Jump to content

VW Passat B6 2.0 TDI PD


stefzz

Postare recomandată

Salut! Va prezint si eu Passat-ul meu, motor 2.0 TDI PD BKP, pack Sportline. Momentan e full stock cu basic mods applied, dar vreau sa fac cateva modificari pe ea. Masina are 111.800 km reali, inainte a fost a lu taicu-meu care o cumparata noua in mai 2005, dar nu sa folosit foarte mult asa ca am avut noroc-ul sa o prind cu 67930 km initial. Service pe ea cu ulei Ravenol 5W40 VMO (nu are DPF) interval 10.000 km.

 Motorizare:
         
2.0 TDI PD 16V cod. BKP 140 cp 320 nm
        cu soft facut la VAGSPEED in Spania (estimat 180 cp? ceva de gen)
        6MT
 Specs:
         
Sportline: scaune sport textil black, lowering springs, etc.
       Jante BBS Westwood 17x7.5j ET47 (RT249)
       Michelin Pilot Sport 4 235/45 R17 pe cele patru roti (doar vara, aici in Spania nu prea ninge)
       Frane din fata: discuri EBC si placute EBC Red Stuff
       Frane din spate: discuri Girling si placute Bosch OEM.
       Filtru intake replacement K&N
       MFD MaxiDot
       Auto lights, autowipers, semi electric seats, etc.
       Android HeadUnit Ossuret cu CarPlay, si amplifier.
       Dynamic mirror signals

In viitor e idea sa modific urmatoarele chestii pe ea:
      Turbo swap la un GT1860VKLR sau ceva similar
      Bilstein B12 Suspension set
      Jante pe 18 sau 19 inch, gen Omanyt, BBS Speedline, sau alte optiun, in functie de market
      Kit R line, daca stie cineva de un kit R line original relativ ieftin apreciez enorm, aici in Spania e imposibil de gasit sau e extraordinar de scump :((( 
      Rear OEM camera
      Xenon conversion sau Bi-LED retrofit
      DRL pe signals
      Skyline Rear Lights


Daca trec pe jante pe 18 sau 19 ma gandeam sa fac schimb la un set de Continental SportContact 7 sau Yokohama Advan V107 in loc de Pilot Sport 5, dar nu stiu care ar fi parerea voastra.

Multumesc daca ati citit pana aici! 
 

ROLLING_2.JPG

STATIC_1-min (1).JPG

Foto 1-min (2).jpg

Foto2-min (1).jpg

IMG_1284-min.jpg

Link către comentariu
cxr2test
Publicat (modificat)

Salut,

 

Pe partea de jante ca si aspect Omanyt pe 18 OEM dau bine pe B6, nu as sfatui sa mergi pe 19 daca vrei sa o ti "daily driver"

 

Un kit OEM R-Line e destul de scump chiar daca masina e relativ veche, individual luat pe bucati nu prea merita decat daca preturile sunt bune, sfatul meu e sa cauti una pt dezmembrat cu pachet R-line si sa iei pachet complet, eventual negociezi,etc

R-line de fabrica e mai lasat pe suspensie decat non R-line,deci ceva arcuri,etc e indicat daca vrei sa para OEM sau daca nu te deranjeaza vizual poate ramane si asa.

 

"Rear OEM camera" daca intentionezi sa pastrezi RNS-ul original cu functiile limitate, daca nu AM cu Android Auto/CarPlay etc de tip OEM si o camera fysheye pt. marsarier si poti monta si pe fata camera, modelul ce intra in W de pe grila.

 

"DRL pe signals" - intr-o vreme erau decente la pret si relativ gaseai pe toate gardurile, acum sunt mai limitate ca si accesibilitate si foarteee scumpe in comparatie cu preturile din trecut, nu prea se justifica si impactul nu e asa woww

Mai bine pe OEM xenon , esti mai "legal" , cat despre Skyline - arata bine,dar personal nu sunt fan de 2 cercuri pe post de semnalizare pe fiecare parte, 1 e suficient, celalalt ramane rosu, led pozitie (hayon), my 2 cents.

 

In functie de ce e prioritar pt tine, incepi cu alea (mecanica, interior, exterior sau comfort), poti face un facelift la interior cu unul de B7, cat despre turbo hybrid pe motor PD nu sunt in masura sa imi dau cu parerea.

 

Spor !

 

 

 

 

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Publicat (modificat)
în urmă cu 15 ore, cxr2test a scris:

Salut...

Apreciez enorm sfaturile, multumesc! 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
cristi511
Publicat (modificat)

Salut, 

 

Propunerile mele pentru tine ar fi urmatoarele:

 

- folie pe stopuri (fara skyline)/eu am pus folie de geamuri 50% si au iesit senzational;

- jante budapest pe 18;

- arcuri eibach prokit;

 

Ce nu iti recomand:

- upgrade-ul de turbo

 

B6-ele are linii elegante iar cu putina "sare si piper" o sa le pui in valoare. 

 

Spor la luat decizii! 

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Ma gandeam sa fac folie gen 30% 40% deci foarte light pe stopuri. Despre jante, m-am uitat la cele Budapest dar nu prea is de stilul meu, daca merg pe 18 ma gandeam la Interlagos si sa le fac clear coat. Cu B12 Bilstein include si arcuri de fapt, find ca e un set de B8 + Eibach Pro Kit!

Multumesc de sfaturi!! 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!