Jump to content

NEDUMERIRE bucse ALUMINIU FATA BRAT SHARAN 7N (NU STIU EXACT CUM SA LE ZIC)


SHARANMAN2018
 Share

Postare recomandată

SHARANMAN2018

Sal,

De când am luat mașina din semnătură am probleme cu bucșele de la poziția 3 :

1376829789_3C0199231F.thumb.png.aebfed4d018cab6a09451cb1e0f20dce.png

Problemele constau in faptul că acestea se uzează prematur, in sensul că mașina a venit cu aceste bucși NOI NOUTE (LUCRU CONSTATAT DE MECANICUL MEU CAND AM URCAT MASINA PE ELEVATOR SA O VERIFIC OCHIOMETRIC) .

 

Acum nedumerirea mea este următoare :

E posibil ca In 11000 Km rulați la noi in tară acele bucși cu care a venit mașina din Germania să se rupă iar la DENIVELARI mașina să troncăne de zici ca NU am bucși (in special pe Stânga) ?

Când am schimbat distribuția având si 2 astfel de bucși de la MEYLE HEAVY DUTY am rugat mecanicul să mi le înlocuiască (doar că la montarea lor pe mașină când am întrebat daca acestea se montează împingând roata pe POZITIE DE LUCRU, acesta a zis că nu se montează așa si că doar cele din spatele brațului) .

 

E acum cea de pe stânga începe să facă iar zgomot ca înainte si nu am nici 4000 K .

 

Întrebarea mea la voi este :

La voi tot așa se întâmplă ?

 

Alte probleme gen AMORTIZOR / PIVOT / BIELETE ANTIRULIU / bucse BARA STABILIZATOARE sau POZITIA ROTII (care să mă ducă la bracaj) NU am .

Amortizoarele sunt DCC si funcționează corect (când trebuie să fie moi se înmoaie / MOD CONFORT, iar când trebuie să fie tari se întăresc MOD SPORT).

 

Mulțumesc .

Modificat de SHARANMAN2018
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Meyle sunt niste porcarii ordinare.

 

ia bucse originale si verifica ca Hexagonul bratului (fusul) sa un fie uzat (se rotunjeste). Daca e uzat, pune si alte brate. 

 

la 184 cai, cred ca ai varianta cu 2 gauri, nu ai varianta clasica in X

de multe ori mecanicii folosesc doar bucsele propriu zise pe care le inlocuiesc in corpul de aluminiu. Si multi le monteaza orientat gresit...

 

 

 

 

 

 

image_2023-06-19_221617496.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SHARANMAN2018

Sal,

Myele HD sunt bucși pline !!

Nu au nici o gaură in cauciuc înafara celei HEXAGONALE .

Dar o să verific si brațul !!!

Chestia ciudată e că acum vreo 500 Km când am făcut ITP pe standul de verificare bucși roata stânga fată avea o mișcare anormală .

In sensul că aceasta se mișca fată spate așa cum arată săgețile din poză :

1155232432_MISCAREROATAITP.jpg.572197f42a5abca64855986d392b4a50.jpg

Mă gândesc că această mișcare să nu fie si de la FLANSA de cauciuc a RULMENTUL PIVOTANT din capul amortizorului .

Seară bună .

Modificat de SHARANMAN2018
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

palierul oricum are joc, dar asa este normal

 daca misca (anormal de mult) roata fata spate, verifica si bucsa mica din partea fata a bratului 

Bucsa plina nu are cum sa se rupa, doar sa isi faca jos in ea fusul bratului. Nu mai pune pline, ca nu sunt pentru masina asta.... 

 

Pune ce trebuie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SHARANMAN2018

Te referi la bucșa 2 din schema de la postarea inițială ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!