Jump to content

Passat Alltrack 2.0 TSI DSG7 GPF 4Motion


Al Bundy

Postare recomandată

Gata și cu jantele cu anvelope de iarnă. Acum aștept să vină frigul să le pun pe mașină. 

IMG_4667.jpeg

IMG_4669.jpeg

IMG_4668.jpeg

IMG_4666.jpeg

IMG_4664.jpeg

IMG_4663.jpeg

Am folosit această soluție de curățare. 

IMG_4670.png

Link către comentariu

frumos, unde ai facut lucrarea? :P

si eu am semnalizarile luate de 2 ani ,cred , dar nu mi-am facut curaj/timp sa le pun

Link către comentariu

Chiar asa, oare unde ?

2 cleme, 2 suruburi si o mufa, atat. Dupa ce dai sticla jos.

Link către comentariu
46 minutes ago, Al Bundy said:

Chiar asa, oare unde ?

2 cleme, 2 suruburi si o mufa, atat. Dupa ce dai sticla jos.

stiu, le-am mai desfacut cand am pus lampa sub ele.

Link către comentariu

Este offtopic putin dar din experienta proprie nici nu trebuie sa dai oglinda jos, cel putin daca sistemul este similar cu ce ar fi spre exemplu pe g6/g7. 
Lasi oglinda maxim in jos si cu o surubelnita subtire poti declipsa cele 2 clipsuri care tin capacul oglinzii.
In felul asta nu risti sa spargi oglinda si demontezi 1 lucru mai putin.

Link către comentariu

Nu mai imi aduc aminte exact cum am facut pentru ca a fost acum cativa ani buni si nu fac asta uzual dar stiu ca nu am dat oglinda jos.
Vorbim de semnalizarea dinamica nu de puddle lights.
Oricum, daca gresesc si trebuie data oglinda jos , poate ca este mai usor sa o scoti de pe motoras cu carcasa jos diminuand sansele de a o sparge.

 

LE : Clipul de mai jos explica exact metoda mentionata de mine 

https://www.youtube.com/watch?v=-IcJqSPQ9nw

 

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

DA, vad ca nu desface acele 2 suruburi de jos. DAr mai repede ciobesti oglinga cu surubelnita bagata pe sus. Eu prefer sa dau sticla jos.

Oricum, e diferita in interior cea de Golf 7 fata de cea de passat 8.5

Link către comentariu

Am încercat să cumpăr ce trebuie pentru a monta mud guard , apărători de noroi , 3G0075101A , pentru mașină, pentru spate ETKA nu dădea nimic compatibil, am luat pe cele pentru mașină până în 2019 și ghinion, nu se potrivesc. Pentru față am găsit compatibile dar nu s-a mai fac de la 1 octombrie. Așa ca o să rămână fără. 

IMG_4733.jpeg

Asa ca, cele achiziționate o să încerc să le vând. 

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu

totusi ce ai postat acolo par ca vin bine. Sau e doar iluzie?

Nu se potrivesc la suruburi sau cum? Nu se pot adapta

 

La o alta masina, non vag, am pus universale, doar in spate(tot asa nu am gasit dedicate), cu holzsurub in spoiler. Fara imi umplea spilerul de zapada si zloata din aceea semiinghetata, sare, etc. Asa e mult mai bine

Link către comentariu

NU, nu vin bine. Ramane o mica scobitura intre partea de jos a barii si marginea aparatorii. La suriburi se potrivesc, mai putin la cel central, se vede o 1/2 gaura . faza e ca pentru Alltrack facelift nu s-au facut pentru spate si nu inteleg de ce. Cele din poza sunt si se potrivesc la fix pe Alltrack NonFL, adica 2014-2019

Link către comentariu

da, eroare, credeam ca negrul acela mai intens e de la faptul ca ai sters tu praful de pe bara, nu i loc gol

Link către comentariu

E loc gol acolo. Cred ca renunt la a mai monta aparatori de noroi.

 

Link către comentariu

PE ID.3 arata foarte bine, sunt destul de mici, nu ies in evidenta.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu

Tinand cont de vremea din tara si de cum o sa fie si in zona noastra azi am incaltat masina cu jantele si anvelopele de iarna.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

In sfarsit a venit si lampa de portbagaj din China. Acum pot spune ca masina e full led.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

S-o folosiți fără probleme!

 

Eu în afară de încălzire în scaune, pentru cei câte stau la casă, nu văd rostul parbrizului / volanului încălzit sau a webasto-ului. Legat de apărătorilor de noroi: înainte de a pune kitul de R-line aveam apărători, după nu s-au mai potrivit cu bandourile și overfenderele, ci doar la găuri. În altă ordine de idei, overfenderele văd că își fac treaba foarte bine, fără a permite prea mult murdărirea mașinii. La tine nu sunt ieșite în afară overfenderele, că așa pare din poze?

 

Offtopic: să înțeleg că ai luat alltrack că nu au asfaltat ăștia nici acum strada? :rolleyes: :)

Link către comentariu

Eu folosesc foarte mult volanul incalzit. Si stau la casa. Si mai am si zona acoperita (practic un fel de garaj) pentru masini. Cand o am in curte, nu am nevoie intr-adevar de parbriz incalzit pentru ca niciodata nu ingheata, fiind adapost (oricum, nu am parbriz incalzit). Dar ideea e ca mergi si in alte locuri si atunci sunt momente cand parbrizul incalzit este util. Eu am vrut sa imi pun, dar ma costa prea mult (necesita upgrade si la infotainment). Dar il gasesc util.

Webasto - e discutabil. Cred ca e bun si el, dar pentru masini pe benzina nu este necesar. La diesel insa, cred ca este binevenit.

 

Link către comentariu

Am eu parbriz incalzit. E bun cand am parbrizul aburit pe interior (la plecare, cand motorul e rece) si, paradoxal, cand e foarte cald afara pentru ca reflecta eficient radiatia solara. A mea sta afara, dar la -5..-10 grade si bruma groasa nu e bun aproape de nimic, adica dureaza vreo 5 minute sa faca ceva si lasa doua mici portiuni circulare inghetate de o parte si de alta a oglinzii retrovizoare. Se poate trai lejer fara el.

Link către comentariu

Mie parbrizul incalzit mi se pare util intr o singura situatie... cand traiesti intr o zona in care e foarte frig foarte mult timp, si ai drumuri lungi pe ger, de ti ingheata lichidul de parbriz si sau se depune gheata pe stergatoare. De ex Subaru are pe anumite modele zona de jos a stergatoarelor incalzite sa topeasca zapada de pe ele... in rest e inutil, si foarte scump ( daca n ai casco ). Sa si explic de ce...

Nu stai la casa, nu ai garaj, etc... cobori la masina iarna, -10 grade, parbrizul complet inghetat. Din casa nu l poti porni, da? Ajungi la masina ve faci, o pornesti si dai drumul la incalzirea din parbriz... si astepti, minute bune pana se dezgheata, in masina RECE, si cu motorul rece pornit pana isi fave treaba... daca te grabesti, te enervezi si dai la.racleta, sa mearga mai repede, ca si cum nu ai avea parbriz incalzit... deci logic, cam inutil. 

Daca ai Webasto? Pornesti din casa/telecomanda cu 20 30min inainte... toate geamurile dezghetate, masina calda in interior, la.VW incalzeste si apa/antigelul, deci motorul e semicald cand ajungi si pornesti masina, nu mai stai, pornesti direct si pleci!

Dpmdv Webasto e de departe solutia cea mai buna, chiar daca poate la.achizitie pare mai costisitoare, in timp isi dovedeste clar utilitatea.

As alege oricand webasto in detrimentul parbrizului incalzit.

Comfortul oferit de Webasto nu se poate simti decat dupa o iarna in care il.folosesti... pana sa nu am asa ceva, si eu consideram un moft/snobism.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!