Jump to content

VW Phaeton 3.0TDI


dan_ionut

Postare recomandată

Salut, 

 

Sa o stapanesti sanatos. De mult imi doresc si eu ceva identic, insa tocmai costurile mentionate ma tin la distanta. 

 

Zi faina!

Link către comentariu

Multumesc Alex.

 

Intre timp am mai parcurs vreo 300km in care masina se comporta exemplar.Imi amintesc atunci cand am schimbat uleiul in cutie, era cel original vechi de 10 ani, mecanicul a spus ca arata foarte bine uleiul la km acesta si nici nu avea depuneri pe magneti.

 

Fun fact: am aflat ca are lumini adaptive la vreo 2 luni de la achizitie, au cornering si noaptea poti merge cu faza lunga prin trafic, ele fac niste umbre pe ceilalti participanti :).

 

Atasez niste poze, in continuare sunt uimit de cat de bine intretin nemtii masinile, interior fara zgarieturi dupa 10 ani. (scuzati carpetele hand made de mine, dar tin la noroaiele astea).

20230423_190001.jpg

20230423_153130.jpg

20230423_152928.jpg

Modificat de dan_ionut
Link către comentariu
  • 2 months later...

Si am ajuns si la 254.000km, iar masina e la mine de la 240.000, unde a primit un schimb de ulei, altul pe la 248.000 si acum urmeaza sa ma programez in functie si de timpul meu sa fac urmatorul schimb.

Am ales sa schimb mai des uleiul pentru ca nu am unde s-o scot pe autostrada sau drumuri de viteza, majoritatea fiind in localitate, porniri dese etc.

 

Ca si probleme am depistat sonda lambda inainte de DPF ca fiind defecta, ca si simptome, la rece dadea niste socuri primele sute de metri, am pus sonda BOSCH la 400 lei, am sters eroarea si de atunci fara probleme.

Si i-am facut o roata de rezerva la insistentele tatalui meu, masina fiind dotata cu kit de pana, am descoperit ca avea compresorul cam defect, asa ca am cautat o roata pe 19inch similara cu cele de pe masina si nu am gasit, fiind nevoit sa parcurg un drum mai lung, am gasit o janta de 19inch de Audi ce s-a potrivit si un cauciuc de 19 Pirelli.

 

Va atasez si niste poze.

 

IMG_0336.jpg

IMG_0337.jpg

IMG_0341.jpg

IMG_0269.jpg

IMG_0279.jpg

IMG_0292.jpg

Modificat de dan_ionut
Link către comentariu

Foarte misto masina! Sa te poarte multi km fara probleme! 👍Totusi, as renunta la covorasele alea...

Ar trebui sa iesi cu ea regulat la drum intins, sa nu te trezesti cu DPF-ul infundat. 

Modificat de corad0
Link către comentariu

Multumesc de asemenea.Covorasele le pun cand ploua sau am pasageri neatenti.Are covorasele ei, sunt impecabile, pe culoarea interiorului si sunt sub cele din poza.

 

Dar da, de multe ori merg in Sport sau a 5-a la 80-90 pt DPF dar totusi e genul de motorizare ce nu da semne atunci cand face regenerare.

Link către comentariu

Cauta sa iei niste covorase de cauciuc pentru sezonul ploios, cred ca voi cauta si eu, s-ar putea sa se faca si aftermarket la dimensiuni standard..

Modificat de corad0
Link către comentariu

Capacul de la motor zici ca e de Touareg 7P

Nu ma pricep la motor sa compar dar probabil ca e ceva asemanator , galeria de admisie parca e diferit pozitionata

Pune covorase de cauciuc premium ptr noroi , orice e mai bine decat carpetele alea , anuleaza eleganta masinii cand le privesti si e pacat

Sa o folosesti fara probleme , e o incantare sa stai pe scaunele alea late si confortabile langa consola centrala lata , te simti altfel .. :Driver:

 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Gata si schimbul de ulei, filtru de ulei, filtru de aer (era plin de insecte in doar cateva luni) si filtru de combustibil care era chiar curat (alimentez OMV Maxmotion si era montat de 12.000km).

Uleiul l-am lasat doar 6000km pentru ca rulez cu viteze de maxim 90km\h, fiind o zona foarte aglomerata, am luat in calcul si orele de functionare si bine am facut pentru ca era negru  si necesita schimb.

 

 

 

 

 

IMG_0466.jpg

IMG_0462.jpg

IMG_0463.jpg

IMG_0469.jpg

Modificat de dan_ionut
Link către comentariu
  • 1 month later...

Daca tot e jurnal, postam si chestiile negative, nu?

Am patit sa iau o piatra de la un tir si a aparut o crapatura in parbriz, nu era rea si nici extinsa dar am vrut sa-l schimb si a inceput aventura...

Toti mi-au dat preturi exorbitante(4400-6500lei) sau imi pareau ca nu au mai schimbat la masina asta asa ca solutia a venit surprinzator de la un atelier mic de parbrize din PH, baietii au gasit un FUYAO care sincer imita sau face treaba cel putin la fel de bine ca cel original Saint-Gobain.

 

Ma bucur ca nu m-am dus la Bucuresti la Autogl@ss unde se pune o sticla dupa care se iau suportii de camere si senzori de pe parbrizul vechi si se lipesc pe sticla noua, ceea ce cred eu ca e mai mult o reparatie.

 

Acest FUYAO a venit cu suportii din fabrica, e ceea ce trebuie. 1050 lei toata distractia.

816C64C4-5F74-4D81-8B73-6AD2C3994FA9.jpg

ABAE2A7E-763C-4A9D-949C-466CCF86BBF4.JPG

IMG_0749.jpg

Link către comentariu

FUYAO este echipare de fabrica pe mai multe marci asa ca stai linistit din acest punct de vedere.

Eu am pe A4 de vreo 2-3 ani si se comporta foarte bine.

 

la parbrize nu merita sa pui ceva foarte scump decat daca nu ai alte optiuni sau CASCO pentru ca lafel de bine dupa ce l-ai pus si ai iesit in trafic te poti trezi cu o piatra in parbriz :)

 

 

Link către comentariu

Salut! e mai mult decat decent pretul, are si incalzire ma gandesc. Senzorii de ploaie/lumina au venit pe parbrizul nou sau doar suportul si i-ai refolosit pe cei de pe parbrizul vechi? 

Link către comentariu

@Bogdan.TM, exact asta a fost si motivul pentru care am mers pe Fuyao plus ca da, cum ti-e norocul.

 

@corad0 eram in ceata pentru ca primul service incerca sa ma convinga de faptul ca sticla vine din fabrica cu camerele atasate dar la o documentare mai ampla, camerele si senzorii de ploaie se clipseaza de parbriz pe un plastic ce este lipit acolo pe sticla din fabrica.

Adica ai doua chestii diferite, sticla cu suportul ei si camerele/senzorii ai masinii.

 

Sticla are asa, in partea de jos mufa pentru incalzire si zona aia neagra de sub stergatoare are firicele ca pe luneta pentru incalzire(dar doar acolo 10cm latime), plastice in partea de sus in care se prind senzor ploaie&lumini, camera pentru ACC si oglinda.

 

Camera si senzorul au ramas atarnate(sunt ai masinii) cand s-a scos parbrizul defect, s-a pus cel nou si s-au clipsat camera&senzori la locul lor.

2c07e420-87c1-495d-a252-4d45564b4596.jpeg

Modificat de dan_ionut
Link către comentariu
  • 5 months later...

Eh, tanculetul a atins 260.000 km si a beneficiat de o revizie de ulei si filtre si un set de jante 17 originale Phaeton.Nu am reusit sa gasesc ceva satisfacator decat in Germania, cu tot cu transport 600E dar sunt ce trebuie.

Am avut ceva emotii pentru ca mai aveau un set la fel dar mai urat si ma gandeam sa zica: eh, romanisten, le trimitem pe alea naspa dar nu.

 

Sunt enervante cele de 19, se simt toate denivelarile plus ca am mers la cineva cu aceeasi masina dar cu jante de 17, diferenta enorma.

IMG_1713.jpg

IMG_1993.JPG

IMG_1996.PNG

Link către comentariu

Super! Jantele arata ca noi, sunt exact modelul pe care il am si eu. :)

Unul din motivele care m-a determinat sa aleg masina din semnatura a fost diametrul jantelor pe 17", fiind configurata din fabrica asa, fostul proprietar, mai in varsta, dorind sa aiba confort maxim in detrimentul "look"-ului, ba chiar a bifat si "badge delete" ca sa nu iasa in evidenta DELOC!

Pe langa asta, talonul pe 55" al anvelopelor a protejat masina de-a lungul timpului, articulatia, suspensia si toate pinioanele (cutie de viteze, grup, diferentiale etc) tot ansamblul servodirectie, pompe etc fiind cele mai afectate la o masina cu jante mari, mai ales ca "tancul" are peste 5 metri si 2.5 tone! Obligatoriu sa pui anvelope 235/55/17 XL!!!! 😉 In combinatie cu amortizoarele pneumatice de BENTLEY vei trece peste orice denivelare fara nici o emotie, avand impresia ca stai cu fundul in plapuma! 😄

 

Felicitari pentru achizite, o sa conduci "covorul lui Alladin"🧞‍♂️👳‍♀️! Sa le invarti cu placere cat mai multi KM! 😉

IMG_4818.jpeg

Modificat de corad0
Link către comentariu

Deci mai exista oameni anormali ( ca mine ) care aleg confortul in detrimentul aspectului :Driver:

Link către comentariu
  • 5 months later...
Publicat (modificat)

266.500, alta revizie cu ocazia careia s-au schimbat: ulei si filtre, role fata, curea si fulie vilbrochen, 1 set de covorase pe gri si 1 set cauciucuri Michelin 255/40/R19 PS5.

 

Nu am putut sa ma obisnuiesc cu jantele pe 17, imi place mai mult sportivitatea celor pe 19, iar inainte aveam niste Pirelli cu care se simteau mai dure, probabil si DOT-ul 2018 isi spunea cuvantul, Michelin sunt destul de moi, ma asteptam sa fie culmea rigiditatii dar nu.

Iar acolo unde simteam un damb, o groapa cu cele de 19, se simte la fel si pe cele de 17 deci nu-si aveau rostul.

IMG_3064.jpg

IMG_2895.JPG

IMG_3106.JPG

IMG_3198.JPG

IMG_3091.JPG

Modificat de dan_ionut
Link către comentariu
  • 1 month later...

@dan_ionutUUU, arata BINE cu jante mai mari, nimic de zis! :salut:

 

 "Sportivitate" e mult spus cand vine vorba de Phaeton, desi e potent, (chiar ma uitam ca are performante "similare" cu GOLFul 6 GTI DSG, masina pe care am avuto in trecut din aceeasi generatie) insa dinamica este surcalasata de gabarit, greutate, confort, silentiozitate si LUX, alte atuuri pentru care a fost conceputa masina asta! 😎

 

Cu jantele astea mari, va trebuie sa fii MULT mai atent la denivelari, gropi, treceri la nivel cu calea ferata, tramvai, parcari langa borduri etc! 👹

 

Arata MULT mai BINE si covorasele astea textile, de unde le-ai luat? Poti sa lasi te rog un reply legat de marca, model etc? Chiar imi plac, mai sunt si GRI! ❤️ 

 

P.S. Ce mai face surioasa lui Baloo🐻? Inca 160 000 km si "te ajung" la kilometraj! 😊 Ceva update-uri, KM? Un feedback legat de impresii, concluzii, probleme etc? 🙂 

Modificat de corad0
Link către comentariu

Bai, masina o folosesc in mediu rural cu iesiri pe DN si o repar cu un VCDS si ajutorul unui baiat de pe aici, nimic fancy.A picat sonda lambda pana in DPF, schimbata cu una BOSCH, si acum vreo luna am gasit umezeala pe covoras in dreapta fata, am turnat pe acolo pe la trapa si am descoperit ca erau infundate, aici se face si o servisare anuala pe care am neglijat-o dar am reusit pana la urma sa le desfund cu aer comprimat dupa multe incercari cu fire, cabluri...

Nu pot sa recomand acele covorase, sunt doar o copie dupa cele originale pe care inca le am si le voi folosi ca rezerva.

In rest, ulei la vreo 6000km sau mai putin, toate fluidele schimbate...nu se aude distributia la rece...pentru varsta si km ei, sunt multumit.

 

Aveam niste dubii pe la injectoare cand am luat tester-ul, un injector arata 0.9 in anumite momente dar dupa o tura cu ceva accelerari, si-a revenit, cred ca se datoreaza si faptului ca nu prea trec de 2000rpm cu masina asta si viteza de deplasare scazuta, bine, a trecut mai bine de un an si am valori ok, maxim 0.5, ele nu prezinta scurgeri pe acolo si nici zgomote de garnitura de foc.

 

E o masina comfortabila si in acelasi timp, stresant de condus, ca si sofer, ii simti greutatea dar si deconectarea de asfalt, iti reaminteste des ca ai aproape 2,5t desi pe drum drept, mai ales cu jantele astea, sau cand plec de la semafor asa virat, cand parcurgi o intersectie si o calci putin, simt ca pluteste efectiv, de parca leviteaza si nu simte denivelarile, nu stiu, e ca o barca pe apa, genu ala de efect, felul in care absoarbe asfaltul.

E relaxanta rau, duritatea sasiului si calitatea asamblarii interiorului reduce mult din sunetele de plastice de interior, acele trosnituri cand treci peste denivelari sau iei viraje, aici nu se aud mai nimic.

 

Taica-miu spune ca atunci cand ies in autostrada sau acelerari mai lungi, ca e similar cu decolarea avionului sau vorba unuia de pe alt forum, cu masina asta zici ca s-a asfaltat recent.

 

Si mai detin un Passat de vreo 10 ani si cand am vrut sa mai iau o masina in plus sau un inlocuitor al Passat-ului, am vrut sa fie net superior, iar versiunile astea de Golf, Passat si ce mai poti sa-ti iei, nu-si justificau pretul pentru mine, am vrut ceva pe perne, scaune incalzite, xenoane, sistem audio dedicat, Phaetonul le are pe toate si e doar ``un passat mai mare``😅.

 

1130 lei RCA facuta luna asta pe 1 an, eu zic ca e ok.

 

 

 

 

WhatsApp Image 2024-10-21 at 09.4644.16.jpeg

WhatsApp Image 2024-10-2144 at 09.46.16.jpeg

WhatsApp Image 2024-10-21 at 09.46.16.jpeg

Modificat de dan_ionut
Link către comentariu

Ma bucur ca e ok masinuta! Schimburile anuale si/sau la maxim 15 000 km de ulei  prelungesc viata motorului. Mi se pare schimbat cam repede la 6000 km, asta doar daca nu a trecut un an.

Am avut V6-le asta pe un Cayenne prima generatie si am trecut cu el de 300 000 km fara probleme cu distributia originala. Doar revizii si inlocuit o data ceva consumabile, role si curele. E foarte fiabil motorul. ❤️

 

Am citit multe cazuri pe grupurile de Phaeton referitor la problemele masinilor cu trapa, acele scurgeri de apa trebuie curatate periodic, se infunda si trebuie verificat sa nu fie ud la covorasul de la pasager, se poate strica modulul KESSY si e belea mare, poate genera multe simptome, nu mai porneste masina, ramane fara curent etc. 

Modificat de corad0
Link către comentariu

Toata gama VAG are de mult timp probleme cu trapa si/sau scurgeri... fara o mentenanta anuala, sau la max 2 ani, finalul e inevitabil.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!