Jump to content

Consum ulei dupa reconditionare turbo 2.0 BKP


CuptenTimo
 Share

Postare recomandată

Saluti! Recent am reconditionat turbina masinii, cu toate bune si frumoase vreo 1000 km.Motorul e destul de uzat, deci cumva un consum de ulei e de asteptat, dar dupa acesti 1000 de km in care completasem doar 150-200ml, masina a inceput sa fumege albastrui-alb mult mai mult decat o facea inainte sa schimbe turbina, cat si sa manance ulei alarmant de mult, la modul ieri am mers 40 de km cu masina si de la jumate-minim pe joja, aceasta era uscata, cu mers cu cruise control. Masina trage foarte bine, e in apele ei. 
Am scos furtunul de la egr si pare ca are niste ulei pe gura, care ulei nu stiu daca este o cantitate alarmanta sau nu, dar ma gandesc ca dupa punerea unei turbine reconditionate + garnituri noi plus etc acest lucru n-ar trebui sa se intample. In vcds nu am niciun fel de eroare turbo related, am doar eroare pe injectoare ca regulation range exceeded, dar valorile sunt bune, consumul bun si nu vad sincer cum ar influenta acestea, dar am zis totusi sa mentionez. Motorul este uscat, deci varianta sa curga pe undeva este exclusa. Sa imi asum ca odata cu reconditionarea turbinei uzura motorului sa fi inceput sa isi zica cuvantul, sau sa dau o fuga cu ea la garantie? Either way inseamna timp pierdut destul de mult, motiv pentru care am zis sa mai cer o parere, doua. 
Am atasat si o filmare cu "uzura" motorului.
Multumesc!
LOG-01-013-011-xxx.CSV

EDIT: Am uitat sa mentionez ca nu scoate fum mereu, adica nici macar in sarcina, e foarte aleatorie treaba. Am atasat si un log din mers in tr3 
 f1307f63-d23b-4f5c-9361-e56eac0adab5.thumb.jpeg.f4c9e842a2fe9dc543f04fbdbb3f2bcd.jpeg205474ac-d729-402b-94b2-8f6b931ebcf3.thumb.jpeg.e5b989ed6c9b10c31c00621305e6e6d4.jpeg

 

Modificat de CuptenTimo
adaugat doua poze
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. Turbosuflanta ai reconditionat-o ca nu functiona deloc sau era blocata geometria variabila ? Ca daca ai schimbat si vaacum-ul pt ca era blocat si el este fff posibil ca tot blocajul sa fie de la uleiul care iese pe evacuare si atunci gandeste-te la o segmentare. Daca scoate fum albastrui doar la pornire poate ai noroc sa fie de la simeringurile de supapa. Ce ulei bagi in motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Turbo avea geometria blocata si intra in limp peste 110km/h. Epuratorul de pe capacul culbutori era problema (majora), testat prin a scoate un furtun pe sub motor din el si a pune dop pe tubul de admise. :D 
Capacul a fost inlocuit, dar din pacate cred ca ori am presiune de gaze in carter, ori capacul nou e prost (AM, ca deja am facut un rehaul aproape complet al suspensiei de la amortizoare la orice bucata de cauciuc de sub masina in afara de flansele cardan si nu ma mai incadram la cheltuieli). Consumul de ulei a scazut (ca prima impresie), dar nu am apucat sa verific concret intrucat a fost schimbat recent capacul. Urmeaza sa plec in Grecia ca tot Romanul si fac acolo un test de consum de ulei, dupa care cand ma intorc voi lua la puricat cauzele sa vedem ce si cum. 

811404cd-e99d-418a-924a-9203401fc9d9.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!