Jump to content

Porsche 911 Carrera 4S 997.2


catalinmiti

Postare recomandată

Felicitari pentru achizitie! Cerintele suna ca un caiet de sarcini la o licitatie publica a politiei romane 🤣

Link către comentariu

Multumesc! Pai as vrea sa nu mai fac retrofituri complexe, la fostul Mk5 GTI am exersat destul subiectul, cu plusuri si minusuri. La Mk7 R pe care il tin de daily, am facut doar de infotainment, iar la 911 as vrea doar sa il tin intr-o stare perfecta si cat mai aproape de configuratia in care a iesit din fabrica. Desi am 35, cred ca am imbatranit prematur cu retrofiturile complexe. Deocamdata sunt pe " restaurare" . 

Link către comentariu

Sa o stapanesti sănătos, este foarte frumoasa!

Link către comentariu

Multumesc, Florin! Ti-am scris pe whatsapp, dar nu ai raspuns :)

Link către comentariu

Foarte frumos! Nici o legatura intre o sportiva pur-sange si o compacta, fie ea R:). Iar motorul aspirat de cilindree mare e alta senzatie, trebuie experimentat.

Link către comentariu
49 minutes ago, catalinmiti said:

Multumesc, Florin! Ti-am scris pe whatsapp, dar nu ai raspuns :)

Sună-mă cand e ceva, whatsapp intra zeci de mesaje pe zi...incat ratez din ele, din pacate.

Link către comentariu

Multumesc foarte mult! Daca va pot ajuta cu detalii, cu mare drag raspund. Eu nu am luat-o ca masina de showoff ca deja e uzata moral

Link către comentariu

Eu am luat 997 le ca daily si oscilam intre el si GTR (care imi parea mai soft pe partea de suspensie, setat in comfort). Cum te impaci cu suspensia si drumurile de la noi? Ma gandeam sa incerc un modul DSC ca sa o fac putin mai soft in normal.

Link către comentariu

Felicitari pentru "broasca"! Este superba! Sa te poarte cat mai multi km si sa te bucuri de ea! O masina de "true petrolhead"! :)

 

Imi aduc aminte cand am interactionat prima data cu ea, in 2010, in Las Vegas am fost in vacanta pentru 2 saptamani si intr-una din zile am avut ocazia sa ajung pe un circuit privat in Nevada, unde am avut la dispozitie o serie de masini de alergat, printre care si un 911 din generatia asta facelift, masina era nou nouta.

O experienta pe care nu o s-o uit prea curand. De-a lungul anilor am tot cochetat cu brandul Porsche, am condus mai toate modelele, sa fiu sincer cea care m-a impresionat cel mai tare a fost un Cayman S cu bucket seats, manuala. Avand motorul amplasat central si distributia intre punti 50-50, se simte ca un cart, mi-a placut mai mult decat 911, e mai vioaie si mai fun to drive, insa tot 911 as alege daca ar trebui sa plec cu una acasa, 911 e iconic! ❤️

Ah, prima masina pe care am conduso cu peste 300 km/h (pe o autostrada cu viteza nelimitata din Germania 😉) a fost tot un 911, ce-i drept, generatia urmatoare, 4S 991 PDK.  Masini senzationale! 

poze america 447 - Copy (2).jpg

poze america 465.jpg

DSC03545.JPG

DSC03542.JPG

Modificat de corad0
Link către comentariu

Mi se pare decenta suspensia, adica imi imaginam ca asa va fi, plus ca daca stiu ca am de mers pe drumuri naspa, merg cu Golf R. Mi se pare imposibil de daily din cauza inaccesibilitatii in anumite zone/drumuri. Plus ca iarna nu as merge cu el, din mai multe motive. Poate Turbo este si mai dura, eventual poti face o tura cu a mea si sa compari. Poate si scaunele sunt diferite. 

Multumesc @corad0! Asa este, nu am luat-o in urma unei analize matematice...ci in urma emotiilor si amintirilor de cand eram copil...si fiind mare fan VAG, mereu visam la un 911. Sunt atat de idiot incat am luat-o fara sa fi condus una inainte. Doar m-am urcat la un dealer in Bucuresti in singurul 997.2 disponibil, sa vad ca si spatiu, ergonomie. Nu sunt visator ca am facut o investitie si ca o sa ii creasca valoarea sau ceva, dar mi-am facut o bucurie si o tratez fix ca o jucarie la care sa mai si mesteresc, sa o intretin cum imi place mie.

Deja am facut primele lucrari la ea, revizie de filtre si ulei, lichid de frana si inspectie generala. Am incercat la Porsche sa obtin istoricul insa nu am reusit si la ce atitudine am intalnit acolo, mi-am jurat sa nu mai calc in viata mea in acea curte. Am ceva facturi, insa cred ca urmatorul pas tehnic este sa ii fac lucrarile de 12 ani, la ulei si baie PDK plus ulei ambreiaje. Dar sunt f deschis recomandarilor si sfaturilor. 

Link către comentariu

Am facut si primele reparatii. Geamul din dreapta lucra aiurea, si plafoniera nu reactiona la deschiderea usii drepte. Deci switch-ul din incuietoare. Am prins o zi libera, am luat o incuietoare aftermarket SWAG sau Febi, nu mai retin, si in 4 ore am facut lucrarea, ajutat de un prieten care ma incuraja. 280lei a costat ( incuietoare banala de VAG, seamana cu cea de Golf 5, dar in soft apare doar cu Phaeton compatibila). Originala venea in 4 zile si 800lei. Si cum stau f prost cu timpul, am pus AM.

Link către comentariu

Foarte bine ca ai putut sa o faci tu. Si eu am avut experiente foarte proaste cu reprezentata, revizie completa cu inspectie generala ce a costat ~7k euro si nu imi raspundeau la telefon sa imi zica cand e gata masina, si nu sunt genul care insista aiurea cu telefoanele.

 

Arata bine cu jante de turbo, eu am optat pentru jantele de GT3 

 

Link către comentariu

Salutare și sa o stăpânești sănătos! Este un vis pentru multi din userii de pe acest forum.

 

Sper si eu la asa ceva în viitor și voiam sa te întreb dacă ai comparat-o cu ceva anume inainte de achizitie si dacă ai apucat sa mai testezi altceva (GT-r, Cayman)?

 

Intreb deoarece 911-le generația aceasta e la același preț cu 718 S de prin 2017 2018.

Nu am apucat sa merg cu niciuna din nefericire pana acum asa ca orice parere este binevenita.

 

Link către comentariu

Nu as lua cayman, pt ca mereu as visa la 911. Chiar daca cel dintai este mai performant, actual

Plus ca voiam neaparar AWD

@Zamoldac este superb Turbo-ul! Cu totul o masina diferita fata de ce am eu. Si dubla ca pret :) asa a venit cu jantele de Turbo 1, asa a fost configurata

Link către comentariu

Cayman-ul este senzational, absolut fenomenal, pe viraje, directie, stabilitate samd insa nu am mers decat cu varianta noua de top si nu stiu sa il compar cu unul 'normal''. Confirm parerea proasta fata de reprezentanta. Asa e cand nu ai concurenta.

Link către comentariu
16 hours ago, catalinmiti said:

masina este mult mai jucausa decat Golf 7R la acceleratii in curba

Eu de cand am condus o carrera 4 gts, sustin ca nu mai exista masini normale distractive :)) 

Felicitari pentru alegere! Sa te bucuri de ea! Voi urmari cu interes evolutia.

Link către comentariu
13 hours ago, Zamoldac said:

Si eu am avut experiente foarte proaste cu reprezentata, revizie completa cu inspectie generala ce a costat ~7k euro...

WHAT THE F... ? O revizie 7000EUR? :lol: Sigur nu sunt LEI/RON? :D 

Link către comentariu

Hehe, masina de baiat mare!

 

Distractie placuta, ca d-aia sunt jucariile.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!