Jump to content

Cod furtun


CuptenTimo
 Share

Postare recomandată

Salutare! Are cineva idee care ar fi codul pentru acest furtun, ori pentru oring-urile de la el? Am incercat sa ma uit pe etka si nu am reusit sa ma prind care ar fi, ca nu m-au ajutat schemele prea mult. 
In plus, e normal sa treaca atata ulei pe acolo? 
Masina are un 2.0 BKP pe ea. 
Multumesc! 

LATER EDIT: Aparent a aparut si un 001026 - EGR System: Excessive Flow in VCDS

Inked46b4af92-b902-4b69-9b3a-38c10d53acb0.jpg

881b8849-5182-4036-8c13-c0446dba1ad5.jpeg

Modificat de CuptenTimo
scan VCDS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierderi cauzate de uzura la turbina sau nu etanseaza bine,scoate-l,are 2 cleme si e scris codul pe el si se vede daca are o ring uzat sau urechile tocite 

Modificat de gyo80ag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa il scot sa ma uit dupa cod. Pe fata si laterale nu am reusit sa vad niciun cod, motiv pentru care am inceput sa il caut in stanga si in dreapta. 
O sa las update in thread odata scos si vazut, poate o sa ii fie de folos cuiva codul si ce urmeaza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod furtun - 1K0 145 838D 
Cod garnituri - 3C0 145 117 F (necesar doua bucati) 
Fara sa dau furtunul jos sa ma uit nu mi-as fi dat seama din ETKA. 
Comandat garniturile, curatat pe acolo...acum astept. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat garniturile cu cele originale VW. Concluzie - turbo kaput, ca tot da ulei pe acolo, iar masina merge bine doar pana se incalzeste motoru, dupa e puturoasa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu o intrebare 
Constietizand ca turbina probabil e caput si da ulei pe care il pierd pe la furtunul acela de intercooler, imi poate afecta mersul cu masina in vreun fel motorul? 
Inca nu am ajuns la reconditionare, iar masina n-am mai miscat-o de pe 18, dar cu prilejul ninsorilor am iesit sa vad un pic cum se simte sistemul de 4x4, venind de pe masini cu traciune fata, respectiv spate, motiv pentru care as fi vrut sa ma plimb un pic mai mult, macar asa doua trei zile. 
Deci, ce credeti, imi poate afecta treaba asta in vreun fel motorul? Ignorand chestiile evidente cu pierdut un pic de ulei pe la furtun si turbina care oricum trebuie reconditionata. 
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poate garanta nimeni din spatele telefonului/tastaturii,depinde de mai multi factori:cantitate ulei consumat ,fum,șuierat. 

Ca idee orice furtun/racord de pe sistemul de admisie turbo care nu este bine clipsat sau cu urechi rupte va cauza pierderi de presiune,respectiv ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!