Jump to content

Problema tuning GOLF IV ALH/AHF. Pareri?


costi_gasca
 Share

Postare recomandată

costi_gasca

 Salutare! Am un golf 4 1.9 TDI ALH. I-am făcut următoarele modificări: turbina de ARL (150 de cai), injectoare de AFN (110 cai), pompa de injectie de SDI cu cap de 11 și bineînțeles, soft Masina are următoarea problema: când o calc agresiv (pedala la fund) și ma duc cu ea 1,2,3..în orice treapta când ajunge la 3000 și ceva de ture o pune în nas. (Îmi taie injectia) și mașina se lasa agresiv de bot ca la o frana de motor agresiva. Pe tester îmi da eroare "Start of injection..limita atinsă" (avansul e facut corect). Turbina incarca frumos, mașina nu își ia limp, după acea frana agresiva își revine și merge normal. Dacă merg cu ea normal (pedala de accelerație pana la 80-90%) pot sa ma duc cu ea pana la rosu, nu o pune în nas. Și încă o chestie ciudată, daca ii dau din soft sa injecteze mai mult de 45 de mg, tot 45 injectează pompa, nu vrea mai mult. Sa fii greșit când am pus pompa de SDI ? (Chiar daca e pompa cu cap de 11) sau sa fie alta problema ?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fă un log în mers pe grupul 004 în condiţiile în care zici că se limitează.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Administrator

Nu ai un DTC ceva de genul "needle lift sensor" ? Atunci aia o rezolvi din soft, tin minte de problema asta intalnita acum 16-20 de ani pe ALH / ASV / AHF care schimbau cap de pompa + diuze si trebuia "ocolita" prin soft problema de dat in cap la 100% pedala si fix 3000rpm.

Legat de injectie: esti sigur ca ai facut toate modificarile in flash sa depasesti 45mg/st ?  Poti cauta un fileservice unde sa cumperi un stage2/stage2+ cu modificari gata facute si te ajuta sa identifici daca ai ratat ceva. In ce editezi flashul ? (WinOLS, ECM, stageX, TunerPro, WinGAL etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare grup sunt nou pe aici si a si vrea sa imi dati un sfat ce sa fac ca nu ma pricep extraordinar de mult la golf uri,acuma cateva zile am achizitionat un golf 4 1.9 tdi 110cp AHF am dat decat 400€ pe ea si ce pot spune e ca masina nu are gram de rugina nici sub ea nici la praguri niciunde si e din 1998 dar nu asta e imp faza e ca baiatul de la care am luat o el a avut doar golf uri “e pasionat” putem spune si la aceasta masina el a spus ca a pus palete duble la turbina a anulat EGR ul ia facut un soft masina are downpipe si inox cap coada conducte “sport” pe la motor intercooler ul este stok masina are suspensii sport fata spate distantiere 0,8 duze de 220 asa a spus si soft el a zis ca a dus o undeva la 160-170 cp nu stiu ce sa zic dar intradevar sunetul e demențial motorul porneste la sfert si doar pe compresie ca nu are rampa de la buji legata si in rest motorul se aude super ok acuma are 3 defecte curge servo ul nu stiu inca pe unde ulei pierde ff mult la fel nuj unde si are un furtul de la antigel fisurat astea o sa le tepar sap asta cand o duc la mecanic

A si dorii sa imi spuneți ce a si putea face sa nu distrug motorul masinii,eu m am gandit sa pun duzele stok si sa scot soft ul ca masina scoate foarte mult fum negru la turații mari 

Eu am tras un ochi tot ce a mentionat el este adevarat decat la faza cu paletele de la turbina nuj daca e asa ca nu m am uitat ambreajul este nou distributia la fel doar ca ma gandesc ca nici cutia nici abreajul de la acea putere care o dezvolta masina nu cred ca vor tine foarte mult 

Daca ma poate sfatuii cineva cu ce ar trebuii sa fac ar fi super sau sa stiu daca sa o las asa si unde sa pun ce a mai mare amprentă de atenție

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n changed the title to Problema tuning GOLF IV ALH/AHF. Pareri?

Eu as merge pe un tuning mai de bun simt poate, gen fara fum. Dar daca vrei sa ai totul stoc nu ai decat sa pui piesele stoc pe masina. Adica turbo si injectoare si poate si un ECU, ca e ieftin. Presupun ca nici catalizator nu are. De ala practic nu cred ca gasesti nicaieri in dezmembrari ca se dau pt platina, unii nici macar nu iti iau epava daca nu are catalizator. Piesele astea le dai la un pasionat de sporturi extreme ca sa zic asa, mai scoti din gaura. 

Eu am astfel de chiptuning pe masina de cand o am, adica din 2005 si nu a crapat nimic. desigur conteaza si cat de agresive sunt hartile. Bine, a crapat un furtun de presine la propriu, dar na te mai astepti la de astea la babele noastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!