Jump to content

ajutor-nu ma porneste


doctorul
 Share

Postare recomandată

ce sa fac?am pus contactul de cateva ori, sa se amorseze, dar tot nu porneste!

trebuie sa fac asta cu unul din furtune scos?

sau ce sa fac?

ajutati-ma repede!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

stiu ca nu am dat search, eram mult prea agitat.,..

am scos piesa aia cu siguranta, are motorina acolo...in filtru

ce-i mai fac?

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 completeaza profilul ca sa vedem de unde esti

2 sunt cazuri in care e arsa siguranta de la pompa din rezervor arsa sau chiar pompa arsa, se aude vre-un zgomot la punerea contactului dinspre rezervor?

3 daca pompa e ok nu sunt suficiente 3 contacte, trebuie ceva de genul 20

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am turnat motorina prin siguranta de retur si am pus si contactul de foarte multe ori si tot nu porneste

sunt din bucuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa folosesti metoda clasica de amorsare ,adica lasi contactul pus ,scoti returul de motorina ,si tragi pina vine motorina .Montezi returul la loc si dai o cheie .Este o metoda nu prea gustoasa dar da roade , oricum o gura de motorina nu face rau :beer:

Modificat de Bogdan_G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumplit de greu, ca o dacie inecata , a pornit....

dar , la manipulare, se pare ca am crapat valva!

unde gasesc?

cat costa?

cum se cheama exact?

dau de ea maine la prima ora?

mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai, nu imi spune nimeni unde gasesc jucarica aia maine dimineata la prima ora?

asta daca o gasesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana una alta, i-am tras asa, in joaca o lipitura, treaba extrem de neortodoxa, stiu...

dar cum pana maine dimineata nu am alte optiuni,,,sper sa fie usor gasibila, oameni buni!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care valva? ca sunt vreo 5 pe treseul de motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentiu_moraru

Cred ca este vorba despre T-ul de pe retur care intra in filtru. Eu am schimbat-o cu 100ron.

Se gaseste la orice magazin de piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

Daca este vorba de scarba aia de valva care incepe cu 1J0 si se pune pe filtrul de motorina si are o sageata pe ea, ti-o dau eu pe de-a moaca. Zi-mi cu ce se incheie. E piesa aia pe care vine o siguranta de metal, care seamana cu capul lui MICKEY MOUSE? (asa e numita pe forumul francez)

scrie cumva pe ea 1J0 127 247 A?

eu am schimbat-o acum o saptamana ca ma plictisisem de fata ei si ti-o dau JE FOR FREE. E intreaga, doar ca cred ca va trebui sa ii schimbi ORINGURILE

Foarte gasibila nu e, la AUGSBURG am stat 7 zile dupa ea, iar la pretul asta (GRATIS -FREE-NEMA BANI) nu cred ca gasesti

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

deja dadusem banii pe ea pana asa imi zici tu!

pacat, a costat 1 milion!

mersi oricum!

se poate inchide topicul, ramane din pacate problema tehnica cu micile rateuri, dar nu are legatura aici!

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

no problem! in general nu va isterizati asa de repede ca poate se rezolva din tastatura. eu am dat ca un bleg 900.000 pe o testare ABS la Augsburg, cand puteam sa schimb singur siguranta de 10 amperi de la pozitia 8. deci cam penibil

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

se pare ca am rezolvat 80% din problema..

iata cum:ca sa schimb becul de la far, a trebuit sa scot cotul de la filtrul de aer..

sub el treceau, intr-o protectie de plastic, 4 fire, de la o mufa, pusa pe un cot greo, cu diam de aprox 10 cm.

presupun ca de la trepidatii acea protectie era roasa complet, izolatia a doua fire si ea roasa, iar unul din fire intrerup in proportie de peste 50 %...cel de-al doilea ceva mai putin!

le-am taiat si inadit romaneste!alta solutie pe moment nu gasesc!

problema pare sa fi disparut, dar tot mai da niste mici rateuri, in treptele 1 si 2, si muult mai rar!

in a treia nu mai face deloc!

filtrul de aer era murdar ca de cosmar, l-am curatat, si merg cu el asa pana la revizie, deja mai am 2900 si ma voi duce mai devreme!

asta sa fi fost cauza?

de ce mai face in continuare?

atasez o pozisoara, astept pareri!

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mii si mii de scuze!

poate cineva sa imi mute postul de mai sus la "problema electrica sau de alimentare"?

cred ca e de vina praful din filtru!

va multumesc! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!