Jump to content

2023 Cayenne Hybrid


tudy_cnu

Postare recomandată

Din ce m'am uitat pe acolo, nu mi'am dat seama daca pot extrage aceasta informatie. Cel putin nu la prima vedere.

Link către comentariu

Wow, 60% pe electric, binisor...

 

Dar si 33,9 consum pe electric... unde s colegii aia cu 16-18 kwh consum? :D 

Link către comentariu

Fix la asta ma gandeam, dar am zis ca n-are rost sa ii stricam colegului topicul :). Mai mult ca sigur phev-urile sunt mai putin eficiente decat niste bev-uri dar totusi, mi se pare excelent raportul performante/consum. 

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Dar o parte din aia 6.6L /100 in cazul asta , nu incarca si bateria in timp ce sunt consumati ?

Link către comentariu

@acidone77nu ma plang, am curent ieftin (inca) de la Hidroelectrica. La actualul pret, inseamna un consum echivalent de vreo 3% pe benzina.

De asemenea, o parte din acei kw sunt consumati si pt preincalzirea masinii in fiecare dimineata. Se pare ca nu e asa smart incat sa o preincalzeasca direct din retea, ci isi trage energia din baterie.

@cristi511in aceeasi perioada, E-Golful a avut un consum de aprox de 13 kwh / 100 km. Motor similar, diferenta de vreo 800 kg (cred). In CIV, la masa reala apare valoarea de 2574 kg. Golful stiu ca are pe la 1700 kg.

@tavitaradaca o tin in mod hybrid, mai incarca intr'adevar. Dar m'am obisnuit sa merg full electric cu ea. Pana la gradinita copiilor si inapoi fac cam 30 de km si imi ajunge la fix bateria.

 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Ultima saptamana a adus cateva evenimente neplacute.

 

In primul rand, miercuri seara am avut un mic accident in parcarea unui supermarket: In timp ce incarcam cumparaturile in portbagaj, o doamna cu o Kia Sportage care dadea cu spatele sa iasa din parcare, s'a infipt fix in masina mea. Mari pagube nu au fost, doar suportul de numar e spart, iar bara si spoilerul sunt usor zgariate. Masina este deja programata pentru luni la Porsche la vopsit.

 

In al doilea rand, masina continua sa imi lase impresia ca e praf pe parte electrica/software/senzori etc. Marti dimineata, in timpul mersului, bordul s'a facut ca pomul de Craciun. Transmisia, tractiunea integrala, ESP'ul, erori peste erori. In total vreo 6. S'a rezolvat cu oprit, inchis masina, repornit. Azi, iar probleme, nu mai mergea camera spate. S'a rezolvat cu aceeasi metoda. Eram deja programat in service pentru aceste probleme, dar se pare ca ajung mai repede din cauza mini-accidentului si mi'au promis ca se vor uita si la asta.

 

Azi parca imi parea un pic rau cand am vazut ca mi'as fi putut lua Volvo XC90 plugin hybrid nou 0km din stoc, cu toate dotarile imaginabile, si imi mai si ramaneau cateva mii de euro.

 

 

20241120_184828.jpg

20241122_084852.jpg

20241119_080544.jpg

Link către comentariu

Mda. Porsche in care mai imi sui si eu curul f rar in vreo 40 50k km nu a avut nicio pb de genul, electrica sau senzori. Functioneaza f bine. Bine e si modelul 2020/2021 parca. Poate pe vremea aia le faceau mai cu simt de raspundere 🤣🤣🤣

 

Btw, noul XC90 facelift e superb... cu varsta cred ca incepem sa cautam altele... siguranta, comfort, etc... si la mine e pe lista de next utilaj 😁

Link către comentariu

Salut si felicitari pentru masina! ☺️

 

Imi pare rau sa aud ca ai atatea probleme cu tancu' asta, mai ales ca a costat un "purcoi" de bani. Nu ca ar conta, acum si modelele non premium costa 60-70 mii euro linistit! 😄

 

Am avut si eu  2 Cayenne, luate de noi, un V6 diesel (VW) si Turbo (4.8 V8 biturbo) pe ambele le-am "maritat" dupa 300 000 km, fara probleme majore!  Doar la Turbo am avut probleme la cutie, pentru ca nu s-a schimbat uleiul niciodata, cei de la PBN mi-au spus ca e lifetime! ;) In fine, greseala mea, nu conteaza!

 

Muncesc in industria auto in UK acum iar problemele cele mai mari semnalate de clienti apar la masinile hibride si electrice, sunt service-urile pline de masini venite pe garantie la schimbat baterii, calculatoare, interventii software si electrice etc etc!

 

Se pare ca acum masinile se repara din "laptop" pe foarte foarte foarte multi bani, nu cu surubelnita! 🤭

 

Vad baterii schimbate la 2-3 ani, atat la masini electrice, cat si hibride. Personal, nu am fost fan al trendului de cand "politically correct" si "save the planet" ne-a "bagat pe gat" acest tip de vehicule, nu voi cumpara niciodata o astfel de masina, doar daca voi fi FORTAT politic. Doar n-o sa merg pe jos! 🙄

 

Probeleme semnalate de tine peste masura cu un hybrid premium de lux, relativ nou, care poarta emblema Porsche, pe mine personal m-ar deprima, dar hei! Sunt doar eu! 

 

Am si eu o nelamurire, dupa toata experienta asta, regreti ca nu ti-ai luat tot un HYBRID la o calitate mult sub Porsche? Hmm...🤔

 

Ah, am uitat, chinezii de la Zhejiang Geely Holding Group aka Volvo le fac "mult mai calitative"! 😊

 

Nu vreau sa ma intelegi gresit, chiar imi pare rau ca ai probleme cu masina, am avut si eu cateva cheltuieli semnificative in intretinerea Cayenne-ului, (din vina mea totusi) oricum, sper sa le rezolvi cat mai repede fara cheltuieli majore, Doamne-ajuta! ❤️ 

 

In UK chinezii de la BYD au deschis reprezentante in interiorul reprezentantelor Mercedes, au un parteneriat, m-am socat initial, dar mi-am revenit dupa ce am vazut reclama celor de la Jaguar, ce sa zic, traim "vremuri bune"! 

 

BTW, l-am intalnit pe Matt Goodwin, e baiat fain, (HIGH  PEAK AUTOS)  va recomand tuturor sa urmariti clipurile lui, e DOXA de masini, face parte din grupul baietilor de la Top Gear (atat cei vechi, cat si cei noi) Fifth Gear, Mat Watson, Wheeler Dealers (Edd China si Mike Brewer), Shmee etc: 

 

 

 

 

Modificat de corad0
Link către comentariu

De 2 ani in intretinere la mine ,aprox 20.000 km ,nici o problema ,propietara nu la incarcat niciodata .

Nu poti compara Porsche cu Volvo ,decat daca ai pretentia de la masina doar sa mearga .

Am vazut Volvo nou desfacut (interior ,bara…) si te asigur ca e un lighean ,chinezesc. 

D746FDA5-DACD-48AF-9C4F-674543C2F108.jpeg

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu

@EEXCALADE

 330 000 km am mers cu asta timp de 12-13 ani, nu mai stiu! 🤔 Ce stiu e ca la 293 km/h, (pe vremea cand M0 nu avea limita de viteza) se dadeau toti nemtii pe banda din dreapta 😄

AP1GczPGwfdGF9dOcZYdQtwDD_5p9m9WkDnST5yw

AP1GczMeSs6Q5-C2lmL-GBfJlodGuWBLZzkmjK24

AP1GczM2vw3mJSZFge11GT3JuDA6Odl8MQhgkxZl

 

Modificat de corad0
Link către comentariu

Mare atentie la Porsche Pipera ,servicii mai proaste ca acolo nu  am intalnit ,sunt niste escoci .(nu scapa masina din ochi )

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
43 minutes ago, EEXCALADE said:

Mare atentie la Porsche Pipera ,servicii mai proaste ca acolo nu  am intalnit ,sunt niste escoci .(nu scapa masina din ochi )

@EEXCALADEDa, am "trait" pe pielea mea si buzunarul meu din 2010. 😒 Cand mi-a fost livrata masina, m-au chemat seara pe la 7 si au lasat cheia la receptie. Nu aveam nevoie de fanfara militara, artificii si sampanie.🤔

 

Totusi, a fost al 2-lea Cayenne Turbo livrat in Romania, pretul depasind 120 000 euro, (150 000 pret de lista, probabil cu inflatia din ziua de azi, pretul ar fi 100k extra pentru a compara vremurile) primul fiind livrat lui Sida, fostul ginere al lui Basescu. 😄

 

In fine, "detalii"!  ROMANIA! :ROflag:

Modificat de corad0
Link către comentariu
32 minutes ago, EEXCALADE said:

Mare atentie la Porsche Pipera ,servicii mai proaste ca acolo nu  am intalnit ,sunt niste escoci .(nu scapa masina din ochi )

Automobile Bavaria has entered the chat :) Probabil asa e cand masinile se vand singure.

Link către comentariu
14 minutes ago, dercos said:

Automobile Bavaria has entered the chat :) Probabil asa e cand masinile se vand singure.

@dercosAm luat masini noi si de acolo, le-am prezentat pe bmwclub.ro (seria 5, seria 6 Cabrio si X5) ma duceam la revizie la 2 ani sau 30 000 km, cica era "gratuit". 😎

 

 Intrai cu masina noua in service si plecai cu piese SH montate pe ea, de parca mai conta un schimb de ulei si 3 filtre "gratis" (la 2 ani) la masini de peste 70 000 eur. 😄😭

Modificat de corad0
Link către comentariu

Cand am zis de partea electrica, ma refeream la senzori. De exemplu cum am avut probleme cu sistemul de blocare usi pt copii, pe usile spate, care mi'a dat eroare in urma cu vreo luna. Nu era vorba de sistemul electric de propulsie, cu care nu am avut nicio pb pana acum.

Oricum, nu imi fac mari sperante, maxim un update ceva de soft sa ii poata face.

Am adus in discutie Volvo XC90, din simplul motiv ca am detinut 5 ani de zile un S90, timp in care am avut 0 probleme cu el. Plus ca am o afinitate personala pt Scandinavia. Da, poate nu se compara ca brand, dar mi'a ramas in suflet marca.

Si da, mi'as lua cu ochii inchisi tot un plug in hybrid. Sau chiar o electrica. In 4 ani cu un amarat de E-Golf am avut 0 probleme.

Link către comentariu
10 minutes ago, tudy_cnu said:

am o afinitate personala pt Scandinavia

DIn 2010 sunt Made by Sweden NU Made in Sweden.

Sunt chinezesti doar asamblate in Suedia .

Volvo e detinut de Zhejiang Geely Holding Group

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu

@tudy_cnuVolvo pe vremuri facea masini care tineau o viata, nu era nevoie sa mai cumperi alta masina, la fel si SAAB, te ingropa familia si mai mergea o generatie poate chiar doua cu masina cumparata de tine. Acum insa, vremurile s-au schimbat.

 

Tata inca merge cu un 525d e39 din 1998 cumparat de mine in 2004 (acum 20 de ani!!!!). A depasit 400 000 km si inca porneste la -15 grade. Era nemultumit ca a trebuit sa schimbe pompa de motorina luna trecuta. 800 RON! 😄

 

Vesticii schimba masina la 4 ani, o dau buy back si toata viata platesc rate. Alta mentalitate, alte salarii, inteleg. Totusi, de ce sa complici o masina, de ce sa pui atata electronica? De ce sa ai probleme? De ce sa te doara capu'? Raspunsul este simplu: pentru profit! 🤬

 

Ai platit 50-60-70-80 mii de euro pe o masina, fa-o frate fiabila, sa poti sa mergi toata viata cu ea! La banii astia in Bucuresti iti cumperi un apartament, pe bune? 😄

 

Unii platesc dublu pe o masina si tot raman cu un gust amar, ma numar si eu printre ei. Probabil de asta am revenit la o masina "foarte second hand" ca sa il citez pe @akon 🙄

 

@EEXCALADE"Volvo e detinut de Zhejiang Geely Holding Group" am mentionat mai sus. 🤭 Vine BYD tare din spate! 😎

Modificat de corad0
Link către comentariu
21 minutes ago, corad0 said:

@dercosAm luat masini noi si de acolo, le-am prezentat pe bmwclub.ro (seria 5, seria 6 Cabrio si X5) ma duceam la revizie la 2 ani sau 30 000 km, cica era "gratuit". 😎

 

 Intrai cu masina noua in service si plecai cu piese SH montate pe ea, de parca mai conta un schimb de ulei si 3 filtre "gratis" (la 2 ani) la masini de peste 70 000 eur. 😄😭

E bine ca ai putut pleca. Uneori ai probleme cu un M CS la cateva mii de km, care suna ca un tractor dupa un banal schimb de bujii. Voi reveni si cu info despre Porsche, avem una in familie.

Link către comentariu

@dercosSe intampla si la case mai mari, am cunoscut un client in UK care se plange de probleme la Bentayga Hybrid NOU, (1 an) la prima iarna cu -4 grade, cred ca e similar cu masina prezentata in topic.

 

In acelasi timp, am vazut Bentayga V8 diesel din 2018 cu 260 000 km parcursi, care inca merge fara probleme. Stiu ca pot fi cazuri izolate, nu neaparat o generalizare, insa masinile cu motor termic vor fi mult mai fiabile decat cele hibride/electrice asta, GARANTAT! 😉

 

Daca tot platesti peste 200 de mii de euro pe un SUV, macar sa stii ca MERGE! 😄

Modificat de corad0
Link către comentariu

Desigur, putem argumenta ca sistemul hibrid aduce o complexitate crescuta unui autovehicul, in dauna unei tehnologii testate. Desi nu inteleg de ce ai lua un Bentley Diesel.

Link către comentariu
37 minutes ago, dercos said:

Desigur, putem argumenta ca sistemul hibrid aduce o complexitate crescuta unui autovehicul, in dauna unei tehnologii testate. Desi nu inteleg de ce ai lua un Bentley Diesel.

Ca sa nu ti se faca bordul "pom de craciun" iarna, ca sa poti avea RANGE de 1400 km, ca sa poti avea performante similare cu ale unui V8/W12 pe benzina (scos din productie anul asta), ca sa poti merge 300 000 km fara probleme (intretinut corect) si ca sa poti avea un consum de combustibil de 9% extraurban, motor destinat exclusiv autostrazilor, fie vorba intre noi. Stiu ca nu e neaparat o "calitate" pe care cineva care isi permite un Bentley o poate CERE, insa cred ca cei care si-au luat asa ceva (desi nu se mai produce in prezent) sunt placut surprinsi de faptul ca nu trebuie sa alimenteze din 2 in 2 zile, de exemplu. 

 

Cred ca ultimul detaliu care merita mentionat ar fi ca totusi, porneste, "gen" merge, te duce unde ai "treaba"! 😄 Cayenne-ul diesel a fost un BEST SELLER, remember? 🙄 Am dat si eu banii pe unul! A fost scos din productie pe motiv de "planeta"! 🌎 

A mers si ala 300 000 km la mine si cel care il are acum inca se foloseste de el. (productie 2009) Vom putea vorbi de un hibrid cumparat acum si peste 15 ani? cu peste 300 000 km? Sper sa revenim la subiect atunci. 🤗

 

Nu-i problema, ma bucur de motorul ala pe Phaeton in prezent, va mai merge inca 10 ani sper (am 107 000 km in prezent), asta daca nu il vor scoate politicienii de pe sosele. Vorba aia, tot un "Bentley de saraki" diesel este si cand vad consumuri de 6% nu pot decat sa zambesc "romaneste":ROflag:

De ce sa mint, mi-ar fi placut un V10 TDI! ❤️ Incerc sa imi imaginez cum merge un Q7 V12 TDI...🙄

 

@dercos"Pe vremuri" se castiga LeMans cu V12 TDI, acu' tre sa "salvam planeta"🌎

AP1GczPtZBYM_9hgb09aDg2W4uLSa6955mzK4ZFW

Modificat de corad0
Link către comentariu

Eu cred ca trebuie sa aveti incredere mai mare in Porsche Pipera in timpurile recente, brand-urile Porsche, Bentley sunt tratate cu totul diferit, de la vopselele lor speciale pana la persoanele care intervin pe masina.

 

Cariad este o gaura neagra pentru grupul VAG, avem un exemplu si aici pe topic, sigur se va lua legatura cu fabrica pentru indrumari si rezolvare.

Sa ceri masina la schimb daca o retin acolo pentru studiu.

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!