Nu sunt respectati banii incasati pe asemenea masina

Parerea mea

 

Link către comentariu

Nu cred ca ar trebui generalizat, pornind de la un exemplu cu o masina cu erori de soft. Ma astept ca hardware-ul sa fie in continuare de top la Porsche.

Link către comentariu
1 hour ago, tudy_cnu said:

Eu cel mai tare m'am panicat cand am auzit mare trosc, in timp ce incarcam cumparaturile in portbagaj :)) in momentul ala ma rugam sa nu fie senzorul de ACC sau vreun far lovit. Dar a fost mai mult zgomotul, ca mare parte din soc a fost preluat de suportul de numar, care e iesit cu vreo 3 cm in fata barei.

Legat de erori, e clar ca e ceva de soft, daca dupa restart au disparut si masina merge normal. Ma deranjeaza asa un pic, dar o dau in Sport Plus si imi mai trece. Inclusiv aplicatia My Porsche are unele buguri de te doare mintea. Din cand in cand "vede" masina ca ar fi in Privacy Mode si nu mai pot face nimic cu ea.

Mai rau ca prima mea masina, un Scirocco, nu are cum sa fie. La aia am schimbat 2 pistoane, o turbina, o garnitura de chiulasa, o pompa de inalte si alte maruntisuri in 200 de mii de km.

Doamne sa nu ai parte de asa probleme la Porsche ca mai bagi de o masina in reparatii... serios vorbind.

Link către comentariu
On 11/23/2024 at 12:31 PM, corad0 said:

@cristi511@EEXCALADE

 

Nu o spun eu, o spun vanzarile, modelele electrice Porsche se vand tot mai prost, insa la PORSCHE GT3 RS se sta la coada! Daca te duci acum si comanzi unul, esti pus pe lista de așteptare 

Esti norocos, probabil ai cumparate de la ei un pumn de 911 noi si nu esti Chris Harris :)), care nu a "prins" RS sau S/T, nu mai retin care.

Totusi, daca ai vise de RS, vezi galeria mea foto. Il poti avea temporar, chiar de la ei de la muzeu.

 

Eu am intrebat de un "banal" 911 si "nu s-a putut". Le doresc sa moara de foame =))

@tavitarada,masini perfecte. Nu sunt lovite, nu sunt schimbate. Sunt doar aburite ca la un opel infect de 40 de ani

 

IMG-20230604-WA0027.jpg

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu

@marius1982.11"Esti norocos, probabil ai cumparate de la ei un pumn de 911 noi si nu esti Chris Harris :))"

 

Probabil altii au prioritate, cine stie, daca esti client fidel beneficiezi de anumite servicii preferntiale! "Un pumn de 911" n-am cumparate, doar 2 Cayenne noi, insa am avut tangente cu toata gama Porsche de mult timp, inclusiv pe circuit am facut training cu Tomas Duplinski. 

Porsche Pipera m-a invitat la toate lansarile de modele, n-am avut timp sa merg chiar la toate, insa mi-au dat si acasa mai multe masini pentru cateva zile sa le testez, de exemplu 991 proaspat aparut pe vremea aia.

 

"Totusi, daca ai vise de RS, vezi galeria mea foto. Il poti avea temporar, chiar de la ei de la muzeu."


Stiu, am vizitat si eu muzeul Porsche cu multi ani in urma. Vise am avut intotdeauna cu Ferrari V12, nu cu Porsche! :) Oricum, mie mi-a placut mai mult TURBO decat RS, cuplul oferit e de pe alta planeta, probabil tine de gusturi.

"Vezi" galeria mea de poze de pe FB daca vrei, evenimentele auto la care particip si masinile cu care intru in contact zilnic prin intermediul muncii pe care o prestez in industria auto din Marea Britanie. 😊

 

Calitatea modelelor noi sunt mult inferioare celor de acum 10-15 ani, inclusiv in gama Porsche din pacate. Intru in contact foarte des cu multe modele noi Porsche si observ ca inclusiv materialele folosite la interior au devenit mult mai "ieftine" in timp. Deh, profitul asta bata-l Mniezo'! 😒

Am o gramada de poze de la un eveniment care a tinut 2 zile si unde am avut ocazia sa conduc toata gama Porsche cu toate motorizarile aferente, atat cutii manuale cat si PDK, atasez cateva din arhiva personala:

 

Cayenneul pe care l-am avut luat de nou: 

AP1GczOXzqpefM-QOl4qP1_L4E-aXzvvfqPk8GkW 

Porsche Road Tour:

AP1GczP0h9KfxFwwpEO8VmMTS4BicURMKvk7rcJL

AP1GczO7o4Z_8xBGof3c7a9qDRYkuYoM-9cRf-F2

AP1GczNkC-Gqiva-jnJVM7xFZ3kQMwkD_ath_CHE

AP1GczOwd7LWO4pGOBzpnB-nTbYa3GXZHXORBn8U

AP1GczOzoE4MPQJ0QsFIm8wAJ-lcwMwI5X7sUF2A

AP1GczOuyHtYCNDVPGBbcnik_0OX5dYsGKq_tZ7c

AP1GczM_yDfPIVQegZ8DfAuPbmtZRDxG0jKiNLz8

AP1GczMja6eVEumwUP6ItytuWTTH2Kb-QIPagPR9

AP1GczOgQcgZ4Nd_XjrJqIjKygUKkCqLRAK-D_gu

 

AP1GczPO5AFymijAxXj1f87yRXZ3fKmb7qAl7dgl

AP1GczMfe6zKVEAWTffHdKpJcl5GJtgdUXQKkztE

 :Driver:Pe asta l-am primit acasa temporar, pe vremea cand 911 avea motor aspirat si nu avea downgrade de cilindree ca sa "indeplineasca standarde de plouare" 😄

AP1GczPdY114Yv00zYxdCcVvqCikuXCCmLmPxl9s

AP1GczPk3ovIjkOjQKhR5_Cl0clv4FOxDlCmymZ-

AP1GczN337_KG3Foq2iWR5JGlOLQP7pnEPqRZwjQ

 

P.S: Si cei de la BMW m-au invitat la evenimentele M Driving Tour, tot asa, ca sa experimentez toata gama de modele M prin 2012 parca, fiind client BMW fidel multi ani la rand. :salut:

 

 

 

Modificat de corad0
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!