Jump to content

Ce masoara senzorul montat deasupra filtrului de ulei?


rzone
 Share

Postare recomandată

Ieri am luat la verificat senzorii de pe motor si am constatat ca cel montat pe suportul filtrului de ulei nu zice nimic...daca e ceva rezistiv e intrerupt, daca e contact sta deschis tot timpul...aveti idee ce ar trebui sa faca? eu speram sa-l gasesc pe cel care indica temperatura uleiului, sa-l leg la proaspatul montat bord cu trip computer, dar se pare ca nu merge cum vreau eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un senzor de presiune. Cand pornesti motorul, daca ai presiune la ulei, trebuie sa se inchida contactul.

Daca nu ai avut pana acum computer de bord nu cred ca ai senzor pt temperatura uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul care semnalizeaza in bord e in capatul chiulasei, deasupra ambreiajului, doar ca inchide contactul cind nu am presiune(asta functioneaza)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt doi senzori de presiune, unu de 0.3 bari(asta de care zici tu) care cu motoru oprit are rezistenta zero si ala de mai sus de care ziceam care cu motorul oprit are contact deschis si se inchide la 1.8 bari(de fapt asta bazaie in bord, daca scoti papucu si pornesti motoru o sa bazaie bordul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles...da nu prea pricep la ce s-au gindit cind l-au pus acolo. Si ma gindesc eu ca daca tot nu functioneaza, desi dupa cum ai spus, cred ca trebuie sa turez putin motorul sa vad daca cupleaza, dar daca nu merge, e mai util unul cu iesire liniara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de pe filtrul de ulei verifica presiunea de iesire din baie. In fapt iti poate da un indiciu despre cum lucreaza pompa de ulei sau in cazuri extreme, daca mai ai / nu mai ai ulei prin baie...

Senzorul de pe chiulasa verifica eventuale probleme de ungere la nivelul motorului (pierderi de presiune ale circuitului).

Eu le-am schimbat pe ambele a long time ago ( acu vreo trei ani) ca nu lucra nici unul. De fapt asa am cumparat masina...

Nu stiu de ce am retinut, poate chiar asa e :coolpics: , ca lucreaza in tandem - adica unul e pe normal inchis iar celalalt pe normal deschis. Nu-s sigur daca asa e. Deci eventual sa nu te sperii daca vezi ca unul are impedanta 0 iar celalalt infinit. Important e sa-si comute starile la pornirea motorului.

Pentru verificare le masori cu motorul oprit dupa care pornesti motorul si ar trebui sa vezi ca au trecut in cealalta stare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!