Jump to content

Anulare senzor pozitie volan


tao13
 Share

Postare recomandată

Buna ziua. Am o skoda octavia 1 rs care are pe spira de volan senzorul de directie. Anterior am avut alta skoda care nu avea acelasi gen de spira, avea o spira simpla.

Pe masina actuala cea cu senzor, de cateva zile am inceput sa am niste erori de cand am umblat la airbag , dar nu vad niciun fir rupt / intrerupt si nicio mufa care ar putea sa faca figuri

Senzorul /spira este pusa la 0 grade (verificat pe vcds).

Nu primesc mereu erorile, ci undeva dupa ce merg mai mult de 30 minute cu masina si din ce am sesizat cred ca dupa ce trec de o anumita viteza..

Cand incepe sa apara eroarea, incep sa sune ceasurile de bord si se aprinde pentru o fractiune de secunda becul de la frana de mana si de la centura de siguranta.

Am vreo sansa sa anulez acest senzor de directie? Sa recodez in vreun fel abs-ul sau ceva in fila de ecu?

Multumesc anticipat.

erori senzor pozitie volan.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se aprinde si centura, pare sa fie o problema din ceasuri. Incearca cu altele de proba. Pare ca iti trebuie si alt g85, corp comun cu spira, dar si probat cu alte ceasuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee changed the title to Anulare senzor pozitie volan

Multumesc domn Florin. O sa incerc alte ceasuri zilele acestea.

Acum am pus diagnoza pe toate modulele si e ciudat ca mi-a dat erori si pe ecu , ceea ce pare sa aiba legatura cu ceasurile, exact ce spuneti dumneavoastra.

 

Pe abs am avut doar

00778 - Steering angle sensor

        004- No signal - intermitent

 

Pe ecu:

18058 - Powertrain Data Bus
            P1650 - 35-10 - Missing Message from Instrument Cluster - Intermittent
18056 - Powertrain Data Bus
            P1648 - 35-10 - Failure - Intermittent

 

Modificat de tao13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Refa lipiturile mufelor din ceasuri. Schimba spira cu una compatibila. Nu o poti anula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri .O sa schimb ceasurile. Ce nu inteleg de ce nu as putea anula spira(senzorul de directie) atata timp cat pe alt model cu acelasi tip de abs, s-a pus si spira fara senzor.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa anulezi senzorul G85 trebuie sa pui un modul de ABS care nu are ESP.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e complicat si e pacat sa faci downgrade. Cel mai corect, remediata defectiunea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modulul actual l-am codat fara esp, era setat cu esp, dar erau niste probleme pe partea de soft ecu (la anumite puteri si cu dsg). Absul actual este 1c0907379E iar pe skoda veche unde nu aveam senzorul de directie si nu venise cu esp din fabrica aveam modulul 1c0907379L D-aia ma gandeam ca modulele 1c0907379E si 1c0907379L sunt la fel doar mdifera codarea si o merge anulat si g85 in vreun fel.

Am schimbat ceasurile azi dar nu am apucat sa merg mai mult de 30 minute fara oprire sa vad daca incepe sa faca iar probleme spira. Ciudatenie cu cesurile noi imi da din cand in cand low fuel si aprinde becul o secunda apoi o stinge, apoi il stinge imediat. O sa mai verific firele din mufa pentru ca ceasurile noi sunt sigur bune.

 

Modificat de tao13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Sau vezi, e posibil sa fie ceva probleme pe placa de baza a ceasurilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa 1 saptamana de mers, dar doar drumuri scurte , cu alte ceasuri masina nu a mai dat eroare pana astazi , cand am avut iar un drum mai lung (15km si cam 45 minute de mers) . A inceput sa dea eroarea de spira dintr-o data si pe parcursul a 5 km frecventa s-a intensificat. Se aprind becurile pe bord la centura si frana de mana.

O sa incerc sa schimb spira , cu toate ca ma gandesc ca daca era intrerupta ar trebui sa faca mereu.

Am constatat cu vcds-ul ca dupa ce incepe sa faca pe bord eroarea de spira, am pe cam toate modulele eroare de comunicatie. Pe ecu am eroare de cpomunicare cu power train si ceasuri , pe ceasuri aveam eroare de comunicare cu ecu, airbag , abs , cutie , pe cutie am eroare de comunicare cu ecu si ceasuri, iar pe can gateway aveam doar eroare de spira no communication, intermitent.

 

 

Modificat de tao13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune scan complet,  sa vedem erorile si modulele 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am sters ieri pe toate, astept sa apara iar si revin cu scan complet! In afara de bord , unde este can gatewayul , ma gandesc ca poate o alimentare comuna care sa se intrerupa in mers sau unul din module care sa trimita ceva mesaje pe CAN ceva aiurea.

 

Modificat de tao13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ceasuri, la acest model. Este integrat pe placa ds baza, nu poți schimba,  ca la generatiile ulterioare, care au modul separat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, stiu, dar am schimbat ceasurile si aceiasi problema. Astazi iar am mers un drum mai lung.

Primii 15 km si aproximativ 35 minute fara nicio eroare. Dupa asta, prima data incepe cu aprins bec doar pe centura si pe vcds am doar pe ABS 00778 - steering angel sensor - no communication - intermitent.

Am incercat sa vad cum reactioneaza fara sa opresc motorul si sa sterg eroarea.

In maxim 30 secunde apare iar si bordul "tipa" , dar aprinde doar becul de centuri pentru o fractiune de secunda cam la 30 secunde. Cu cat merg mai mult de cand a inceput sa apara eroarea, fara sa opresc motorul , incepe din ce in ce mai frecvent, cred ca undeva la 10 secunde si imi aprinde 3 becuri (dar pentru o fractiune de secunda) , centuri, frana de mana si abs/placute, iar pe vcds nu mai da eroare pe abs ca fiind intermitenta ci doar ca nu comunica. Pe alte module nu am mai avut erori cum am scris acum 2 postari (posibil ca erorile de comunicare intre module , am uitat sa le sterg cand am schimbat bordul). Daca iau contactul , tot nu isi revine. Doar daca masina sta de pe o zi pe alta.

Deci.....e foarte ciudat ce se intampla. mi se pare aberant ca dintr-o spira stricata sa iti piuie bordul la 10 secunde. O sa caut spira zilele urmatoare sa o schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am revenit cu noutati.

De 1 saptamana nu mai imi intra bordul in erorile alea ciudate cu toate ca pe senzorul de pozitie inca am eroare.

Am eliminat doua cauze:

1. bloc de lumini cu auto (de china) , dar sincer nu cred ca baga in eroare modulul de confort dupa 30 miunte de mers.......

2. am pus la loc cheia si bobina de immo , cu toate ca ecu are immo off , bordul e setat fara chei si fara sa mai dea eroarea de immo (doar cheita se aprinde intermitent deoarece nu vede cheia , dar asta nu se poate anula ever), contactul si cheia erau anulate fizic , tind sa cred ca erorile de centura , abs si frana de mana care apar intermitent la 10 -15 secunde si cu piuitul, e de la o eroare din bord legata de immo , cu toate ca de luni de zile de cand am anulat contactul nu am avut aceasta problema si a aparut dintr-o data.

O sa mai merg cateva zile si o sa repun blocul de lumini cu auto si vedem ce se intampla.

Apoi o sa mai merg cateva zile si o sa anulez iar cheia si bobina.

 

Modificat de tao13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am revenit. Deci dupa mai multe zile de mers cu toate ca am in continuare eroare pe spira, bordul nu mai intra in eroare. Problema se pare ca e de la lipsa keye in contact (folosesc buton de pornire), cu toate ca ecu are immo off si in ceasuri am dezactivat keyle si mesajul de "immo activated". Cu toate acestea pe bord clipea intr-una keya. Problema este ca am mers asa fara cheie sute de kilometrii , luni de zile si dintr-o data .....erorile care le-am descris mai sus. Am pus cheia in bobina si....nu mai am problemele semnalate. CIUDATENIE!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la lipituri.... nu tine cheia in contact. E normal ca ii clipeste martorul imobilizator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clipesc toate,nu doar immo. Vezi mai sus..si erori(din spusele lui)..Blink:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, tao13 said:

Problema se pare ca e de la lipsa keye in contact (folosesc buton de pornire

Ce sa refaca lipituri, daca nu are cheie in contact....si daca a anulat immo si a anulat avertizarea (zice el) din bord, dar clipeste.....keya... adica cheia?

Este al doilea bord, se manifesta identic.

Altfel nu clipesc toate, se aprinde esp ul, nu mai imi aduc aminte daca si abs ul.

Daca totusi nu am citit eu corect, te rog sa imi precizezi ce am omis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zicea mai sus de multe erori de comunicare can. Asta e motivul lipiturilor....ma gandesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A pus alte ceasuri, s-a manifestat identic, dupa cateva zile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este corect ce spune domnul Florin. cu 2 ceasuri se comporta la fel. Ce este ciudat ca a mers fara cheie cel putin 3 luni zi de zi , fara sa o ia razna bordul ( abs, centuri si airbag si sa biopaie din 5 in 5 secunde).

O sa scot cheia iar si sa anulez tot din bord(chei , mesaje) sa vedem daca revine eroarea.

Legat de ledul de immo care clipeste permanent, am inteles ca nu se poate face absolut nimic din soft ca sa nu mai clipeasca, trebuie anulat fizic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am revenit cu problema.

Astazi dupa inca o saptamana de cand nu a mai dat eroarea(aproape o luna in total de cand am pus cheia la loc) , a inceput sa faca la fel.

Mentionez ca iar s-a intamplat azi dupa un drum mai lung de 10-15 km dus, oprit masina cam o ora si apoi la intoarcere dupa inca 12-13 km a inceput sa faca iar. Acest lucru cand dadea eroarea, mereu se intampla la un drum mai lung de 10-15km. Pe drumuri scurte , nu facea inainte sa pun cheia , decat foarte foarte rar, iar dupa ce am pus cheia nu a mai facut nimic o luna.

Initial am simtit niste ezitari ale motorului si ale pedalei in mers. Mi-am dat seama ca ceva e in neregula. Am torque pus pe masina si am verificat in mers ce se intampla. Initial a aparut eroarea P0600 - serial communication link. In cateva minute dupa , bordul a inceput sa bipaie si sa aprinda o fractiune de secunda centura. Am oprit si am facut diagnoza completa cu vcds. Eroarea care mi-a dat-o torque nu am gasit-o in vcds P0600.

Acum erorile de comunicare intre ecu , ceasuri si cangateway(tot ceasuri) nu stiu daca am avut-o de acum 2 zile cand am avut bateria scoasa sau le-a luat acum cand a inceput sa faca figuri.

In log nu va legati de ce e pe :

-climatronic cu senzor viteza(ca e de la dsg si nu cred ca am cum sa codez climatronic sa ia si el din abs viteza)

-instrument cluster "01177 - Engine Control Unit   64-10 - Not Currently Testable - Intermittent" , care este de la immo.

-motor 16396

Imi pare ceva care se incalzeste dupa o anumita perioada (ecu sau ceasuri , dar ceasurile cum am mai scris dar repet , sunt altele) sau ceva care cum mi-ati mai spus sa fie o lipitura "rece" si la gropi, socuri sa o ia razna. E greu de depistat.

Am atasat logurile . Daca aveti vreo idee......

Multumesc.

 

29.11.2023 pe torque .jpg

Log-29.11.2023-219990km.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai...a-o pe fire. Can-uri. Caseta de conexiuni de sub stergatoare,conectori Ecu..Abs. Spray contacte peste tot.Testezi iar...si vezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!