Jump to content

Retrofit: TPMS via ABS


AnNemic
 Share

Postare recomandată

Salutare, 

Am un Passat B6 2.0 FSI si am observat ca am mufa albastra langa schimbator, dupa cautari pe forumuri am gasit ca este mufa de la TPMS - senzori presiune in roti via ABS-. Daca tot exista cablajul, am zis sa activez si functia, dar am nevoie de cateava informatii in prealabil:

1. Mufa este conectata full din fabrica? Adica doar pun butonul, codez si este totul functional?

     1.1. Daca da, ma poate ajuta cineva cu un ghid mai detaliat despre codare?

2. Ca si pompa de ABS am:

Address 03: ABS Brakes        Labels:. 3C0-614-095-C2.clb

   Part No SW: 3C0 614 095 N    HW: 3C0 614 095 N

   Component: ESP 440 C2     H015 0001 

   Revision:  H015       Serial number: 0657538416

   Coding: 0013710

   Shop #: WSC 00028 028 00001

   VCID: 2D51BFB5B41139224E-8078

Este 100% compatibila cu TPMS?

3. Ce parere aveti de buton gen Aliexpress? Sau mai bine caut unul nou de la piese auto (desi uneori au aceeasi calitate) sau dezmembrari?

 

Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

1. Nu e cablata, cablajul e pt Tpms Premium nu Low, cum îți dorești tu

2. Pompa ta posibil sa nu suporte. Vezi ca avem o lista pe forum cu pompele care suporta, pe care am facut-o noi, acum ceva ani....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei citesc inainte de a posta, tocmai pentru a nu face "spam", si am citit, dar nu am vazut nimic concret (a mea nu apare in lista) doar un singur coleg care zicea ca el a reusit sa activeze pe acelasi cod de pompa si avea cablajul deja tras de producator, la fel cum am si eu . Dar am zis sa intreb, tot timpul prefer si a doua parere. Deci ca o concluzie, daca as cumpara buton nu as putea reseta "martorul" si e nevoie sa trag singur pin in mufa de la ABS?

Mersi de raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti verifica pe masina ta daca firul duce in pompa de ABS. si daca altcineva, cu acelasi cod de pompa a reusit activarea atunci merge si la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit ar trebui sa duca la pinul 16 de la mufa ABS, dar daca e ocupat se pune pe alt pin. Imi puteti explica, va rog, logica din spatele acestui pin?

Unde ar trebui sa fie conectat de fapt? Sau la ce sa trebuie sa fie conectat? La masa, la +, la ceva semnal de la pompa?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
6 hours ago, Al Bundy said:

poti verifica pe masina ta daca firul duce in pompa de ABS. si daca altcineva, cu acelasi cod de pompa a reusit activarea atunci merge si la tine.

Nu duce.

@AnNemicai cautat lq inceputul topicului, sa vezi daca pompa ta suporta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am cautat, dar nu apare nici la cele ce ar suporta, nici la celelalte, in schimb e un post la un moment dat de la alt coleg ce zice ca el a reusit sa activeze pe acelasi part number.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!