Jump to content

VW NewBeetle 1.8T 20v 2002 VOTEX


DonDonel

Postare recomandată

Multumesc pentru apreciere!

Legat de acest proiect, incerc pe cat posibil sa fac cam tot ce pot sa fac, eu cu ale mele doua maini, nu ca la cel cu a4 as fii apelat prea mult la altii, dar avand in vedere ca acest beetle o sa fie masinuta de suflet, vreau sa depun suflet. Legat de interior, vreau sa fac ceva mai spartan, plafonul cu stalpii piele intoarsa tip alcantara de culoare maro ( sunt in cautari ), scaunele zboara cu prima ocazie, sunt extraordinar de incomode, mai ales tetierele sunt o gluma foarte proasta. Pentru scaune o sa merg pe ceva custom, ori doua scaune de SLK 2015+, ori de 308CC, ori ceva de genul adaptate cu simt de raspundere sa nu zbor cu ele prin masina in caz de doamne fereste, dar prima data sa scapam de pasul asta cu "tabla", asta doare mai tare moral si financiar.

Link către comentariu

Felicitări și spor în continuare !

Sper ca ai un vopsitor bun, culoarea aia de pe Mazda e grea tare de refăcut...

Link către comentariu

Sunt constient ca orice revopsire cu acest cod de culoare nu mai iese in veci si nu neaparat din cauza vopsitorului cat si din cauza standului. Unii pigmenti in timp isi pierd din nuanta si cand vii cu vopsea fresh, chiar daca este facuta de un robot pe acelasi stand si aplicata la fel, nu o sa iasa. Iar de facut pierdere stiu ca nu prea se poate din cauza triplu strat. Dar asta este, ne asumam asa cum mi-am asumat ca in caz de accident nu or sa mai existe aceste bare de votex.

Link către comentariu
mirceateodor

Faina broscuta. Sa o stapanesti sanatos.

Abia asteptam sa o vedem vopsita.

Link către comentariu

draguta broscuta, clar cu mai multa personalitate, insa recunosc, nu inteleg cum poate cineva sa treaca de la 1.8T longitudinal + quattro la 1.8T transversal doar fwd? Sau este cumva broasca 4mo?

 

Link către comentariu

Păi din punct de vedere tehnic, a4 longitudinal nu este tocmai reușit. E o mașină greoaie, in configurație quattro sarea de 1650 kg real, din cauza sistemului de alimentare returless, erai destul de limitat și pe parte de putere. In locul ei am luat un Seat Leon 5F FR, 1.8tsi, ea888 gen 3, cu 8 injectoare, mașină ce reușește să scoată consumuri apropriate de un diesel și o putere considerabilă. Doar un simplu remap sare în peste 230 cai.

 

Iar povestea Beetle a fost foarte simpla. Îmi doream un 1.8t transversal, de preferat o ibiza, însă nu reușeam cu un buget redus, audi TT, nici atât, și a ieșit de nicăieri beetle asta și am zis, de ce nu. Și uite așa ducem pe o linie ascendentă proiectul beetle.

Link către comentariu

Stiu ca nu este tocmai in sectiunea potrivita dar ma gandesc ca poate aici o sa aiba un impact mai bun urmatoarea scurta discutie. (daca deranjeaza, as prefera mutarea postului nu stergerea lui, multumesc in avans)

 

Dupa cum am spus de la inceput, nu sunt multumit de zgomotul produs de evacuare. In speta, imprumutat din engleza, de DRONE. La mers constant in jurul a 2900-3500 ture, te da afara din masina, infunda urechile. Am pe masina downpipe 76mm, accelerator de gaze 60mm, traseu cu intermediara (cilindrica) si finala (intrare si iesire pe drept, nu diagonal) ambele pe 63mm. Vreau sa achizitionez de la pilot (altceva nu am gasit) un catalizator sport ceramic sa il pun in locul acceleratorului de gaze care din punctul meu de vedere nu face nimic, si sa pun o alta finala sau sa fac un J pipe. Am vazut mai mult pe la americani acest Quarter Wave Resonator insa nu stiu daca este sau nu eficient.

 

In momentul de fata am aceasta "finala" : https://race-shop.ro/intermediare/45408-toba-intermediara-inox-races-23-intrare-iesire-25-63mm.html

 

As avea pentru finala, 2 optiuni.

 

O finala cu 2 iesiri, o iesire straight cu intrarea, si o iesire deviata din intrare. In teorie, daca astup iesirea deviata (cu dop sau poate clapeta), o sa fie mai bine decat ce am eu acum : https://race-shop.ro/tobe-universale/45418-toba-inox-races-41-intrare-25-63mm.html

 

Am gasit fara sa vreau, si o finala cu un soi de J pipe sau cum sa ii zic. Probabil si diametrul mai mic ar ajuta: https://race-shop.ro/tobe-universale/45376-toba-inox-races-29-intrare-2-51mm.html

 

 

Acum, oare cu catalizator si una din aceste tobe, fac echipa buna sa pot merge si eu ca omul la 100-110 km/h? Care sa fie varianta mai buna? Vreau raspunsuri doar de la oameni care ar avea habar ca sa nu poluam inutil.

 

Va multumesc!

Link către comentariu

Destul de ciudat setup-ul. Ai foarte multe dimensiuni diferite, 76, 60, 63, sunt cam nedumerite gazele alea :))/ Fa-ti o evacuare de la downpipe in jos (cat-back) calumea pe 76mm, cu intermediara si cu finala. Eu am avut evacuare miltek fara catalizator si fara intermediara si intradevar aveam drone pe autostrada si se auzea putin cam tare. I-am instalat catalizator si se aude mai domol si nici drone-ul nu mai este. 

Link către comentariu

Asta ma gandeam sa fac in prima faza, se scap de acel 60 de la jumatate cu un catalizator, si eventual sa pun o alta finala in continuare pe 63. Iar trecerea la de la 76 la 63 sa o fac cumva mai conica.

Link către comentariu

Daca căldura ne omoară și nu pot încă să mă apuc de plafon, am reușit cu ajutorul unui băiat francez să împlinesc un vis pe care îl am inca de până să am mașina. Este vorba despre niște ornamente ce se aplica peste praguri. Ele fac parte dintr-un kit exterior făcut de caractere, așa cum este și eleronul.

 

Francezul a făcut matriță după pisa originala, și le-a confecționat din fibra de sticla exact cum erau și cele "originale" și la un preț zic eu foarte bun, 100 euro plus 20 transport.

 

received_1728216837640717.thumb.jpeg.f7913c21bae700107c6e69ead9906392.jpeg

 

received_279144848130385.thumb.jpeg.75cae7efca757236c506c55d747ef1e2.jpeg

 

 

Cam așa vor arata vopsite.

received_1342826586649910.thumb.jpeg.6055a82d11473de3bdc4bb5725c95d9f.jpeg

 

Și așa pe mașină

DSC_0181-scaled.thumb.jpg.100a077b31f29de8c5b3ff4bcd6f28c9.jpg

 

Poate unii vor spune că sunt kitch, dar mie unul îmi par că de acolo sunt!

 

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Adunam informatii, si dam comanda de piese cat masina inca asteapta dupa culoare, din pacate.

 

De mult imi doream sa schimb blocurile optice la masina, insa mereu ma loveam de treaba ca o sa am probleme cu politia, pana astazi. Am gasit in domeniul online de la tuningtec, faruri si stopuri led cu omologare europeana e-mark. Am luat legatura cu vanzatorul, care la randul lui a luat legatura cu producatorul si a obtinut in format PDF omologarea. Aceasta omologare am dat-o la randul meu unui inspector RAR si mi-a spus ca este perfecta doar sa respect ce scrie in ea, si anume sa folosesc tot becuri de tip halogen, sa nu pun xenoane facute pe vapor sau leduri, si sa imi printez aceste omologari si sa le am mereu la mine exact cum am si omologarea de la folii pe geamuri si mi-a sugerat, daca pot, sa obtin si o factura de montaj pentru ele, in orice service. Am langa mine un service bosch si probabil o sa ma duc sa le "montez" acolo ca sa fiu acoperit total.

 

_3853_lpvwl6.thumb.jpg.71c1f877494c523e0d849f9461c5df04.jpg

 

1030995950_2.thumb.jpg.d66a15e4eaa8ccfcecafc0deacdfa63d.jpg

 

 

Cred ca aceasta informatie este utila pentru multi dintre voi si de asta am vrut sa o fac publica insa trebuie sa luam in considerare ca multi politisti nu cunosc multe lucruri si e posibil sa trebuiasca sa le explici sau chiar sa te certi cu ei.

 

 

Iar pe langa blocurile optice, trecem si la un nou set de jante, Forzza Limit, configuratie 8.5x18 et 35

 

115-3_limit4.thumb.jpg.faf411f692c0d716cc134ad37051acfe.jpg

 

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
On 02.08.2023 at 15:12, DonDonel a scris:

Am langa mine un service bosch si probabil o sa ma duc sa le "montez" acolo ca sa fiu acoperit total.

Asta ca sa ai ceva la mana pt ca la nb scoti farul si ca sa schimbi un bec. Adica nu e o operatiune mai lunga de 15 minute sa schimbi ambele faruri.

De calitatea lor ce stii? Eu le-am inlocuit pe cele oem cu unele tyc si calitatea e destul de slaba. Lupele in sine bat decent, mult mai bine decat cele vechi si arse, dar sub un hella sau valeo nou. Insa dupa nici 2 ani deja se ia lacul de pe ele si incep sa se matuiasca.

Vin cu motorasul de reglaj? Ale mele nu au venit si le-am luat de pe cele tyc dar a fost destul de complicat montajul lor.

Link către comentariu

In paralel, mi-am făcut azi puțin timp pentru elementele plafonului ce nu pot fii îmbrăcate.

 

IMG-20230812-WA0041.thumb.jpg.da4f7f7c8a8be4e77f05cc7ea60d80b6.jpg

 

IMG-20230812-WA0042.thumb.jpg.62a357ccdbec91905563fb6c683a7de8.jpg

 

Nu sunt toate, mai am oglinda, plafonierele dar acestea necesita mai multa atenție și nu am avut la mine toate sculele necesare 

Link către comentariu

@mihai.onu94am luat stopurile și farurile. La prima impresie, super calitate. Plasticul nu este unul mort, e foarte ok, garniturile de cauciuc din jurul lor par și ele foarte ok, cablurile prin ele sunt destul de grosute, acum nu știu sigur daca sunt din cupru sau aluminiu dar ce am văzut la prima vedere, super ok. Nu știu încă ce becuri însă pun in ele, astfel încât să rămân la primul scenariu dorit, adică legalitatea.

 

In trecut am folosit un set de becuri de la Lidl, plus 100%, aveau doar vârful albastru nu toată sticla, luminau alb neutru și foarte intens, dar nu țin decât vreo 6 luni de mers cu farurile mai mult pornite.

 

Uite și câteva poze cu ele, sunt superbe, îți garantez.

 

IMG-20230814-WA0052.thumb.jpg.b6fa0a103520cd6efb2fbf75010c3dbd.jpg

 

IMG-20230814-WA0053.thumb.jpg.c7b3e2dd72744cca85952c3e4fca3d21.jpg

 

IMG-20230814-WA0051.thumb.jpg.65371da8c1c31caff05d0c15e7cc0466.jpg

 

IMG-20230814-WA0054.thumb.jpg.e412990e6dba9b4f351b8b58036edc0c.jpg

 

IMG-20230814-WA0055.thumb.jpg.3b2a01d2cc56d0837ac6de608795f9c1.jpg

Link către comentariu

Incerc ușor ușor să pun totul, dar în câteva ore după munca, este foarte greu. Stopurile, farurile și jantele le voi pune când finalizez exteriorul, am elementele de caroserie încă prinse foarte sumar, vreau sa terosonez, etc.

 

IMG-20230825-WA0003.thumb.jpg.2cec963a55cad3a6db46abdf54022524.jpg

Link către comentariu

@DonDonel, ti-as recomanda si tie o insonorizare daca tot lucrezi la capitolul interior. Stiu ca nu e o munca usoara, mai ales daca o faci tu, dar merita din plin. Se schimba complet feeling-ul masinii cand o conduci, si evident ca nu ma refer la stabilitate, ci la zgomotele din exterior care se diminueaza mult. Vezi la mine pe topic ce am facut legat de insonorizare, poate te ajuta. 

Link către comentariu

O sa fac, nu montez interiorul la loc azi maine, dar momentan e cam gata bugetul pe luna asta :))

Vreau sa termin exteriorul, sa montez eleronul, ornamentele la praguri, aici am mari semne de intrebare, cum sa dau cu silicon astfel incat sa nu se vada, sa maschez cu banda..

Dupa aia blocurile optice si farurile si e gata pe afara, mai jos putin de spate din suspensie si cam atat.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!