Jump to content

Consiliere achiziție Superb 4


vladp
 Share

Postare recomandată

Interesant cum puterea la cel mai puternic 2.0TSI tot scade... 280cp, 272cp, iar acum 265cp... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@acidone77 asta e motorul de pe 45TfSI nu de S, de aia 😃 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Bun, am fost la un test drive scurt cu un L&K dotat si cu DSC si cu geamuri duble.

Vreau sa spun ca pasiunea mea nu sunt berlinele mari, insa situatia o cere si am dori o masina in care sa incapa multe. Aceasta fiind a 2-a pe care o cunduc vreodata nu pot pronunta comparativ insa ce mi-a placut este spatiul extrem de mult si ca e hatchback. Bine, asta puteam sa spun si fara test drive. Se simte diferenta intre modurile de condus, geamurile duble isi fac simtita prezenta, comparand cu superbul 3 fara aceasta dotarte care tot la test drive am avut-o nu demult. Izolatia fonica e ok in conditiile in care usile suna a cutie de conserva goala cand bati in ele, deci mai e loc de imbunatatit chiar si asa. Exact cum am procedat cu CHR-ul, dynamat si burete fono in usi, plafon, capota si portbagaj, inclusiv haion. Efectiv suna a tinichea ieftina cand ploua afara su stropi mai mari.

Ce m-a dezamagit oarecum a fost puterea, care la 193 cp TDI 4x4 a fost cel putin "meh".  Stiu, e grea la peste 1700kg iar comparativ se simte cred ca lafel daca nu ceva mai slab cu golful din dotare, raportul cai pe tona fiind tot acolo. Overall se simte lafel ca cel mai puternic diesel de acum 20 de ani LOL.

Garda la sol e cam mare pt preferintele mele si nivelul L&K inutil de dotat si scump. Astept daca va fi varianta sportline, care la Superb 3 aducea niste elemete optice subtile si garda la sol mai mica, un stance mai sportiv pt o limuzina, haha.

Schimbatorul ala de viteze pe volan e interesant dar util, eliberand complet consola centrala, care arata mai clean look acum. Acum schimbam modul de condus ca americanii.

 

Zilele astea ma uitam ce pot sa iau SH de banii astia, ramanand blocat la S6 Avant hibrid mild TDI(LOL) 2020-2021, care cu cele 5.1s la suta si calitate net superioara parca e altceva. Eu am trecut odata prin hype-ul achizitiei unei masini noi asa ca prefer parca pe altii sa amortizeze pierderea de valoare, eu "bagand" doar maxim 15k km pe an, nu prea e justificat sa tot iau masini noi, mai ales de astea care in 4-5 ani isi pierd mai mult de 50% din valoare, adica zeci bune de mii de euro . Fiind hibrid, teoretic tot scutit de impozit as fi, chiar daca e 3.0.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 chestiuni legate de comparatia ta, care poate te ajuta, poate nu:

- s6 c8 (3.0 tdi mhev) consuma la 122kmh medie 7.x%...deci personal nu cred ca e vreo diferenta reala de consum intre 2.0 asta de 193 de cai si 3.0 la mers intins; 

- se discuta prin cercurile inalt educate ale conducatorilor ca scutirea de la impozit pentru hibride (care oricum este implementata diferentiat in functie de fiecare circumscriptie fiscala) sa se devina aplicabila DOAR vehiculelor care se pot deplasa exclusiv electric pt x metri/y secunde;

 

Mai departe, banii tai, decizia ta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius1982.11 la ce bani iesea Superbul respectiv?  La un buget de 40-50k eur, e no brainer un S6 sau orice altceva similar de 2-3 ani si km putini. Consumul va fi aprox acelasi, doar intretinerea mai scumpa. Dar si masina e alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru versus exista arie dedicata va rog..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Nu stiu cum e la superb mhev, posibil sa fie lafel: adica 40s la viteza de sub 22kmh merge pe electric. Poate stie cineva mai avizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mHEV inseamna "belt starter".

Aka alternatorul si electromotorul sunt una si aceeasi piesea... 

Cand ii dai KD, alternatorul mai adauga cativa Nm... 

 

Nu, nu mere doar electric.

Ma astept, curand, ca, pentru 95% reducere impozite, sa poata merge macar 70km (WLTP).

 

Deja (iulie 2024) RCA-ul e in functie de kW, nu cc3. 

Ma astept, curand, ca impozitul sa fie in funcție de kW si nu cc3. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
halamadrid

Urcai si eu zilele trecute intr-un Superb 4.

Personal, interiorul mi se pare ciudat, prea au facut totul ca sa te simti ca si cum stai in salon, acasa.

Schimbatorul de viteze e  ciudat amplasat, am vazut asta si la Renault Austral, vad ca e o noua tendinta, dar la ce mai foloseste sa ai o consola centrala IMENSA? Neh, nu e bine.

Bord ciudat, guri de aerisire pe toata latimea masinii, ciudate.

Uitasem de butoanele centrale de control, care aduc cu sistemul BMW. Nu e rau, nici bine.

Erau 2 masini, cea cu piele maro (oribila nuanta!) e un Laurin&Klement.

Ca design exterior e aratoasa.

N-as da bani pe asa ceva.

1204703160_WhatsAppImage2024-08-01at12_11.29_39077c5e.thumb.jpg.1a1b778e77f16b3514bc893111df5a1e.jpg2115026365_WhatsAppImage2024-08-01at12_11.28_21e97b88.thumb.jpg.92b73cd92872d756bb401e38ce2fa2a9.jpg969880615_WhatsAppImage2024-08-01at12_11.28_986cf345.thumb.jpg.5a8aee165d197a57549f1a7bd9f64d88.jpg984303515_WhatsAppImage2024-08-01at12_11.29_9d21ffdf.thumb.jpg.4aa7317984bbfdc496ad8b556749955c.jpg

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci masina are forma bordului clasica si tableta integrata/aruncata acolo, zici ca este un update facut after cu acele navi de se prindeau pe bord.  In rest pare aerisit interiorul iar materialele cel putin in poze par ok. 

Puteau desena si o plansa de bord noua pentru bordul digital in stil tableta, sau macar lasa virtual cockpit integrat cum era inainte, parea mai firesc asa. 

 

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Interiorul coniac chiar arata elegant, cel putin in poze. Nu am avut placerea sa vad live. Ce atata negru? Numa negru peste tot. Ar merge si un alb sau ivory, dar de unde atata fericire. Fețele de usi mi s-au parut asa seci, anoste intradevar.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În urmă cu ceva ani, la o discuție amicală cu cineva care lucrează în domeniul auto, mi s-a zis că vom ajunge, în 3-4 ani, să cumpărăm plastice la preț de piele artificială sau chiar piele naturală,  discuția fiind despre materialele din mașină...nu l-am crezut, că am zis că nu are cum. Iete că s-a adeverit, preț mai mare, calitate mai scăzută....

 

în 2025 se preconizează o scădere a prețurilor la mașini.

 

Când rudele mele au comandat Octavia cea nouă,  evident că m-am urcat și eu în Superb. Ceasurile de bord "ambalate" în forma aia nu îmi plac, ecranul are bezel destul de mare, iar ecranul efectiv e mic față de ceasurile digitala de la Octavia (sau așa mi s-a părut). Despre preț, unu corespunzător e 50k euro, unu okei e vreo 38-40k euro. Nu aș lua Superb fără scaune ventilate (strict părerea mea).

 

2.0 diesel da, 1.5 tsi ăla cred că consumă mai mult față de Octavia, mai ales că mașina e si mai grea.

Modificat de Crs.Vag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar consiliere dar am zis sa nu mai deschid topic nou.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne, alte jante mai oribile nu puteau pune? 🤦‍♂️

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

E fain si volanul, imi place ca in sfarsit are 3 spite. Insa ce e cu scrisul SKODA pe volan? parca nu era asa. E dragut, scaunele lafel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A ajuns comanda zilele trecute 🤩! Hai să facem un scurt rezumat:

 

L&K 2.0 TSI 265 CP 4x4

  • 02.07: comandă plasată
  • 06.07 - 29.07: concediu fabrica
  • 22.08: mașina fabricată
  • 28.08: mașina în Curtici, cu Cartea de Identitate emisă
  • 05.09: ridicat mașina de la dealer

 

Am atașat și câteva poze – scuze pentru calitate, din cauza limitărilor forumului.

 

Dacă aveți întrebări, nu ezitați! 😊

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!