Jump to content

Balena argintie - Skoda Superb 2


grp

Postare recomandată

Deci nu radioul era “Hoțul” de curent,ci alimentarea camerei? Multumit de RCD?

Link către comentariu

@Skampia da, sunt foarte multumit de el. L-am luat (e al 3-lea, dacă iau în considerare și RCD 330 PRO de la Golful 5, care nu diferă cu mult de RCD 360 PRO) în special pentru conexiunea bluetooth și repet, se aude foarte bine, mai bine ca pe RNS 510 de pe Tiguan. Se mișcă foarte bine și touch=ul e mai sensibil decât la RNS 510. Singurul lucru pe care nu l-am testat prea mult este Android auto / Apple car play. A încercat o dată și mi-a zis că s-a blocat după un timp waze-ul. O să mă joc la Golf, când o să am timp, să verific acest aspect.

 

Cumva ne-a scăpat din vedere conexiunea camerei și alimentarea era, se pare, la plus permanent. Acum am tras fir separat la siguranță pe contact și nu mai ”fură” curent!

Link către comentariu

Am comandat si eu un Rcd440 pro pt Skoda,incă nu a ajuns. Eram curios cum se aude in convorbiri telefonice si daca se blocheaza,Rcd440Pro ete cel cu 6 butoane,fara aux si are microfonul pe mijloc. Daca nu voi fi multumit,pun inapoi Rns-ul. Ms de Info @grp

Link către comentariu

De azi,

Resize_20250226_230257_7099.thumb.jpg.e1324007e90f3652d285bae8d2a33e90.jpg

 

cu ajutorul lui @andrei.toledo, balena a primit niște căluți în plus, cam 30, cât să ajungă spre 200CP.

Resize_20250226_230256_6763.thumb.jpg.c1791fa67c66edcb066a228fa88c23d5.jpg

 

Nu e o diferență mare, aproximativ 17% în plus, ceea ce în repriza 1500rpm - 4000rpm in treapta a 4-a se traduce în 2.4 secunde mai rapid. La fel ca și la Tiguan, în viața reală, diferența se va simți cel mai bine când mașina va fi încărcată. Dacă la Tiguan au fost necesare 19 secunde, la Skoda au fost suficiente doar 16 secunde, pentru a face același test, deși este mai grea cu 9kg. 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ceva aproape neimportant, dar util, schimbarea busonului de la alimentarea cu motorină, căruia în timp, i se rupe cordonul de cauciuc.

 

Se taie moțul vechi, se găureste cu un burghiu de lemn de 6mm, se introduce cel cumpărat de pe Aliexpress (cost 5$) și se clipseaza în gaură. 

Resize_20250309_142335_5605.thumb.jpg.39af8a768a149095a97e016a0aa8ac58.jpg

 

Resize_20250309_142335_5225.thumb.jpg.5a2cb0f22792ae44133f2eaef38ac588.jpg

 

Resize_20250309_142334_4868.thumb.jpg.ae7b2b1034737f1271182c15b8c73fa4.jpg

Link către comentariu
OLIVIAN IOAN

Salut, imi dai si mie facebook ul tau sau instagramul ca am si eu niste chestii sa te intreb si mi ar fi mai usor in privat. 

 

Link către comentariu
marius1982.11

Se gaseste separat si cordonul acela. Pe original, cod de porsche sau aliexpress

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
On 3/9/2025 at 2:28 PM, grp said:

 

Se taie moțul vechi, se găureste cu un burghiu de lemn de 6mm, se introduce cel cumpărat de pe Aliexpress (cost 5$) și se clipseaza în gaură. 

Trebuie sa fac si eu aceeasi operatie la un Passat B5.5 . Ce nu am inteles eu .... ce anume sau unde anume dai gaura cu burghiul de lemn ? Mie mi s-a retezat cablul , si ce am gasit pe net ,  intr-o parte a cablului se clipseaza in gaura din care scot cablul vechi , iar in cealalta parte a cablului este busonul la care cablul este turnat pe corpul busonului .

Link către comentariu

@OLIVIAN IOANsalut. Îți las mesaj în privat.

 

@marius1982.11 am văzut videoclipul pus de tine și e utilă informația. Nu m-am gândit că se poate prinde de capac, dar uitându-mă la Tiguan, Skoda si Golfuleț, nu există acel orificiu în care să clipsezi cordonul, cum este în videoclip. Și prefer să gauresc în plastic, decât în capac.

 

@vwblablase găsește pe Aliexpress, costă aproximativ 6.5$. Aici este link-ul către produs. Am tăiat cât mai drept cu un cutter, muștiucul ce tine cordonul. Din fabrică el vine turnat si cordonul clipsat. Apoi, fix în locul muștiucului am dat gaura si apoi am clipsat cordonul.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Si balena a trecut la încălțări de vară, cu anvelope noi,luate anul trecut.

 

IMG-20250407-WA0007.thumb.jpg.a5f4d3d697b539df60a433fedeb9b62e.jpg

 

IMG-20250407-WA0005.thumb.jpg.7f7e31a23e4ec182e136726ca2ea0d01.jpg

 

IMG-20250407-WA0006.thumb.jpg.9c4d5247cfb25e0a4b69a7d8fddbc804.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Se pare că urmează o noua intrare în service pentru schimbare egr. To be continued...

20250507_194751.thumb.jpg.a14a3db0d434d7a0005d356c9e939b1c.jpg

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Am rezolvat si eroarea 😀

Când ne-am întors din excursie, am luat și Balena la Galați. Drumul până la Galați a fost fără probleme, doar că din cauza oboselii am condus mai încet, fără a depăși 115km/h, pentru a merge împreună cu soția. Surpriza am avut-o când am ajus acasă, consumul de pe bord indicând pentru cei 240km, doar 4.4l/100km. :cheers:

 

Luni am reușit să ajung la mecanic și să îi las mașina, iar de marți am primit pozele cu admisia, clapeta și egr-ul.

IMG-20250527-WA0036.thumb.jpg.ee4a837daded8b2f226550a10fa1c49e.jpg

 

IMG-20250527-WA0035.thumb.jpg.6305d5242b45aa1044f7056f9bd61d26.jpg

 

IMG-20250527-WA0037.thumb.jpg.521ee5a1291b50ea1a72bda6681f71c9.jpg

 

IMG-20250527-WA0033.thumb.jpg.969a7e5e798eb46ab7712da11856f3b1.jpg

 

IMG-20250527-WA0034.thumb.jpg.acb7a514f50624f110451a51e07728a4.jpg

 

IMG-20250527-WA0038.thumb.jpg.9f20ea1e04e4d705c8e9948f58555b45.jpg

 

IMG-20250528-WA0005.thumb.jpg.281ff950454a3bb9e337742a03d6e9ce.jpg

 

Miercuri a venit si egr-ul nou, tot Wahler și a fost montat după curățarea admisie, clapetei.

IMG-20250528-WA0006.thumb.jpg.c2b473f7d4da817fa81b70385a6d08eb.jpg

 

IMG-20250528-WA0009.thumb.jpg.db4efbc9253bb33038c41f8f7f6d9d55.jpg

 

IMG-20250528-WA0008.thumb.jpg.afb6a11570aa04f1ec96ae916a4cc36f.jpg

 

IMG-20250528-WA0011.thumb.jpg.b1adb1728907dec3b72471f63ab78c5f.jpg

 

IMG-20250528-WA0012.thumb.jpg.56fb07fcca5a498779282c1a4a598927.jpg

 

kilometrajul actual

Resize_20250530_170928_8207.thumb.jpg.9d62cd300097ea9dec5f561a983042f8.jpg

 

Mașina va rămâne la mine pentru o perioadă și sper să am suficient timp si vreme bună să îi mai fac câte ceva.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Săptămâna trecută trebuia sa ajungă la Galați, dar joi i s-a aprins martorul filtru de particule si ulterior check enengine. S-a încercat o regenerare forțată, dar nu a reușit operațiunea așa că azi a ajuns la AVD TURBO pentru curățarea filtrului de particule. Aștept vesti când va fi gata operațiunea. 

Link către comentariu
Publicat (modificat)

O experiență așa si așa cu cei de AVD TURBO. După ce le-a lăsat mașina, au diagnosticat-o și ei (cel puțin sper asta) și au ajuns la concluzia că filtrul de particule este înfundat și îl vor curăța, dar NU vor acorda garanție, întrucât filtrul are o eficiență scăzută?! În plus au constatat că racordul flexibil era spart și au propus înlocuirea acestuia. 

 

Eroarea de la început a fost P245800 Particulate Filter Regeneration Duration Bank 1 hard fault.

 

M-a luat putin prin surprindere "rezultatul diagnosticului" și i-am zis să îi întrebe cât costă ce au făcut până atunci, să văd dacă luăm in considerare și altă firmă. Răspunsul lor: 1.172 lei reprezentând manoperă demontat/montat, o garnitură si un colier între turbo și dpf. Și 1.500 lei era cu tot cu curățare. Era frumos să fi spus costurile . astea dinainte, dar asta e. 

 

Am dat acceptul pentru înlocuirea racordului flexibil și curățarea filtrului, iar astăzi a luat mașina din service, a achitat contravaloarea și a plecat in probă. Mașina merge ok, nu mai are erori in bord.

 

Se putea înfundat DPF-ul de acel injector defect pe care l-am schimbat?

 

Aș recomanda altora să meargă la AWD TURBO? 90% aș spune NU, după ce le-aș povesti experiența.

 

Continuăm. 

Modificat de grp
Link către comentariu
andrei_221

DPF se infunda in timp, de la uleiul ars de motor. Cenusa de ulei infunda incet- incet DPF-ul ,permanent. SI nu se curata la regenerare

 

Dupa aprox 180-200.000 km ajunge la aprox 50% din capacitatea initiala. 

EGR, admisie colmatat, injector defect, grabesc termenul si micsoreaza mai rapid capacitatea initiala a DPF=ului.

 

 

Link către comentariu

@andrei_221 Da, așa mă gândeam și eu. Totuși, pentru o mașină întreținută prin service-uri Skoda să nu fi făcut nimeni vreo remarcă despre dpf si acel injector defect? Egr-ul stiu că este  consumabilă, ca și dpf-ul, dar totuși, să fie doar un șir de coincidențe sau un șir de cauze care au dus la acest efect? Ca și sfat, să caut un dpf și să-l țin de pe acum până o pica acesta de pe mașină de tot sau să caut atunci? Mulțumesc anticipat.

Link către comentariu

nu exista coincidente, doar cauze :) mai mult ca sigur ca si injectorul ala a "ajutat" la problemele DPF-ului.

Link către comentariu

Un sfat daca se poate, fără nicio intenție de aroganță. Poate e mai bine ca modificările sa rămân pe locul 2 pana  ai ceva "asigurări" ca funcționarea este cum trebuie sa fie? Cel puțin eu unul așa aș face insa fiecare cu prioritățile și gusturile lui, înțeleg perfect

Sper să-i dai de cap dar la cum suna...poate ar trebui sa consideri și alte variante.

 

De curiozitate doar - de unde ai cumpărat-o?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!