Jump to content

golf asz tdi pd, porneste si se opreste la cald.


davidut5
 Share

Postare recomandată

Am umblat la socru la masina la oringuri injectoare, avea o problema cu pornirea la rece. Garniturile erau schimbate dar erau ciupite, am pus altele noi, reglaj facut tot dar acum are probleme cu pornirea la cald. Dai la cheie porneste ok merge 2 secunde putin subturata la 5-6-700ture apoi se opreste, oricate chei as da, face la fel. Daca scot senzorul de temperatura porneste la fel subturata dar dupa cele doua secunde in loc sa moara creste la turatia nominala de 900rpm.
Cand am umblat la injectoare am vazut ca sunt 2 coduri diferite si nici unul nici altul nu este pentru asz/arl cu terminatie AL, sunt 3 buc cu terminatia AG(105cp bkc) si unul cu terminatia BQ(140cp bmp). Corectia pe cel cu terminatia bq este in jur de 2, in timp ce restul sunt cam pe minus.
Sa fie pornirea asta aiurea de la injectoare? Mai are 3 buc cu terminatia AG, eventual sa schimb pe cel cu BQ, sa fie toate la fel. Dar daca nu se rezolva pornirea e munca degeaba.
Ce am aruncat o privire in vag com, torsion angle era 1.7-3.5, fluctua destul de mult, cantitate injectata 11mg, scria acolo maxim 9, senzor temperatura citea 90-92 grade. Nu am apucat sa vad la combustibil ce temperatura era.
Socru, ca sa-l porneasca tine la automat cele doua secunde plus inca ceva si apoi sta pornita.
Multumesc pentru atentia acordata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 injectoare de care trebuie, eventual verificate / reparate pe banc

 

si o sa fie alt motor. evident necesar si reglajul avansului, in afara de reglajul injectoarelor

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad pe la 1000lei setul, cred ca nu o sa vrea, e masina de samsar si deja a pus un ambreiaj nou complet la ea. Probabil voi pune inca unul cu AG si daca tot nu vrea poate un soft pe genunchi si aia e. Cu toate ca pretul tot s-ar apropia de cel al injectoarelor potrivite. Vad in etka ca merg cu AL sau BX si sunt la fel ce cele de ARL probabil de aia si pretul ceva mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Deja am intalnit al doilea caz cu aceeasi problema un b6 2.0tdi bkp, identic se comporta. Porneste 1-2secunde si se opreste ca si cum ar intra imobilizatorul, doar ca merge putin subturat 6-700ture. Numai la cald face asa si 90% din porniri, cateodata porneste si merge ok doar ca tot asa cateva secunde subturat la 6-700 apoi urca la normal 800ture. Problema aparent a aparut dupa ce am inlocuit distributie si ulei/filtre. Am pus avans axa de la 5 la -3 si porneste la fel.
Ce am vazut, turul in pompa tandem este curat dar returul este plin de aer, nu stiu daca de aici e problema ca nu am umblat decat la filtru si nu are ce sa faca filtru ca sa iasa aer pe retur din tandem. Asta inseamna ca ori pe la pompa ori pe la injectoare intra aer in circuit.
La golful de mai sus am umblat la injectoare, pus garnituri noi si tot de atunci a inceput sa porneasca aiurea. Nu am probat daca si la el are aer in instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!