Jump to content

Probleme la intrarea in viteza Golf 5 2.0TDI


andreimnc
 Share

Postare recomandată

Salut!Detin un Golf 5 2.0 TDI si in urma unui accident a fost in service.Cand am luat-o din service am observat ca intra foarte greu intr-a 5a si a 6a.Si pornita si oprita este exact acelasi lucru.Parca nu mai are ulei in cutie,necesita foarte mult efort chiar si dus schimbatorul in partea dreapta.Mentionez ca inainte sa fie in service nu a avut nicio problema la cutia de viteze si nici in prezent nu prezinta la celelalte viteze.De asemenea accidentul nu a provocat daune la motor sau la cutie in vreun fel.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde s-a intervenit în urma accidentului?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La roata dreapta fata nu stiu exact tot ce s-a schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil să fie timoneria dereglată. Ar trebui întrebat mecanicul ce a făcut mai exact la maşină. Sau să cauţi un mecanic în stare să verifice dacă problema este la cutie sau la timonerie. Asta n-ar fi o treabă chiar greu de făcut. Practic trebuie deconectate cablurile (presupun că ai timoneria pe cabluri, ar fi bine să zici ce cod de motor şi de cutie ai) de la pîrghiile de acţionare de pe cutie, iar acestea mişcate cu mâna în poziţiile corespunzătoare vitezelor. Dacă intră uşor atunci problema este la timonerie, dacă intră greu în 5-6 atunci problema este din cutie

Orientativ îţi pun o schemă de timonerie pe cabluri. Cablul B este responsabil de mişcarea stânga-dreapta iar cablul A de mişcarea înainte înapoi a schimbătorului

timonerie.thumb.JPG.b4e437ec17fef545d08bf4d610e3b22a.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, lupo_bv a scris:

Posibil să fie timoneria dereglată. Ar trebui întrebat mecanicul ce a făcut mai exact la maşină. Sau să cauţi un mecanic în stare să verifice dacă problema este la cutie sau la timonerie. Asta n-ar fi o treabă chiar greu de făcut. Practic trebuie deconectate cablurile (presupun că ai timoneria pe cabluri, ar fi bine să zici ce cod de motor şi de cutie ai) de la pîrghiile de acţionare de pe cutie, iar acestea mişcate cu mâna în poziţiile corespunzătoare vitezelor. Dacă intră uşor atunci problema este la timonerie, dacă intră greu în 5-6 atunci problema este din cutie

Orientativ îţi pun o schemă de timonerie pe cabluri. Cablul B este responsabil de mişcarea stânga-dreapta iar cablul A de mişcarea înainte înapoi a schimbătorului

timonerie.thumb.JPG.b4e437ec17fef545d08bf4d610e3b22a.JPG

Mersi mult de tot.O sa incerc sa o duc la alt mecanic ca la cel la care am fost m-a lungit 3 luni de zile si vad ca am plecat cu ea intr o stare mai proasta decat cand am adus-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai da quote postării anterioare. Este inutil și neregulamentar în același timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!