Jump to content

Oscilatii relanti 2.0 fsi


IFeelSoAlone
 Share

Postare recomandată

Salut! Am si eu o problema cu al meu passat b6 2.0 fsi BLR 150 cp 2007. Relantiul oscileaza foarte tare, galopeaza. Am schimbat la masina din aceasta cauza urmatoarele: bujii ngk, bobine ngk, capac motor (se gaseste doar pe original din germania si doar el a fost 2300 de lei), egr, tevi egr, lant ax cu came cu tot cu intinzator si cu ocazia astora am schimbat si uleiul si filtrele. Problema nu dispare... in mers masina trage de rupe dar la relanti balbaie foarte tare. In total am bagat in jur de 6000 de lei in 2 saptamani in ea si problema persista... am si video cu modul il care face motorul dar nu il pot urca.

Modificat de IFeelSoAlone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incarca pe YouTube si posteaza link ul aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Destul de urat. Presiunile carburantului cum sunt, pe vcds ? Presiune pompa inalte, etc. Misfire cilindri..s.a.m.d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce mi au spus mecanicii este ca nu are aer suficient dar nu stiu ce sa inteleg din asta sau cat de bun era testerul folosit de ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum ruleaza in relanti pare sa aibe missfire pe toti cilindri, nu cred ca este vorba de prea putin aer, mai degraba pare sa fie prea putina benzina injectata in cil, eu cred ca este din injectoare, ai putea incerca o curatare la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luni o sa il duc la alt baiat cu tester ca asta o cam da in stele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa verifice presiunea pe canalul 230/in relanti si in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, F l o r i n said:

Presiunile carburantului cum sunt, pe vcds ? Presiune pompa inalte, etc.

Exact asta i-am scris mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P2279

P0400 astea sunt erorile ce apar pe tester

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare. Am o mica problema la un Passat B6 2.0 FSI, cod motor BLR. Dupa ce am schimbat uleiul motorul merge putin “balbait” la prima pornire, cand sta relantiul mai sus, peste 1000 rpm. Cu VCDS-ul conectat, am rateuri pe cilindrul 1 pana cand scade la turatia normala (800rpm aprox). Cand am dat prima cheie dupa schimbarea uleiului, am avut un mic zornait in partea stanga a motorului, unde am inteles ca este un intinzator cu un lant mic pentru a doua axa cu came. Dupa cateva secunde, zornaitul a disparut (dupa ce a urcat uleiul presupun), dar un mecanic a zis ca e posibil sa fie ceva dereglat acolo sau lantul slabit. Atasez video cu diagnoza conectata si cu simptomele vizibile motorului.

Cateva detalii de mentionat:

Masina are 105.000 km, distributia schimbata la 60.000km (Continental + pompa

apa Hepu), bujiile si bobinele sunt noi (Beru), test de compresie la rece 10-10,5bar pe toate pistoanele. Masina nu consuma ulei. Alimentez doar cu benzina MOL Evo de 100.

Din ce cauza sa fie? Sa incerc alta benzina? Sa fie injectorul 1 cu probleme? La asa putini km? Sa desfac acel capac sa verific lantul si intinzatorul? 

Orice sfat este binevenit. Multumesc.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ordinea urmatoare ai de facut:

Test de compresie

Inlocuire Bujii

Inlocuire Bobine

Verificare/inlocuire Injectoare

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

^Multumesc pentru raspuns.

 

Am scris in descriere ca am facut test de compresie - 10-10.5 / cilindru, iar bujiile si bobinele au fost inlocuite de curant, marca Beru.

Modificat de LaurM9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificați in partea stanga a motorului si starea variatorului/lant si intinzator,se recomanda inlocuire sub 200.000km,atentie si la piese,am avut intinzator care a cedat în 1000km+verificare presiune combustibil,se poate vedea pe tester

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu un update, desi este destul de dubios:

 

Am lasat masina de cateva ori pe o portiune inclinata, cu botul in jos, iar la pornirea de dimineata merge perfect. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!