Jump to content

pakelo


clau_j17
 Share

Postare recomandată

Un ulei caruia nu i se face reclama si care este un produs profesional si exclusivist si cred ca merita luat in calcul.

 

 

https://pakelo.com/en/

 

Modificat de clau_j17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde nu i se face reclama?Poate aici...in grupul VAG...

Eu frecventez si grupuri cu Dacia si acolo e plin de reclame cu Pakelo.

Este un ulei cunoscut si promovat,dar in alte medii :)

Deocamdata este folosit/testat/promovat de posesorii de Dacia in mare parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Laurentiu_LWR daca am scris aici … banuiesc ca la acest forum faceam referinta cu reclama nu la altii 😊

Si eu frecventez cu Nissan ca de … are acelasi motor ca si Dacia si cred ca este un produs superior.

Modificat de clau_j17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema stii care e...ca la masina din semnatura,la configuratorul lor imi indica 5W30.

Manualul spune 5W40...deci din start parca nu ma atrage produsul lor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Laurentiu_LWR cred ca la masina ta chiar trebuie 5w30 … totusi cred ca este pompe duse … parerea mea 👍

Si eu am avut 1.9 tdi … 2003 si 5w30 imi dadea la configurator

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/25/2023 at 2:48 PM, clau_j17 said:

@Laurentiu_LWR cred ca la masina ta chiar trebuie 5w30 … totusi cred ca este pompe duse … parerea mea 👍

Si eu am avut 1.9 tdi … 2003 si 5w30 imi dadea la configurator

 

 

Gresit. se foloseste 5W40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy inseamna ca si astia de la castrol nu stiu care e treaba cu uleiul 😊

FF222469-EBD8-4A50-96D9-8C295C16E9C5.png
 


alternativ recomanda 5w40 

Modificat de clau_j17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vascozitatea uleiului se alege în funcţie de mai mulţi factori, unul dintre ei fiind regimul de temperatură în care este exploatat motorul. Prin manuale apar nişte grafice care permit alegerea vâscozităţii optime. Pentru acelaşi motor se va folosi o vâscozitate dacă îl exploatezi în Norvegia de exemplu şi alta dacă îl exploatezi în Egipt. Pentru un motor PD pentru clima din ţara noastră un ulei 5W40 este un bun compromis. Şi să observăm totuşi că recomandarea Castrol este un ulei LL care zic ei că se schimbă la 50k km chestiune care din start mă face să ocolesc recomandarea lor.

 

Revenind la uleiul în discuţie am folosit configuratorul lor şi pentru maşina mea îmi recomandă ceea ce folosesc adică 5W40 şi mai departe face recomandări pentru alternative în funcţie de temperatura de exploatare adică ce scrisesem eu mai sus. Interesant. Ceea ce m-ar opri să cumpăr uleiul recomandat de ei este că nu are aprobare pentru norma motorului meu ca dealtfel pentru nici o normă VW. Apar normele VW la recomandări, dar din principiu partea aia din etichetă nu mă interesează. Şi nu-mi place că nu au publică fişa uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv@Al Bundy posibil sa aveti dreptate cu viscozitatea, cert este ca eu timp de 10 ani cit am avut axr-ul dus de la 101 la 130 cp nu am folosit decat ulei cu norma 5w30.

Revenind la acest ulei eu am gasit pe configuratorul lor un fisier cu toate normele si aprobarile

https://pakelo.com/en/products/car/krypton-xt-la-v-sae-5w-30

https://pakelo.com/images/catalogo/pdf/brochure-auto.pdf

 

 

 

Modificat de clau_j17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Recomand acest ulei de clasa 5, fiind o clasa mult superioara a aceea ce este pe piata la ora actuala. Eu folosesc la al meu VW Golf 6 2.0 TDI 110cp(actual 163cp stage 1 DPF OFF, EGR ON) la 330.000km, PAKELO KRYPTON XT LA-V - SAE 5W-30, are aprobare VW Standard 504 00 and VW Standard 507 00. Dupa primul schimb se poate observa ca motorul merge mult mai lin, dupa deja la urmatoarele schimburi beneficiile acestuia se vad, in conditiile in care primul schimb a fost la 5000km, al doilea la 6000km si al treila la 7500km. Masina este exploatata in toate regimurile de turatie.

Cu Castrol imi manca 1 litru de la schimb la schimb, Liqui, in jur de 500ml de la schimb la schimb, iar de cand folosesc pakelo 0grame completare intre schimburi. Sunt investiti ceva banuti in masinuta, prin urmare 0 scurgeri de ulei, pur si simplu calitatea uleiului isi spune cuvantul in aceste conditii.  

 

Mai jos aveti si aprobarea de catre PORSCHE/VW a acestui ulei

TEC_1841.83.02_EN.pdf

Modificat de _edi_stefan
Aprobari ulei pakelo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L ai primit gratis și îi faci reclama sau? Altfel nu înțeleg de ce ai plati dublu pe un ulei pt mașini mega basic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e treaba noastra sa judecam preferintele fiecaruia. 

Daca omul se lauda cu argumente , poate ca stie depsre ce e vorba.

Insa niciodata nu o sa fie o diferenta asa de mare intre uleiuri, cum sustine el. Ar insemna ca cei de la Castrol sa imbutelieze apa. Sa fim realisti.

Diferentele intre 2 uleiuri sunt de maxim 5-10% in ce priveste calitatile din fisa tehnica. 

 

Nu exista ulei minune. punct.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer, in general la calitatea uleiului, fata de Castrol - Liqui este destul de superior, iar Pakelo fata de amandoua este net superior, asta o spun testele si reteta uleiurilor, cei de la pakelo se lauda cu el pentru ca are o reteta buna, cu aditivi etc. In plus la noi in tara ce bagam noi in motoare totul e contrafacut. 

Pakelo este un brand de top in aceasta categorie, avand in vedere ca pe el scrie clar PROFESSIONAL USE ONLY. De ce foarte multi care baga Castrol sunt nemultumiti oare?

Pe mine unul m a convins. Eu am venit cu parerea mea si receniza mea stricta. Cumparat pe banii mei, testat pe motorul meu si sunt mai mult decat multumit. And there is more, masina mea nu este "mega basic" absolut deloc. Doar vreau o durata cat mai lunga a motorului meu.

Te inteleg, Andrei cu calitatile din fisele tehnice, dar tine cont ca esti in Romania, si totul este contrafacut si nu mai respecta ceea ce se afla pe acele fise. Poti avea incredere doar in unul strain in zilele noastre. Corect, nu exista "ulei minune", dar exista variante foarte bune de care poporul nu prea stie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, _edi_stefan said:

in conditiile in care primul schimb a fost la 5000km, al doilea la 6000km si al treila la 7500km.

Salut...

Te-ai gandit ca acesta este motivul pentru care se simte asa bine?

Un ulei schimbat la 5k km inca are proprietetile in floare....

In ziua de azi majoritatea producatorilor impun schimbul de ulei la 20...30k km sau 12 luni....Eu la Jeep am Petronas Selenia Wr cu interval de schimb,dat de producator de 20k sau 12 luni.Nu am ajuns niciodata la 20k deoarece pe la 16-17k fac cele 12 luni.Cert este ca pe la 15k deja se simte putin schimbat zgomotul motorului.

Daca l-as schimba si la 5k as zice si eu ca este un ulei super si de care nu stie multa lume nu? 😄

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani !

Fiecare are dreptul sa isi spuna parerea buna sau proasta despre un produs sau altul.

Eu consider ca acest forum trebuie sa fie unul constructiv.

Si eu am ajuns la acest ulei din pura intamplare( nu am fost sau sunt platit de nimeni sa fac reclama) si va pot spune ca va pot face un clasament dupa ce am bagat in Golf pina acum :

1 fara tam tam dar tot Pakelo ramane ( totusi este un ulei exclusivist si  PROFESSIONAL USE ONLY).

2 Ravenol

3 Castrol

4 Motul

5 Original

6 LM de departe cel mai slab cel putin pt masina mea.

Toate schimburile au fost facute la max 12.000 km, si da este masina mea personala si mi-am permis sa incerc aceste uleiuri.

Din pct meu de vedere fiecare masina se pliaza pe un anumit ulei.

La masina nr.2 din stocul familiei Nissan QQ,2017-1.5 dci dupa 2 schimburi cu ELF( asa recomanda producatorul) trecerea la Pakelo este net superioara.

Intreb si eu doar . . .  toti cei care au deschis pe acest forum topic-uri legate de ulei sau combustibil au fost sau sunt platiti sa promoveze aceste marci???
Suntem toti maturi si putem discerne lucrurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Quote

 PROFESSIONAL USE ONLY

Adica? Eu daca pun Mobil1 in motor sunt la nivel de AMATORI doar pentru ca nu e un ulei de nisa?😆

 

As fi pus Red Line 0W-20 dar nu avea norma VW pentru garantie, asa ca Mobil1 0w20 mi s-a parut o alternativa convenabila la Castrol imbuteliat in bidoane VAG, am fost multumit la primul schimb si am ramas cu uleiul asta pe toata perioada garantiei. Acum, ca masina a iesit din perioada de garantie,  nu  mai sunt convins sa trebuie sa complic sa schimb uleiul cu unul teoretic superior.  Echipa castigatoare nu se schimba.

 

 

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!