Jump to content

Problemă la pornirea mașinii


Dany_aleksandar
 Share

Postare recomandată

Dany_aleksandar

Salutare !
Întâmpin o problemă la un seat ibiza 6L 1.9 ATD, mai exact: 
După ce pornesc mașina, se aude un vâjâit ca de ventilator din zona motorului, dacă mai rotesc un pic de cheie în faţă, se aude un "clanc" după care se oprește acel vâjâit și motorul funcționează normal.
De asemenea, dacă încerc să rotesc foarte puțin cheia înspre mine, sunetul ca de ventilator reapare.

Menționez că de când am problema asta, trecerea de la treapta a 2-a a contactului (atunci când se aprind și mai apoi se sting martorii din bord) și treapta a 3-a când pornește mașina, se efectuează extrem de repede, mai precis rotesc foarte puțin cheia din treapta a doua spre treaptă a 3-a și mașina a pornit.

Toate aceste lucruri s-au întâmplat după ce mașina nu a fost pornită timp de 2 săptămâni și a avut borna de - scoasă de pe baterie.

Mă poate ajuta cineva cu o părere?
Mulţumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Dany_aleksandar

Ziua și problemele cu mașinile...

Revin cu un update, poate mă ajută cineva și în această problemă:

În urmă cu o săptămână am schimbat electromotorul, a pornit, iar acum când încerc să pornesc, ba nu vrea să pornească (electromotorul face "clanc" dar nu învârte), ba pornește la a doua cheie, ba pornește din prima! 

Pe VCDS îmi dă eroarea: 

" Cent. elect. 00907 - intervention load management 35-00 - - " am încercat să o șterg, dar reapare.

Bateria este ceva mai veche, dar ţine curent. Mai exact 12.7V are în acest moment, iar cu mașina pornită stă undeva pe la 14.5V.

Mi-e și teamă să plec undeva mai departe cu mașina să nu rămân acolo ! 😁

Ce ar putea fi? 

Mulţumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baterie/alternator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Dany_aleksandar

Am fost la electrician, de vină au fost solenoidul și cărbunii din electromotor.

I-a înlocuit cu unii noi și până acum, am scăpat de problema cu pornirea.

Din ce am observat când o pornesc, motorul rămâne constant la 900 ture/min în relanti. Însă, la primul semafor își revine la aprox. 800 de ture.

Este oare ok? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!