Jump to content

Lag accelerație (Touareg 7P)


leo_cumeteo1
 Share

Postare recomandată

Daca acum are 260 cp si este lenesa, cu o resoftare care sa o duca spre 300 cp sau peste, ar trebui sa fie putin mai sprintena.

La PBN totul a iesit in parametrii normali, am schimbat un injector care a picat cu 1 km inainte de a ajunge in service... nici o diferenta inainte si dupa service.

Modificat de leo_cumeteo1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • leo_cumeteo1

    20

  • ANdi B.

    17

  • F l o r i n

    14

  • tavitara

    14

On 9/5/2019 at 4:40 PM, tavitara said:

Sunt convins ca , de exemplu , cutia de pe A6-le nou , este mult mai performanta

E fix invers daca compari cu masini 2019 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut in familie Touareg 7P din 2012 245HP , Touareg 7P Facelift din 2016 262HP si acum am A6 BiTDI 4G Facelift.

Primul Touareg schimba impecabil, raspundea impecabil dar in ritmul lui ca nu aveam pretentii de sportivitate. Trebuie sa te inveti cu el si sa anticipezi traficul cand faci o depasire.

Al doilea Touareg schimba prost la modul ca se simteau schimbarile de trepte, i-am pus ultimul soft la cutie si motor si a fost o schimbare foarte mica. Nici nu se compara cu primul la schimbarea treptelor. Pe accelerare in linie tragea mai bine.

Audi schimba la fel ca touareg-ul facelift desi are ceva cai in plus pana isi da seama ca ii vreau la roata dureaza ceva. Parerea mea din practica este ca nici ZF nu este mai breaz.

 

Eu cred ca problema vine de la stilul fiecaruia de condus, daca esti genul care sta in spatele masinii din fata la mai putin de 2 metri asteptand sa tasnesti este foarte greu sa depasesti cu touaregul. In cazul asta se pot folosi padelele pe modul manual si nu o sa mai fie lenesa. Daca anticipezi traficul si te lansezi de la o distanta mai buna nu sunt probleme.

 

 

Pana acum tot DSG-ul ramane cea mai placuta la condus din punctul meu de vedere mai putin plecatul de pe loc unde nu este atat de smooth ca una clasica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Boditza said:

Touareg 7P din 2012 245HP

Primul Touareg schimba impecabil, raspundea impecabil dar in ritmul lui ca nu aveam pretentii de sportivitate. Trebuie sa te inveti cu el si sa anticipezi traficul cand faci o depasire.

Asa simt si eu masina asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Problema rezolvata !

Problema lagului era datorata turbinei, posibil un defect de fabricatie, posibil...

Dupa schimbarea turbinei am alta masina, o acceleratie buna, un "zvâc" destul de ok... nu conform asteptarilor, putin sub 7L, dar sunt multumit ca am gasit motivul!

 

Se poate sterge daca nu se mai considera util!

 

Multumesc pentru interes si sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca ai rezolvat

Cum ai dedus ca nu asa trebuie sa fie 7P si e de vina ceva pana la urma ?

Ai reusit sa conduci alta si sa compari ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am reusit sa conduc alta, dar se simte ca o alta masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

Al meu Touareg achizitionat de la PBN in Mai 2018 (zic ei 265CP), se comporta la fel cum a fost descris de mai multe ori in posturile anterioare .. ma refer la acel "lag". 

Intr-adevar, cand o dai pe Sport se schimba treaba .. devine o alta masina ... un pic mai sportiva (ca sa nu exageram) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Diferentele de performante intre 2008 si 2015 ( cazul meu ) sunt enorme. Conduc un Touareg la care ma asteptam sa am un mega upgrade, cand defapt el este un mega downgrade. Am condus 6 ani touareg 7L si niciodata nu am avut dificultati in depasiri, iesiri din noroaie, santuri, drum mega accidental, supus la absolut tot ce se poate numi "extrem"... franari la viteze foarte mari in curbe, viraje la viteze foarte mari...

Obisnuit cu traseurile pe care le fac de obicei, intr-o curba in care intram de obicei cu viteze mari pe franare, acum am avut surpriza foarte placuta sa intru in balans la viteza mare  fara a ma ajuta vreun sistem al masinii sa ma redresez. Total dezamagit de noile modele de Touareg!

In afara confortului si a motorului foarte silentios, ca performante este foarte mult sub asteptarile mele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@leo_cumeteo1 la ce motor faci referire si poate totusi masina in cauza are o problema. Este cam ciudat ce expui tu in contextul unei mașini fara probleme tehnice, cutia mai scurta, motorul mai elastic si o greutate mult redus susțin altceva.

Referitor la turbina, aceasta este noua OE, recondiționată sau SH. Daca nu este noua OE atunci discuția se oprește aici, am avut foarte multe cazuri cu turbine SH sau recondiționare care nu îndeplineau necesarul constructiv impus de producător.

Apeopos, ai reducere de 25-30% pentru modele mai vechi de 3 ani in rețeaua service-urile autorizate VW, prin urmare o turbin noua este undeva la 6000Ron.

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor 3l

Turbina a fost reconditionata la AutoT... (sper sa nu para reclama ), dar testele de banc si de diagnoza sunt identice cu cele ale unei turbine OM.

Din discutiile pe care le-am avut cu unul din reprezentantii PBN, dezamagirile noilor modele vin si din partea lor.

Probabil cele doua 7L pe care le-am avut, au avut mai multa adrenalina decat normal in ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@leo_cumeteo1 cumpara o turbina OE si mai discutam atunci, eu ma îndoiesc foarte mult de veridicitatea rezultatelor de pe banc cand turbina este calibrata cu piese chinezești. 
Asta este prima data cand aud de dezamăgirile cu privire la 7P, @F l o r i n ce părere ai, tu ai fost dezamăgit? :)

Masina este orientata spre confort si nu dinamism. Apropos câți km are si care este proveniența?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

180 000, Germania

Probabil ultima masina SH :)

 

o sa iau in calcul sfatul tau ! 

Modificat de leo_cumeteo1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@leo_cumeteo1 ai cerut dealerului istoricul service sa verifici ce intervenții asupra motorului a avut? De asemenea cand a fost ultima intrare in service raportata cu perioada de garantie? In Germania 7P a avut garantie doar doi ani, in romania a fost 2+2, primii doi ani suportați de fabrica, restul de importator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

25 minutes ago, ANdi B. said:

@leo_cumeteo1 cumpara o turbina OE si mai discutam atunci, eu ma îndoiesc foarte mult de veridicitatea rezultatelor de pe banc cand turbina este calibrata cu piese chinezești. 
Asta este prima data cand aud de dezamăgirile cu privire la 7P, @F l o r i n ce părere ai, tu ai fost dezamăgit? :)

Masina este orientata spre confort si nu dinamism. Apropos câți km are si care este proveniența?

Incomparabil, din punct de vedere dinamic.. .. 7P este peste 7L. Vb despre echipări similare. Suspensie pneumatica, motor echivalent, etc. 

Nu vb despre off road, unde 7L vine cu dif blocabil, etc. 

Acum, de la exemplar la exemplar, pot exista diferențe dinamice... Etc. 

Depășiri cu un astfel de Touareg... Se fac în cele mai multe cazuri în kickdown. O mașina grea, nu exceleazăa sportivitate... Dar nici nu te dezamăgește.. Adică, eu nu prea am stat la coada... Cu ea. 

Oricum, cine vrea sportivitate, etc... Cumpără alt tip de mașină... Nu un Touareg. Acesta are alt public țintă... Vb de siguranță, confort, etc...

Legat de ceea ce zic reprezentanții Porsche.....prefer sa ma abțin. 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin , te pot contrazice putin in legatura cu sportivitatea suv urilor.

Tare mult as dori sa te plimbi cu masina mea sa poti face diferente...

Cum am spus mai sus, poate am avut eu cele doua 7L cu prea multa adrenalina

42 minutes ago, ANdi B. said:

@leo_cumeteo1 ai cerut dealerului istoricul service sa verifici ce intervenții asupra motorului a avut? De asemenea cand a fost ultima intrare in service raportata cu perioada de garantie? In Germania 7P a avut garantie doar doi ani, in romania a fost 2+2, primii doi ani suportați de fabrica, restul de importator.

In istoricul masinii in afara reviziilor, nu a avut nici o actiune, iar din istoricul navigatiei masinii, distantele au fost foarte mari, masina s-a plimbat fregvent prin toata Germania. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@leo_cumeteo1 an si luna masina si eventual vin si te ajut eu cu acțiunile care sunt pe masina înregistrate sau care ar fi trebuit făcute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2015 , cu luna imi este greu, nu stiu pe unde am lasat actele :)

eventual iti dau seria sasiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da mai bine si iti zic imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WVGZZZ7PZFD000670

Dupa schimbarea distributiei si a turbinei, este alta masina, dar nu este conform asteptarilor mele. 

Florin spune ca daca iti doresti o masina sportiva, iti iei masina sportiva, nu suv... dar si din suv scoti mult mai mult decat dintr-un Logan :) sau mult mai mult decat dintr-un GL spre exemplu.

Desi suvurile nu par a fi masini sportive, un Touareg ( sau cel putin Touaregurile conduse de mine ) lasa in urma acel suv din 3 litere, aceeasi cc.

Nelamuririle mele sunt in depasiri, de ce acea secunda nu imi permite sa iau acel avans fata de modelul din 3 litere sau de ce intru in balans, de ce replierea pe franare nu mai este ca la modelul anterior.

Nu spun ca am o petarda de masina... accelereaza senzational datorita aerodinamicii, dupa acea secunda. Este fix secunda in care vrei sa depasesti plin de adrenalina...

Desi este mult mai usoara decat 7L si ar trebui sa fie mai echilibrata, chiar si pe modul sport cu pernele lasate maxim jos, nu o simt foarte stabila. Momentan am anvelope Dunlop iarna noi, dot 2019, fata de 7L care avea Nokian, purtate si vara eventual

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, leo_cumeteo1 said:

Obisnuit cu traseurile pe care le fac de obicei, intr-o curba in care intram de obicei cu viteze mari pe franare, acum am avut surpriza foarte placuta sa intru in balans la viteza mare  fara a ma ajuta vreun sistem al masinii sa ma redresez. Total dezamagit de noile modele de Touareg!

Eu nu stiu ce sa spun de acest aspect

Nu am intrat niciodata in balans si am facut foarte foarte multe drumuri pe serpentine luate cu viteza mare pe dealul Negru , Valea Oltului , pe Meses la Zalau ( cine a mers stie ce drum fain e acolo - urcare - coborare ) , etc

Sa nu fi nimerit tu o masina complet ok ?

 

Legat de acea secunda ... mai bine s-ar gandi toti de 2 ori inainte sa actioneze cu adrenalina pe drumuri , nu e nicio rusine sa stai la coada cand toti stau , linia continua e facuta tocmai ca sa nu depasesti , etc ... nu avem 9 vieti

Ieri noapte cand veneam acasa de la Pitesti , m-am trezit cu masina in fata pe contrasens , norocul meu a fost ca eram in localitate si nu mergeam repede iar tirul depasit de idiot , a avut bunul simt sa franeze si el el maxim si sa traga dreapta , astfel incat am scapat toti

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, adidas00 said:

@ANdi B., iti las si eu un VIN? ?

Da, desigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuti te rog si pe mine cu seria asta.

VIN WVGZZZ7PZFD009754

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, leo_cumeteo1 said:

Florin spune ca daca iti doresti o masina sportiva, iti iei masina sportiva, nu suv... dar si din suv scoti mult mai mult decat dintr-un Logan :) sau mult mai mult decat dintr-un GL spre exemplu.

Asta clar...tot asa, ai toate șansele sa ieși cu el de pe trasa... Din cauza masei și a centrului de greutate ridicat...

Vrei ceva sportiv, nu e Touareg. Eu am ceva acum... Tot SUV mare, 330cp acum....dar are cu totul alt comportament. Cu mult peste, din pdvd al sportivitatii.

Am de aia din 3 litere... Și crede-mă.... Am avut Touareg 7p 4 ani. Indiferent ce ii vei face Touareg ului, nu ai nicio șansă,din păcate... Sa iei avans, etc. Sașiu, dinamica, etc.... Mult mai sportiva. Este mult mai violent. 

Legat de Aerodinamica, Touareg ul are un coeficient comparativ cu al unui frigider... 

Deci, poți sa îmbunătățești timpul de reacție, etc... Dar atât. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 changed the title to Lag accelerație (Touareg 7P)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!