Jump to content

Miros ars ventilatie


SeseB
 Share

Postare recomandată

@davidut5, mergi, de ex., la PBN, pe baza VIN-ului, daca masina este mai veche de 8 ani discount-ul pentru orice piesa este 40% din pretul de lista.

Multe piese sunt mai ieftine acum in reteaua Porsche fata de magazinele clasice de piese.

 

Se poate comanda si prin email dupa ce masina este inregistrata in baza lor de date, scopul lor este sa-si creasca veniturile pe dep. de piese, astfel ca sunt deschisi si spre asa ceva, plata cu OP si primesti piesele prin curier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nenciu Victor

Cum 200 de lei un cablu de maxim 50 lei :)) Hai ma serios :)) il faci cu 2 papuci si un cablu de sudura luate din dedeman. Problema e ca va trebui demontat tot, sa poti mufa de la sursa, de unde e prins cablul, partea opusa cum ar veni. Sau daca se poate si nu e cablul scurt, cel maro, doar papuc, dezizolat mai mult din cablu, curatate litele, pus 2 bucati de termo una peste alta, mufat si gata ... Daca schimbati cablul puneti unul mai gros un pic si nu veti mai avea probleme :D 

Modificat de Nenciu Victor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a fost 200 ci 350lei cablul, care duce in spatele ceasurilor. Am taiat capetele la cel vechi ca era matisat cu restul firelor, si am tras pe cel nou pe langa.
Caloriferul 1250lei este identic vizual cu cel vechi, desi  afost ultimul cod valabil 5Q0963235E, sper sa fie altfel facut fata de unde a cedat cel vechi. Si anume unde este nituita conexiunea cu surubul de masa, deci cablul nu trebuie neaparat inlocuit decat pentru liniste sufletesca. Piulita a fost foarte stransa si sertizarea papucului este curata.
Testat cel nou cu clima HI si ventilatie maxima a sarit de 80 amperi, apoi a scazut pe la 77A. Cel vechi acelasi consum 28A pe fiecare rezistenta la 12v.
Pentru a scoate caloriferul am dat jos si airbag picioare ca nu iese. Pentru cablu am scos navigatia, comenzile de clima si buzunarul de sub, ca nu stiam unde duce cablul. Cred ca se poate rezolva doar cu demontarea ceasurilor.
 

473053567_9231981856866169_4289553140480263204_n.jpg

473221336_9231976703533351_4898474174689376017_n.jpg

473288214_9231982343532787_5253650474371725827_n.jpg

473702759_9185796514818037_4787328758282085434_n.jpg

473740965_9231982150199473_7084735307523812583_n.jpg

473741613_9231982673532754_483134790264923190_n.jpg

473741864_9231975660200122_8765380595027097913_n.jpg

474591548_9231975883533433_9167847356989007250_n.jpg

474592019_9231976053533416_8611629896865556662_n.jpg

474593241_9231982473532774_5820482795898864806_n.jpg

474593926_9231976360200052_5570960374861731669_n.jpg

474595220_9231976210200067_713343649255503140_n.jpg

474858232_9231976500200038_2646057681614841104_n.jpg

474909008_9231976923533329_7812544939789826096_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piulita a fost foarte stransa si sertizarea papucului este curata.  asta ai spus tu. CE e in poze contrazice ceea ce afirmi tu. Aia nu e sertizare curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu degeaba radiatorul a trecut prin multe revizii, însă cablul nu. Conexiunea la nitul ala este neagra, clar ca e punctul cel mai cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!