Jump to content

Porsche 911 Carrera 4S 997.2


catalinmiti

Postare recomandată

Intre timp, am ales sa protejez si tapiseria portbagajului, mai pun o geanta cu role si nu vreau sa imi bat joc de mocheta, asa ca am luat o tava din plastic cauciucat. Cel mai ieftina am gasit-o pe site-ul porsche, din Germania, cu 760lei vs 900lei cat este la noi, si am zis sa fac si un test al vitezei de livrare. Luni dupamiaza am platit-o online, miercuri la pranz mi-a ajuns la usa, cu DHL. Transportul a fost gratuit. Sunt multumit de cum se potriveste si calitatea materialului.

120382_x800.jpg

IMG_2035.jpeg

Poza este de aseara, de la spalatorie

99704400004lr.jpg

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos! 😍

Singura problema ce o vad eu e ca masina asta te face sa iti doresti un Turbo 🙈

Link către comentariu

Multumesc… e mult prea departe de mine un Turbo, plus ca este dublu ca pret

Link către comentariu

Felicitari pentru masina, de ceva timp urmaresc si eu anunturile, imi doresc un 911, insa cred ca ma limitez la Carrera sau Carrera S. Am vazut cateva 991, generatia urmatoare, cam la acelasi pret sau cu cateva mii de euro in plus, nu ai luat in calcul si 991?

Link către comentariu

Multumesc. Eu am vrut 4S ca sa aiba spatele acela mai lat, bombat :) . Existau si 991, insa cu foarte multi km( peste 200.000) si in niciun caz nu erau cu multe dotari, sau sa fie macar Carrera 4

Link către comentariu

Felicitari pentru masina! Arata foarte bine si ingrijita.

Mi-a placut ca ai avut o lista de cerinte si a fost simplu sa alegi :)

Sa o stapanesti mii de km fara probleme si mai pune poze :D 

Link către comentariu

Multumesc foarte mult! Poze nu i-am mai facut, incerc sa ii fac atunci cand mai ies, pe lumina. Nu am niciun fel de talent fotografic :)

O problema comuna a modelelor Carrera 4 sau Carrera 4s este acel ornament reflectorizant dintre stopuri. Este subtire, fragil si din cauza caldurii de la motor devine foarte casant.

Din poze, pana sa imi ajunga masina, vazusem ca ii lipsea un colt acelui ornament. Am fost uimit sa vad pretul, pe la 1500$ in SUA sau 7500lei la noi. Un plastic reflectorizant de 1m si 5mm grosime. Si de proasta calitate. Am reusit dupa indelungi cautari sa gasesc pe un site din Germania la super oferta cu 800euro si l-am luat. A ajuns zilele astea, maine merg sa il infoliez, impreuna cu stopurile, a caror parte interioara, transparenta, se detaseaza de restul stopului si intra apa. Prin infoliere incerc sa le protejez, sa nu intre apa, daca se vor dezlipi. 

IMG_2048.jpeg

IMG_2047.jpeg

Link către comentariu

Preturi de Porsche! :) Prin 2013 am gasit Cayenne-ul julit in parcare pe partea stanga de un autobuz. Reparatia pe asigurare a inclus cele 2 usi + vopsit, pragul reparat si vopsit, 1 janta schimbata, niste ornamente de plastic, niste chedere si oglinda, cu tot cu manopera, deviz 21 000 euro. E adevarat ca era o culoare speciala (RED GTS), dar totusi, preturi SF. Am mai schimbat 2 amortizoare pe puntea fata la Cayenne, 1500 euro bucata, parbrizul 2000 eur, fara manopera etc. Dar e bine ca am trecut la VW, masina de buget, chiar ma uitam zilele astea, un amortizor de Phaeton e 2000 eur bucata, cica e identic cu cel de pe Bentley Flying Spur si e mult mai complex decat cel de pe Cayenne, Q7 etc..! Trebuie sa pun niste cruci la oglinda, icoane in parasolar si un mini altar de aprins lumanari in torpedo 😄.

Modificat de corad0
Link către comentariu

Te cred :)) Sper sa nu mai avem discutii de genul :)) Nu exista nimic placut care sa fie ieftin sau moral 

Link către comentariu

Si gata, inca o piesa din puzzle, ornament dintre stopuri nou si infoliat

IMG_2055.jpeg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Felicitari pt achizitie, nu stiu de ce iti doresti turbo. poate pt ca nu ai :). e adevarat, acum 2 ani jumate la banii astia luai turbo si la vreo 40k un Carrera S (997). Sunetul caracteristic de motor aspirat insa e de neinlocuit, parerea mea, mai ales daca inlocuiesti evacuarea. turbo era si preferatul meu din copilarie (cat am "frecat" NFS 5, mama mama), pt ca avea eleronul si prizele de aer mai mai agresive, soldurile late si evident puterea si cuplul, dar pe strada in viata reala astea nu sunt cele care conteaza tocmai de aceea porsche nu face masini catre 7-800 de cai. Fara permis poti ramane cu ambele :) insa cu cel aspirat e mai greu LOL. Tipa putin mai mult si mai tare pana ajunge la aceeasi viteza:).

 

Generatia asta nu are probleme cu IMS, insa daca tin bine are probleme cu uzura la cilindri, bore scoring, porsche facand economie la acel coating rezistent de Nikasil pt a proteja mediul inconjurator si au mai aplicat doar la modelele turbo si GT.

 

Pe langa masina din semnatura am condus 718 GT4 anul acesta 700km pe la passo stelvio si silvretta si 992 C4S acum 2 ani prin padurea neagra. 

Pt cine intreba mai sus, 718 GT4 e fun si el, evident, insa...insa, rapoartele cutiei de viteze cam lunga comparabil cu 911 si sunetul putin diferit, fiind cu OPF.  cum? 718 Cayman S, Porsche in 4 cilindri? aici la mine se trage linia.

 

Sunt constient ca nu toata lumea isi permite asa masina, insa eu la toti care ii intalnesc si care sunt impatimiti de masini sport le recomand cu cea mai mare calura sa inchirieze macar o data in viata de la porsche direct sau carvia(germania) sau uatevar, a nu se considera reclama. Este clar o experienta de neutat si asta mai ales daca esti impatimit al marcii si nici macar nu este scump. acum 2 ani am platit 950 euro pt 3 zile si 1200km inclusi cu un C4S. A fost ceva fabulos, la superlativ. Masina aia statea pe drum nemaipomenit, practic nu avea body roll. Asta a fost ce m-a socat putin mai tare decat puterea. Eu am un MK4 ALH de 150cp si 325Nm, na, asa cum trage golful la 60 la ora, asa trage aia la 180-200, si nu exagerez. Si pe autostrada la viteza de croaziera(germania) de 190 era la 2500RPM in treapta 8 si un consum de invidiat chiar si pt un passat dizel AVF, double LOL, adica 10 si ceva 11 si ceva exteraurban. Socant. Evident nu mers non stop sportiv.

 

 

Cat mai multi km cu zambetul pe buze 

 

 

20210705_175157.thumb.jpg.f4024aeba24c9a7b204670b113276220.jpg

 

 

 

 

Link către comentariu

Multumesc! Nu am zis ca imi doresc un Turbo...poate in viitor, un 992 turbo. Cea de acum ma multumeste suficient...Interesante experientele tale. Bore scoringul este foarte rar pr 997.2 cu motorul de 3.8, citisem ca era mult mai frecvent pe 997 pre facelift.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Azi am primit un colet comandat cu ceva timp in urma, cu mocheta din portbagaj care lipsea, ulei pentru diferentiale si cuplajul AWD, stergatoare noi, care desi sunt urate, nu prea merg inlocuite cu stergatoare moderne din cauza curburii parbrizului, plus alte maruntisuri de care mai aveam nevoie. Luni merg sa schimb uleiul cumparat, plus cel din PDK si baia de ulei de la PDK ( contine si un fel de filtru, care se schimba cu tot cu baie). Am niste probleme enervante cu trapa, in sensul ca pentru a o deschide complet trebuie tinut pe butonul de inchidere, pana se ridica, isi face un fel de ciclu si apoi merge deschisa din butonul de deschidere. Am gasit ca vinovata este placa electronica de pe motorasul trapei. Asa ca am comandat un motoras nou, care contine si electronica. Totodata trapa are si o neetansare in coltul de la pasager si creaza o pata pe plafon, asa ca voi demonta partea din fata a capitonajului plafonului cand schimb si motorasul, sa investighez problema. 

IMG_2234.jpeg

Link către comentariu

In poza, in stanga, primul bidon este uleiul pt sistemul 4x4, are vascozitate 75W80 si are cod 00004330540 . Celelalte sunt pentru cele doua diferentiale, 75W90 si codul este 00004330549

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Intre timp am pus si covorasul de pe fundul portbagajului, care care am lipit cu velcro cele doua triunghiuri reflectorizante, regulamentare. 
Am facut si revizia la PDK si la diferentiale plus cuplajul AWD. Aceasta a presupus si o baie de ulei noua pt PDK, se schimba la 120.000km sau 12 ani. Baia are incorporat un filtru de ulei care era foarte curat. Totodata si magnetii baii erau curati, nu s-a creat span in ulei pana acum. Dopurile de scurgere de la diferentiale au adunat ceva pilitura f fina si reziduuri. 

IMG_2239.jpeg

IMG_2240.jpeg

IMG_2252.jpeg

IMG_2253.jpeg

IMG_2254.jpeg

IMG_2255.jpeg

IMG_2260.jpeg

IMG_2261.jpeg

Link către comentariu

Ceva diferente dupa, e mai liniste?

 

Uleiul din pdk a fost schimbat cu diagnoza? Fill mode pe piwis.

Link către comentariu

Diferenta este ca inainte de schimb, smucea putin de tot cand schimbam intre D si R. Acum e mult mai fina acea trecere. Da, cu interfata de diagnoza a fost schimbat, lasat inainte sa se raceasca uleiul sub 30de grade…totul facut ca in instructiunile de service pe care le si aveam cu mine. Au fost seriosi, nu si-au batut joc, ca nu acceptam sa schimbe altfel decat in manual

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!