Jump to content

1,6 FSI BLF problema dubioasa pornire


xez
 Share

Postare recomandată

Salutare colegii , se da b6 le din semnatura , 2008 , 1,6 fsi cod motor BLF ,  192.000 km absolut reali , am masina de vreo 3 ani , motorul merge perfect , consum in limitele cartii , nu am consum semnificativ de ulei , trage cat il tin puterile lui de toti 115 poneii , nu da fum de nici un fel , am esapamentul perfect curat , acum problema ..........cand si cand , complet aleatoriu , poate sa faca doua zile la rand sau odata la cateva luni , motor rece , prima pornire , bag cheia , astept sa se stinga martorii si dau la automat , invarte bine dar nu porneste ca si cand nu ar avea scanteie sau benzina ..........daca in timpul asta cat invarte apas acceleratia pe la jumate porneste ........daca nu apas deloc acceleratia , singura solutie e sa mai scot o data cheia , pun contactul din nou si porneste ...........momentan nu am erori pe engine am vcds si ii fac test periodic , am avut o eroare pe senzorul de temperatura aer , l am schimbat dar problema persista deci nu a fost din cauza lui ..........acum , la ce m am gandit eu :

 

- problema de imobilizator exclusa , nu am eroare pe immo , nu am martor in bord , face cu ambele chei , plus ca la immo dus stiu ca porneste si se opreste imediat dupa

 

-problema pe  aprindere putin probabila  zic eu din moment ce nu am missfire , si odata pornit motorul merge impecabil , relantiu stabil , accelerare lina , 

 

-ar mai ramane sistemul de alimentare , cand deschid usa soferului se aude pompa din rezervor deci switch ul merge , oricum ar fi aparut eroare daca nu mergea , benzina folosesc numai 100 de la omv  , ma gandesc la vreun senzor sau la pompa mecanica de inalta presiune dar nu ar trebui sa apara vreun cod de eroare pe undeva?

 

-din moment ce porneste cu acceleratia apasata cand apare defectul , ma duce cu gandul ca amestecul la pornire nu e corect , asta ar insemna logic  iar vreun senzor defect dar care , de ce nu apare pe diagnoza nici un cod de eroare ?

 

Am fost inclusiv la reprezentanta ,au dat din umeri , m am gandit ca au scule mai smechere de diagnosticare dar nu au gasit nimic in neregula , nu ma deranjeaza ca bag de doua ori cheia in contact sau apas acceleratia cand apare chestia asta dar sunt genul care vrea sa isi tina masina in stare perfecta , si vreau sa rezolv porcaria  asta , poate cineva a mai intalnit problema la motorul asta  , voi schimba si bujiile in curand  desi nu cred sa fie din cauza lor , nu va retineti parerile va rog , astept cu nerabdare opiniile voastre , multumesc!

 

 

Modificat de xez
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!