Jump to content

2023 Cayenne Hybrid


tudy_cnu

Postare recomandată

Deosebit !!!

Felicitari pt alegerea facuta !

 

Am unul in intretinere ,e o masina fantastica ,echilibrul perfect confort/putere/consum 

 

Link către comentariu

Cel mai bun sfat cel primit de la fiul tau, merita o multime de acadale. 🍬 

Foarte faina masina. Sa o stapaniti sanatosi si sa aveti noroc cu ea! O sa ajungi si la visul tuturor, 911 Turbo 🤞 

Link către comentariu

Bun, misto masina!! 

Cat priveste sistemul audio, am ajuns sa nu mi mai doresc masina, indiferent de gama ei, fara unul decent sau clar nu entry. Face toata diferenta din lume...sadly.

Link către comentariu

Va multumesc pentru urari!

@Bebeee ma multumesc si cu un 4S, nu fac mofturi :) 

@cristi511, cica si Bose ar fi fost destul de greu de gasit in anii respectivi, tot asa din cauza razboiului, a crizei chipurilor samd. Nu la fel de greu ca Matrix LED, dar totusi destul de greu.

Imi zicea consilierul de la Porsche ca au fost clienti carora le'au fost livrate masini noi, cu sistem Bose partial :D In sensul ca a fost livrata masina fara subwooferul din portbagaj si s'au intors la cateva luni sa li se completeze sistemul.

Link către comentariu

Chiar te rog sa faci o descriere a sistemului hibrid, despre functionarea lui in lumea reala. 

 

Nu de alta dar opiniile utilizatorilor > orice articol/vlog.

 

Mulțumesc si km cat mai multi!

Link către comentariu

E o placere sa vezi o masina noua care nu are infipta o tableta pe bord

Arata excelent , eleganta , simpla plus ca e .. masina

Sa aveti drumuri bune cu ea

 

Link către comentariu

Filozofia Porsche, one button-> one function.

Frumos!

Link către comentariu

M am dat cateva sute de km cu asa ceva, e misto masina, fuge bine, caii se simt, evacuarea face misto, dar mie mi s-a parut o ideea mult prea rigida, adica e mai mult spre 911 decat spre un SUV. Dinamic sta f bine, dar parca ti-ai dori si un pic mai mult comfort cateodata, ca nu tot timpul esti "pe circuit" vorba aia :D 

Sa va poarte multi km fara pb!

Link către comentariu

Pe ce mod nu ti s-a parut confortabila ?

 

 

Link către comentariu

@acidone77confirm cele constatate de tine. Am un prieten care schimba masinile destul de des, doar avioane d-astea. Exact acelasi lucru l-a spus si el, atat despre panamera cat si despre cayenne. Masinile sunt prea dure pentru gustul lui. Ca idee, un X6 cu perne si 22" este mai confy. 

 

Link către comentariu

Foarte tare masina ! Cat despre fiul tau, jos palaria pentru logica lui la o varsta asa de mica ! 

Legat de sistemul audio, nu stiu daca esti adeptul upgrade-urilor aftermarket, dar in prezent, exista o multime de ateliere foarte profesionale, mai ales in Bucuresti (vezi Auto X Customs, au lucrat la multe masini premium si noi) care te pot ajuta sa rezolvi aceasta problema. In functie de buget, evident, poti face un upgrade pe masura care sa depaseasca si un sistem audio optional de fabrica la calitatea sunetului (nu ma refer doar la bass) :) 

Link către comentariu

Pe mine nu ma deranjeaza absolut faptul ca e rigida. Cu exceptia ultimei masini, toate au fost asa. Chiar la ultima masina mi s'a parut treaba asta o mare problema, suspensia fiind foarte foarte moale. De exemplu pe curbele de deasupra Comarnicului mereu treceam pe prima banda si lasam toti loganistii sa ma depaseasca, pentru ca altfel li se facea rau copiilor in masina

@EmilianPopstii cum e, in viata nu poti sa le ai pe toate, poate la urmatoarea. La asta oricum mai am garantie pana in mai anul viitor si apoi macar inca 2-3 ani imi propun sa folosesc serviciul acela al lor de prelungire.

@cristi511 la prima vedere e cam asa:

Masina la pornire e mereu pe modul electric (daca are baterie). Chiar si la greutatea ei, pare ca are un pic de zvac, adica poti merge linistit prin oras asa, nu se simte ca ar fi lenesa.

Apoi mai exista modul Hybrid, unde aici se regasesc 3 sub-moduri: hybrid auto (e un mix), hybrid hold (aici incearca sa consume cat mai putina baterie + ca scoate masina din viteza cand iei piciorul de pe acceleratie - gen ca la electrice in D), hybrid charge (asta e aproximativ ca la electrice in B - tine turatia ceva mai sus si atunci cand iei piciorul de pe acceleratie, face regenerare)

In Sport si Sport Plus, partea electrica suplimenteaza motorul termic, dar acesta e baza. De asemenea, pe sport plus e cea mai puternica regenerare.

 

In alta ordine de idei, am reusit sa gasesc cateva minute libere la pranz si am dat o fuga pe A0. In momentul cand am bagat masina in Sport Plus si am apasat butonul ala magic de Boost, am zis ca nu e adevarat asa ceva :D  Nu stiam ce face, il mai apasasem in parcare pe loc si nu se intamplase nimic, am zis ca o fi vreo functionalitate lipsa.

Link către comentariu

E 3.0 sau 2.9? 

 

Mersi de explicatii.

 

Si-acum intrebarea aia grea: ce consum are? 

Link către comentariu

Subscriu la ce zice @tavitara mai sus, un interior modern si in acelasi timp care nu supraincarcat cu tablete/display-uri panoramice.

Iar partea din spate e desenata intr-un mare fel, punctul forte al modelului din punct de vedere design, in opinia mea.

 

Sa o stapaniti sanatosi si sa o conduci cu zambetul pe buze la fiecare drum! 

Link către comentariu

 

1480237180_WhatsAppImage2024-10-03at17_17.06_3e05336f.thumb.jpg.95117eeebe9746764148f5387f7c7e44.jpg

Dupa un Oradea - Timisoara, mers... cuminte... nu la consum, dar nici omorat masina, pe autostrada Arad - TM mers 130kmh. E un consum... decent as zice :D

 

Modificat de acidone77
Link către comentariu

3.0 V6 462cp 700 nm ,10.8 L/100 km,media pe 24.000 km

Un consum foarte mic pt o asa masina si in balanta cu puterea oferita.

Comportamentul e specific porsche(frana,directie…)  ,e putin  diferit fata de alte suv-uri,nu mi sa parut rigida ,pe confort chiar calca bine gropile.

 

Link către comentariu
57 minutes ago, tudy_cnu said:

Sport Plus si am apasat butonul ala magic de Boost

Confirm ,masina se transforma radical la apasarea acelui buton :icon_thumleft:

Link către comentariu

Pana si incarcatorul e nava spatiala 😁

Acum, la Porsche au si un wallbox in care s'ar potrivi perfect acest incarcator, doar ca e 4500 de lei doar cutia 🤣 

 

IMG-20241003-WA0017.jpg

Link către comentariu
3 hours ago, EEXCALADE said:

3.0 V6 462cp 700 nm ,10.8 L/100 km,media pe 24.000 km

Un consum foarte mic pt o asa masina si in balanta cu puterea oferita.

Comportamentul e specific porsche(frana,directie…)  ,e putin  diferit fata de alte suv-uri,nu mi sa parut rigida ,pe confort chiar calca bine gropile.

 

Touaregul are acelasi sistem? Ca am vazut ca are sub 400 cp.

Link către comentariu

Chiar daca au elemente in comun diferentele sunt destul de mari.

Link către comentariu

Spune-ne te rog si cat a costat masina

Link către comentariu

Pretul a fost 81000 de euro. Am facut acest efort, doar pentru a'mi indeplini un vis. Nu as fi dat banii astia pe nicio alta masina. Si daca nu aveam eu nebunia asta cu brandul Porsche, probabil m'as fi oprit la un XC60 2022-2023 PHEV pe la 50k euro. Am condus asa ceva si mi'a placut foarte mult, dar venind de pe un S90, parca shimbam Iphone 14 cu Iphone 15, prea erau toate la fel (scaune, volan, pozitie de condus)

Link către comentariu

Oau ce pret !

Ma asteptam la 100.000 euro ptr 20k si 2023

Super afacere

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!