Jump to content

Sfaturi Vanzare Octavia 4


Gabriel*77
 Share

Postare recomandată

Salut!

 

Înainte de toate îmi cer scuze moderatorilor pentru Off topic și îi rog să-l mute acolo unde aș găsi informații pentru că nu am știu unde să caut.

 

Am o dilemă și mă gândesc că cineva de aici ar avea o explicație.

 

După cum am mai spus am comandat pe 14 iunie 2024 o O4 FL care vine la sfârșitul lunii. Până aici toate bune și frumoase.

Înaintea ei am luat, tot în septembrie, dar 2023, o O4 non FL pe care vreau să o dau la buyback, sau să o vând. Aș prefera a doua variantă, dar timpul scurt până o ridic pe cealaltă, deși e pusă la vânzare de 3 săptămâni... mă cam pune pe gânduri.

 

Asta ca introducere.

 

Dilema mea este că am cerut ofertă la buyback de la Das Welt si mi-au oferit, estimativ fără a vedea mașina, 17.000 €, în condițiile în care eu am dat pe ea fix acum un an 28.000 €.

 

Un pic șocant!

 

Când am comandat mașina care urmează să vină am cerut tot de la Das Welt o ofertă de buyback, tot estimativ, tot la același Das Welt, fără a vedea mașina, și mi-au spus, la sfârșitul lui mai anul curent, de 21.300 €.

În baza acestei estimări am făcut comanda actuală. 

 

Revin la dilemă. 

 

În fix 4 luni, mașina mea s-a devalorizat cu 4300 €?

 

Când a fost estimată la 21.300 € avea 12.000 km, iar acum are 19.200.

 

Adică mașină de fix un an s-a devalorizat cu 11.000 €?

 

Hai că 1000/2000 € înțeleg, dar 4300?

Nu mă gândeam în niciun fel să mi se oferteze sub 19.000-20.000 €.

 

Am înțeles că ei se ghidează după prețul celor noi și că nu pot vinde un SH mai scump decât una nouă, dar am configurat o mașină cu dotări aproape de ce am eu, cu mici excepții ce acum sunt stabdard, și m-a dus la 31.000 €.

Hai cu toate reducerile, 28.000 €.

Ori...

 

Potrivit noului CASCO mașina ar valora 25.500 €.

 

Dacă are cineva o explicație i-aș mulțumi pentru un eventual răspuns.

 

Repet!

Timpul până la ridicarea celeilalte mă face să mă gândesc serios la buyback, însă mă cam uimește prețul.

 

Recunosc că nu am fost nevoit să recurg la buyback până și nu știu care e procedura și dacă se poate eventual negocia sau dacă oferta poate fi crescută în baza verificării tehnice.

 

Îmi cer din nou scuze dacă e off topic subiectul, dar e o situație care mă cam presează și trebuie să știu din timp ce soluții adopt.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Daca poti, nu da masina la buy back, vinde-o tu direct.. O sa castigi cateva mii de euro. Orice dealer o sa iti ofere un pret mult sub pretul pietei, pentru a castiga si el ceva. Pe langa profit, au de platit si taxe, etc., doar e obiectul lor de activitate.

 

Din pacate cea mai mare devalorizare este in primii ani ai masinii si nu ai cum sa combati asta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca tu depinzi de plata masinii noi, de vanzarea celei vechi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina ta are un pret chiar ok raportat la ce vinde weltauto, incearca sa o postezi si pe autovit nu doar pe olx. Acolo am vazut ca mai sunt cateva in zona ta de pret manuale si benzinare dar pe autovit sunt doar cele de la welt care toate se duc spre 27k in functie de dotari probabil. 
Spor la vanzare, din pacate in primul an cred ca se devalorizeaza cel mai mult o masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era de asteptat ca o sa-ti scada pretul de buyback din moment ce Octavia 2024 are un pret muuult mai mic decat modelul 2023.

Ca sa-ti faci o idee am negociat un Selection 1.5TSI DSG si a iesit ~ 25.800 avand mai multe dotari decat masina ta.

Asta e piata din pacate, cine a cumparat in 2022-2023 la preturi de specula, din pacate le cam trage.

Tu ai fost ezitant, ai sperat ca o vinzi in privat si dealerul acum a speculat, specula ta.

Incearca sa obtii mai bine in in vanzare privata SAU renunta la masina cea noua daca consideri ca pierderea este prea mare si achizitia celei noi depinde de vanzarea celei vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti impartasesc din experienta mea, sper ca cei care se ocupa de vanzari si sunt si moderatori pe acest forum sa nu mai stearga postari. Aproape fiecare dealer VAG din tara are si o entitate DasWeltAuto. Si eu am vandut la buyback anul acesta o masina VAG veche de 3 ani. Am cerut peste 10 oferte pentru masina mea veche in tara si am primit preturi de la 22.000 euro la 28.000 euro. Pretul pietei pentru masina era de aproximativ 30.000 euro, cam acesta era pretul de vanzare pe Olx si Autovit. Am dat masina la 28.000 euro ca avans pentru una noua. Singura diferenta fata de situatia ta este ca am cumparat masina de la acelasi dealer care mi-a luat masina veche la buyback. Ei au pus la vanzare masina cu 31.500 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca te va ajuta si o inspectie la ei, unde poti vorbi direct cu agentul de “cumparari-vanzari”. Ei din start iti ofera cu 2.000-3.000E mai putin decat valoarea reala pentru a-si acoperi diferite riscuri. 

Si da, cel mai bine ar fi sa vorbesti cu agentul tau de vanzari, cu care ai dat comanda noua, sa te puna el in legatura cu divizia lor de masini rulate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era bine sa faca asta inainte de a da comanda, acum e cam tarziu

sa renunte la cea noua e cu penalitate, sigur

 

Acum, eu as cauta un pret intre 17000 si cel care merge pe olx, poate devine tentanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regula numărul 1...mai întâi vinzi mașina pe care o ai ai si apoi comanzi altă mașină...mai alea la valori mari ale mașinii pe care vrei sa o vinzi...daca era 5k euro, nu îți păsa cu cât o mai dai, dar cand deja zici de zeci de mii de euro, situația devine complicată. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, dar ramai fara masina......era bine ca vanzarea sa inceapa macar de la jumatatea duratei de asteptare. Vorba veche, de o masina, te bucuri cand o cumperi si cand o vinzi, in rest o utilizezi

Parca era aici un coleg care a negociat un buy back cu contract, si masina noua i a venit dupa un an, si a obtinut acelasi pret

Modificat de skodamen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1)Pretul final se stabileste dupa ce duci masna la dealer si se face  o inspectie a ei. 17000 euro este cam putin ptr o masina de 1 an de zile, mai ales ca acum programul Rabla nu mai exista, deci cumparatorii trebuie sa scoata ceva mai multi bani din buzunar pentru o achizitie de masina noua. Eu te sfatuiesc sa stabilesti o intalnire cu dealerul, sa o inspecteze cei de la Vanzari second hand, si iti fac o oferta. Am vrut si eu sa imi dau o masina la buy back la Brady Trade, si nu dealerul mi-a facut oferta, ci colegii lui care se ocupau de vanzari masini second hand. Dealerul doar isi da cu parerea, dar nu stabileste el pretul.

2)Pe de alta parte, iti sugerez sa pui anuntul in primul rand pe Autovit. Eu pe acest site am vandut 2 din masinile mele, si sa stii ca am primit o gramada de telefoane (si de la samsari care incercau sa o cumpere cu bani putini, dar si de la oameni seriosi). In al doilea rand scoate din anunt partea cu cele 2 avarii ale masinii ptr ca gonesti clientii. Cand te intalnesti cu clientul, daca il vezi interesat, ii spui tu verbal ce avarii ai avut si ii arati poze cu masina avariata. Dar, daca accentuezi din anunt ca ai avut avarii, mare minune daca te suna cineva (ptr ca toti vor crede ca au fost avarii majore, si nu minore). Sub nicio forma nu zic sa ii ascunzi clientului faptul ca ai avut avarii, dar nu accentua acest lucru in anunt.  

Modificat de vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am primit prin email pretul de 28000 euro cu mentiunea ca poate sa scada dupa verificarea tehnica. In cererea de pret am trimis poze si informatii despre masina. Dupa verificarea tehnica pretul a ramas la fel, masina nu avea probleme si avea inca garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Nu am știu că postarea asta a creat un alt topic, ci că a fost ștearsă de moderatori, altfel explicam ce și cum.

 

Ok!

 

Mașina fiind țiplă, sau așa îmi place mie să cred (eu și lichidul de parbriz il cumpăr de la Skoda sau Vw și toate accesoriile îmi place să fie de origine sau din gamă) am primit pe ea 20.000 € și am fost de acord. 

 

A avut două atuuri mașina. Culoarea și Matrix-ul. Eu așa zice că și lumina ambientală, dar, na. De asta am primit atât. Cică se caută O4 sh cu Matrix.

 

Părerile sunt împărțite în materie de vânzare și de achiziția alteia. Am procedat cum am crezut eu că e bine pentru mine.

 

Buyback-ul e pentru cei pe care nu îi interesează cât primesc pe mașină și vor să o dea avans sau completare ca sumă pentru altă noua, sau nu vor să aibă bătăi de cap cu tot felul de "clienți" cârcotași sau samsari, deși sunt conștienți că pierd bani.

 

Eu nu fac parte din nicio categorie, cu toate că nu îmi place bătaia de cap și timpul pierdut cu tot felul de ciudați după cum am spus, dar am fost forțat de împrejurări.

 

Mi-am făcut calculul în a o da și a comanda alta în urma unei evaluări tot la cei cărora le-am lăsat-o la buyback, dar acum 4 luni când a fost estimată la 21.300 €.

 

21.300 nu aveam cum să iau pe ea după 4 luni, dar... nici 17.000.

 

În fine. 

 

Mi-am făcut socotelile și cu mai aveam prin casă, cu ce aș mai fi strâns între timp și cu ce luam pe cea pe care o aveam, am apreciat că îmi ajung banii și, profitând de oferta de 3050 € reducere de importator și cea de dealer de 1500 €, am plusat cu opționalele până la 37.500 €.

Cu reducerea de 4500, a ajuns la 33.000 € preț de achiziție.

 

În niciun caz nu am vrut, nici nu m-am gândit la asta, să renunț la mașina pe care am comandat-o.

 

Vânzarea mașinii a coincis cu perioada concediului (când l-am stabilit și am cumpărat biletele nu aveam în gând să-mi iau altă mașină) și din acest motiv am pus-o la vânzare mai târziu (nu voiam nici să stau fără mașină prea mult că pierd locul de parcare) și cu preț mai mare pentru a nu fi "deranjat" de cumpărări când eram plecat din țară că nu avram cum să le arăt mașina. 

 

La avarii am făcut referire în anunț pentru că de felul meu sunt corect, nu simt nevoia să mint un om care dă o căruță de bani pe o mașină și am vrut să știe din prima despre ce este vorba să nu stau să dau explicații ulterioare cum că a avut daune și să creadă omul că-l prostesc, dar... uite că lumea nu apreciază. Îi place să fie mințită și înșelată. Asta e, greșeala mea!

 

Apoi am început să fiu presat de timp că se apropia scadenta pentru actuala și nu aveam toți banii.

Plus că cea pe care am dat-o făcea anul la mine pe 14 septembrie, iar dacă nu o dădeam până atunci ar fi trebuit să-i fac RCA și casco (că nu se știe de unde vine necazul) și pentru mai puțin de două săptămâni n-avea rost. Alți bani, altă distracție.

 

Asa că am făcut un compromis, cel mai bun pentru liniștea mea psihică, și acum pot spune că mă felicit că am făcut așa. 

Am achitat ieri integral mașina venită și aștept să mă cheme să o iau din zi în zi.

 

Cam asta ar fi istoria și epopeea mea cu buyback-ul. 

 

Acum fiecare înțelege ce vrea, dar trebuie ținut cont de situația fiecăruia în parte.

 

Eu știu că am pierdut mulți bani la "afacerea" asta, dar mi-am asumat-o. 

 

În fine, în viață nu se rezumă totul doar la bani.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8k euro nu-s de colea, indiferent ce ai lucra sau de unde ai avea banii...sunt, practic, ~ 1/4 din mașina vândută, adica o sumă destul de mare..dar mna, fiecare face cum consideră și e și normal, pe banii lui.

 

Acum, mi se pare că primești mai multă mașină în aceeași bani față de Octavia 4 non-fl. Și nici nu te mai chinui cu rable, că d-aia îți si oferă discount 3050 euro Skoda.

 

Baftă cu noua mașină! Așteptăm jurnal!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gabriel77: 20 000 euro nu sunt chiar putini bani, pentru o masina data la buy back. WeltAuto va pune  tva si profit pe respectiva masina ca sa o vanda, deci la cat sunt de chitrosi eu zic ca ti-au dat bine ca suma. Vroiam sa te pun in legatura cu un prieten de-al meu care face comert cu masini, el ti-o cumpara si o vindea mai departe, dar nu cred ca iti oferea mai mult de 20 000 euro. Bafta in continuare si succes cu noua masina, poate ii faci jurnal de bord.😃

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să completez povestea. 

 

În 2016 mi-am achiziționat prima mea Skoda Octavia. Nu mai avusesem până atunci Skoda, ci două Dacia Logan, ambele luate de noi.

1.4 și 1.6 mpi. Foarte bune mașinile, dar le-a trecut vremea. 

 

Octavia achiziționată a fost 1.4 tsi 150 cp manuală, Style cu bixenon pe care am dat 18.800 redusă de la 22.000.

 

Pentru mine a fost o mașină bună (nu mi-a făcut nicio problemă pe parte mecanică, consum de ulei sau electrică, ci doar un scârțât la rotirea volanului stânga/dreapta care se rezolva prin gresarea periodică a puferelor de la amortizor) și destul de puternică pentru acel motor.

Avea reprize bunicele și trage destul de bine în rampă cu mașina plină. 

 

Evident că a trecut timpul peste ea și după 6 ani m-am găndit să o dau. Asta se întâmpla acum un an și vreo 3 luni când prețul mâinilor SH crescuse.

M-am îndreptat către buyback (nu voiam bătăi ce cap cu cârcotașii) însă prețul oferit de ei nu m-a mulțumit (8.700 € în condițiile în care eu am dat-o în 12.500 €) și așa am dat-o eu cuiva de pe olx care a venit, a văzut-o, i-a plăcut și a luat-o la fix o lună după ce am pus anunțul. 

 

Atunci însă am avut timp suficient pentru că după ce am vândut mașina am mai stat 6 săptămâni până să o iau pe cea pe care am vândut-o acum.

 

Cea pe care am luat-o anul trecut, Ambition 1.5 tsi manuală (am vrut Style) pentru opționale, dar fiind doar automată am retrogradat o clasă și am mai pus eu pe ea până la nivelul Style. Am mers orbește la achiziționarea ei pe manuală pentru că mă gândeam că nu poate fi mai proastă ca 1.4, dar... m-am înșelat. 

 

Cei care mi-au urmărit comentariile și impresia pe topicul "sfaturi de cumpărare" știu că de la început am spus că mașina mi se pare leșinată, nu trage ca 1.4 tsi și că treptele 1 și 2 nu îmi plac deloc. Nu mai reiau istoria. 

 

Ăsta a fost motivul pentru care mi-a venit ideea de a o da după un și a lua alta cu același motor, dar cu cutie automată. 

 

În acest sens am tot pus întrebări pe același topic menționat mai sus.

 

Mașina nu am putu-o da mai devreme că o luasem cu rabla și un an nu o poti vinde... știți procedura. 

 

Având în vedere că mașina mea era foarte bună, m-am gândit la buyback și după cum am spus, acum 4 luni am cerut o evaluare la ei.

21.300 a fost ea.

 

În baza a ceea ce am spus în textul anterior am decis să fac pasul. 

 

Da, sunt bani mulți.

 

Eu am pierdut 8.000 la vânzarea ei și am mai pus 13.000 pentru actuala.

În total 21.000 € dacă aș lu-o metodic, dar după cum am spus nu totul se rezumă la bani deși nu vă gândiți că mă dau afară din casă. Sunt un om obișnuit care stă la bloc și care are un venit oarecum decent.

 

Anul acesta am fost mai chibzuit și am reușit să mai strâng niște bani pentru că atât la mașina din 2016 cât și la cea din 2023, pentru a le cumpăra am făcut împrumut la bancă. Încă mai am de plătit după cea din 2023 vreo 4 ani, dar e rata mică.

 

La prima mașină toată suma, la a doua jumate, iar la actuala nu am mai făcut împrumut pentru că am reușit să strâng restul de bani.

 

După cum spuneam nu totul se rezumă la bani, ci la și ce faci cu ei și cum te bucuri de valoarea lor.

 

Mi-a plăcut mașina pe care am luat-o în 2023, dar cutia de viteze m-a dezamăgit motiv pentru care nu simțeam nicio plăcere când mergeam cu ea deși sunt fan să zic așa cutii manuale.

 

Nu zic să facă nimeni ca mine pentru că e vorba de bani, ci să facă, așa cum am spus, în funcție de situația în care se regăsește. 

 

Cam ăsta ar fi motivul pentru care eu am procedat așa. A fost un efort financiar pentru mine, dar mi l-am asumat.

 

Da, am primit mai multă mașină de banii ăștia comparativ cu ce aveam pe cea din 2023. Actuala pleca de la 29 și ceva de mii, nu mai știu sigur, și eu am dus-o cu opționale în suma pe care am spus-o anterior, deci destul de multe. Dacă nu era reducerea de 3050 € evident că nu mă aruncam, dar am avut șansa mea și am profitat.

 

Nicio situație nu seamănă cu alta, vremurile se schimbă de la an la an și valoarea bunurilor fluctuează și ea la fel.

 

Repet, asta a fost varianta cea mai bună pentru mine (m-am gândit la toate posibile) și am procedat în consecință. 

 

Cei care doriți să vă schimbați mașinile și vreți ca ce aveți acum să le valorificați pentru a completa suma la cea nouă, trebuie să procedați potrivit situației în care vă aflați, a intereselor voastre și a timpului avut la dispoziție pentru a face pasul.

 

Eu nu l-am făcut brusc, ci m-a cam "frecat' ideea cam vreo 7 luni.

 

Mulțumesc pentru urări!

Voi pune câteva poze cu ea când voi intra în posesia ei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa te trag putin de urechi, nu te supara, varsta mi permite acest aspect...🙂

Niciodata, dar NICIODATA, sa  nu mai faci,sau nu mai fa,credit pentru masina.

Sunt bani irecuperabili, traieste i (de ultimul model de masina, generatie).

Banii sunt din ce in ce mai...scumpi.

 

PS Niciodata, dar niciodata, nu o sa primesti mai multa masina decat ai platit...

 

PSS. Nu, nu ai fost chibzuit, daca banii stransi i ai pus la masina...

 

Acesta este un pamflet, nu mi o lua in nume de rau...

Si cu o nota optimista si de bun augur, sa o stapaniti sanatosi!

 

PSSS ti am scris parinteste, ignora ce nu ti convine...🙂

 

T

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Povesti de viata 😄

Singurul sfat pentru tine si altii ca tine, mai ales ca nu cred ca esti vreun pustan , este sa nu mai actionezi emotional la achizitii de masini, ele sunt ceea ce sunt, niste bunuri de consum si nu merita sa faci eforturi pentru asa ceva!

Cumperi o masina noua cu gandul de ati oferi confortul psihic ca daca pleci undeva nu risti sa ramai ca prostul pe marginea drumului uitandu'te la ea.

Mi-au picat in mana destule masini ale unor oameni ce au fortat nota iar atunci cand o rotita din mecanismul complex al vietii lor a cedat,s-a terminat petrecerea.

Succes in toate !

PS. A mai fost și capcana cu preturile Sh in ultimii 2 ani, însă cine a vândut scump a cumpărat scump, aici și cazul tau. Preturile sunt în cădere, mă uitam la BMW 5 ultimul model, daca acum 2 luni cel mai ieftin era 56k acum deja sunt 50k și fix aceleași mașini, nemișcate.

Modificat de akon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai omis un fapt: intre timp a aparut Octavia 4 face-lift, si acesta a fost un motiv ptr care pretul masinii tale a scazut brusc. Prietenul meu, samsarul, a zis ca nici el nu ti-ar fi dat mai mult de 20 000 euro pe masina, in ideea ca o vinde apoi cu 21 000 euro. Deci se pare ca, cam pe aici se invarte pretul daca o dai la samsari. Asa cum am zis, bafta in continuare!😁

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul cât trăiește învață. 

Fiecare ne învățăm lecțiile la vremea când le primim.

Evident că istorie asta nu o mai repet în următorii 5-6 ani.

 

Având în vedere că nu mereu putem achiziționa un bun de valoare fără credit, mai facem compromisuri.

Asta cred că face majoritatea dintre noi, excepție cei care își permit orice.

 

Mașina, din orice punct de vedere ai privi-o, ca achiziție mă refer, este o pagubă, niciodată o investiție. Excepție fac cele de colecție sau cele care sunt luate pentru exploatare comercială. 

 

Altfel, e o mare pierdere.

 

Asta o știu de ani de zile, dar uite că pe lângă faptul că e un lux, mai e și necesitate și... vrei sau nu, ai nevoie de ea.

 

Cum junghiuri sămsărite de unii și alții și cu kilometrajul dat peste cap nu pot cumpăra și cu care să-mi pun familia în pericol, suplimentar faptului că simpla circulație cu mașina în România este ea însăși un pericol, prefer să dau banii, mulți sau nu, pe o mașină nouă pe care mi-o pot permite.

 

Eu vă mulțumesc pentru sfaturi, majoritatea lor sunt realități, dar trăind în societate trebuie să ne comportăm oarecum în consecință. Facem notă discordantă cât putem, însă toate au o limită.

 

Fiecare se bucură în viață de lucrurile și situațiile care-i plac și nu tuturor ne plac aceleași lucruri. 

 

Eu nu sunt pasionat de mașini, ci îmi plac cum ne place tuturor, dar prefer să fie noi și perfect funcționale.

 

Da, a apărut O4 FL, dar nu toți au bani de una și nu tuturor le place.

Știi povestea cu O3 FL.

Ca atare unii vor dori O4 NFL cât mai aproape de nou, la bani mai putini, și vor căuta până vor găsi.

 

Tocmai din acest motiv am dat-o în banii ăștia că am urmărit și eu anunțurile și prețurile lor și nici bătăi de cap nu am vrut.

 

Mașina nu am cumpărat-o emoțional, ci rațional zic eu, dar, na, nu a fost ce trebuie.

 

Dacă era emoțional, îmi luam un junghi de o anumită marcă, "premium", să mă vadă lumea, dar, cum nu mai sunt puști de mult, nu fac așa ceva. 

 

Nu a fost să fie. E ceva normal și nu mi se întâmplă doar mie.

 

Nici pe actuala nu am cumpărat-o emoțional, ci în considerentul unei eventuale revânzări unde românii vor doar "full fără sau cu piele".

Șansele să iau mai mult pe ea și să o dau mai repede sunt mai mari decât dacă ar fi cheală.

 

Toți avem rotițe în mecanismul complex al vieții noastre care odată dereglate ne creează probleme, mai mari sau mai mici, dar asta esre viața și oricum ar fi, mergem înainte că înapoi nu putem.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 minutes ago, Gabriel*77 said:

 

nu pot cumpăra și cu care să-mi pun familia în pericol, suplimentar faptului că simpla circulație cu mașina în România este ea însăși un pericol

 

Uite fix asta e motivul pentru care, daca mi-as permite, as detine in momentul de fata 2 GLS sau orice tanc de genul/dimensiunea respectiva. 

 

Cat priveste O4 sau cam orice model pe plaftorma mqb, trecand printr-un accident minor cu Leonul 5F (aceeasi masina), thanks but no thanks. Dar asta e stric parerea mea si trebuie luata ca atare.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu @theo si @akon. Mi se pare ca ai platit "inca o masina" doar pentru a avea facelift-ul, dar importanta e linistea ta, asa cum ai scris mai sus.
Multi km fara evenimente!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că am fost înțeles greșit, sau interpretat greșit.

 

Nu am schimbat O4 NFL cu O4 FL dorindu-mi în mod deosebit FL, ci așa s-a nimerit. A coincis cu perioada în care a apărut FL-ul.

 

Am vrut o mașină a cărei cutie de viteze să nu mă sâcâie, rămânând la Octavia.

 

Că am făcut bine sau nu, rămâne de văzut, iar partea financiară, sau mai bine zis paguba financiară, mi-am asumat-o.

 

Unii ar fi făcut la fel, alții în ruptul capului nu și de aici rumoarea. 

 

Toate trec pe lumea asta și nu totul se rezumă sau se măsoară în bani.

 

Cel mai important este sentimentul de satisfacție pe care ți-l oferă o acțiune sau o inacțiune a ta ca individ și momentul în care îl ai. 

 

Ce nu trăiești la timp, nu mai trăiești niciodată, spunea Octavian Paler.

 

Restul... detalii.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amn tot citit si eu postarile colegului @Gabriel*77 

Sincer si eu as fi foarte nemultumit sa cumpar masina noua si apoi sa descopar orice chestie care ma deranjeaza la ea

Faptul ca ai cumparat ceva nou ridica pretentii

Cand cumperi SH iti asumi si nemultumirile sunt mult diminuate prin faptul ca ai platit o suma mica

Psihologic este un stres cumpararea unei masini noi cu bani la limita

Cand ai bani sa poti cumpara 2 masini noi atunci poti cumpara fara stres una

Este unul din multiplele motive pentru care nu as cumpara masina noua in RO

Restul sunt cele cunoscute :

- o zgarie in parcare imediat

- de banii pe care mi-i permit o sa cumpar o masina de care nu o sa fiu niciodata multumit

- daca tintesc mai sus sa cresc nivelul de multumire ajung sa raman fara bani si mi se pare o imensa prostie pe care nu as face-o niciodata

Nu totul se rezuma la bani dar cand esti dator devine un stres in plus de parca nu ar fi destule deja

Si nici 2 GLS-uri nu te scapa daca e martea neagra si intra tirul pe constrasens

Dar da , intr-o masina mare te simti mult mult mult mai relaxat si in siguranta

 

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!