Jump to content

Vibratii intre 1500 - 1800 rpm


mircea dudu
 Share

Postare recomandată

mircea dudu

Oamni buni. Am o problema care se pare ca nu o am numai eu ... apare si la passatul vecinului meu. Intre 1500 si 1800 de ture masina scoate un sunet aiurea ... de vibratii nasoale. Am vb cu cineva si mi-a spus ca este defect de proiectare si ca e de la filtrul de aer.

Se pare ca o parte a filtrului ( capacul de plastic ) este ros si se vede si pe capota .. e ros materialul textil prins de capota in acel loc.

Va intreb pe voi ... sa fie asta cauza ? iar daca da cum pot sa o remediez .. pentru ca ma f enerveaza acel zgomot .. un fel de barait de joasa frecventa ... nasol tare ..

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Passat-ul meu nu am aceasta problema si nici capitonajul la capota nu este ros. Cel mai probabil capacul filtrului de aer nu este bine prins sau ai mai pierdut niste suruburi. La mine am observat de exemplu ca acel capac este prins cu un colier de plastic, deci nu se folosesc neaparat numai suruburi la prindere - nu stiu daca e asa din fabrica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu... nici eu nu am acest fel de problema, deci chestia cu defectul de proiectare pica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca e posibil ca la schimbarea filtrului meseriasul sa nu fi prins/montat capacul bine.

Cand mi-au schimbat mie filtrul, s-au chinuit o gramada ptr. ca initial au zis ca nu se potriveste filtrul de aer in cutiuta lui, dupa care s-au prins ce si cum, iar mai apoi cand sa monteze totul inapoi, nu prea pica fix pe fix din cauza filtrului (nu stiu dar e posibil sa fii fost o idee mai mare decat cutia, dar nu prea importa; cel putin asa mi-au spus ei).

Asa ca verifica daca nu cumva este montat auirea. Eu parca am vazut ca sunt neste cleme (pe langa ceva surubele) in care se prinde. "Nu dati in mine daca nu cumva ma gandesc la alte cleme in acest moment" ;)

Modificat de DoubleG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ptr asta uitati-va sub capacul de la filtru de aer ( cel prins cu doua surube) si vedeti ca bate un furtun ( cel cu cap metalic) de la klima .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi problema o am si eu, numai ca intre 2000 si 2100 de ture, cineva mi-a zis ca trebuie curatata clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre timp am rezolvat problema ... mai exact am prins cu 3 fasete de plastic filtrul de aer mai bine, iar zgomotul a disparut ...

( revin cu fotografie )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

si eu am aceeasi problema ca tine mircea, foarte foarte enervant zgomotul. pune te rog poze ca sa remediez si eu problema :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Si eu cred ca am zgomotul acela.

Hai te rog cu pozele alea mult asteptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

dragi prieteni am si eu o problema asemanatoare numai ca la mine nu face tot timpul si numai in frana de motor si chestia asta a aparut de scurta vreme

vibratia devine ceva mai puternica si parca si zgomotul este mai infundat

daca accelerez nu se mai aude

am facut un test cu VAG si totul este in parametri

ma poate lamuri cineva sau ma agit degeaba :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa ridici capota din acele cauciucuri ce se afla prinse in partea din fata a capotei ( sunt ca niste dopuri care se pot roti )

in acest fel nu o sa mai atinga capota acel filtru de aer care vibreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa incerc

dar problema la mine e ca nu se aude zgomotul sau vibratiile mereu sau la o anumita turatie sau intr-o anumita treapta de viteza

vibratiile si zgomotul nu le asociesz cu nimik (rece,cald,turatii mari sau mici )

face UNEORI si in turatii de pana la 2000de ture

daca se pricepe cineva sau a mai patit cineva asa ceva va rog lamuriti-ma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no, ca-i jale cu vibratiile astea! si eu le am de vreo cateva luni! si daca la inceput erau intre 1000 si 1400 turatii/minut, acum apar intre 1300 si 2000!! ia sa vad cum e cu filtrul ala! maine fac revizia si incerc sa vad acolo ceva raspunsuri! bafta si cel care afla un raspuns sa il impartaseasca tuturor! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la Sevice, facut revizie si mi-au spus "uamenii" aceia ca vibratiile sunt !!! din bord!!!, care trebuie demontat si dureaza 2-3 zile! nu stiu ce sa zic! lor le-am spus PASS si mai vedem! bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am suparat azi pe masinuta! Vibra prea tare si devenise deranjant zgomotul in masina! Vibra de la relanti pana in 3500 de ture! Asa ca am deschis capota si am luat-o din aproape in aproape. Am constatat ca sursa vibratiilor era capacul de la motor! In pozitia in care era atingea sportul furtunelor care ies pe langa surubul de fixare ( a capacului) din dreapta, cel dinspre radiator, iar vibratia se amplifica rau de tot! Am desfacut capacul, reasezat, strans bine si vibratiile au disparut! Si ce bine mai e sa nu auzi galagia aia urata!!!!!! Celor care inca nu au scapat de vibratii le doresc succes! :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da mircea si la mine la fel carcasa de ,deasupra filtrului se loveste de alta carcasa de plastic in partea de jos punei un manson sau o bucata de caucic la imbinarile celor 2 carcase si nu o sa se mai auda;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

salutare...eu , spre exemplu am intalnit o alta problema:

venind pe E85, am simtit vibratii de la 139 km\h viteza 6,exact ca atunci cand ai rotiile neechilibrate. Am zis ca o fii de la roti, dar mi-am propus sa fac un test, am dus-o la 160 cu a 5 si nimic, nici o vibratie :(. Partea proasta ca de la 139 imi vibreaza pana pe la 180 dupa care se opreste vibratia. DOAR IN VITEZA A 6 -a. Va rog dati-mi un sfat, o parere, ca imi e sa nu fie ceva la rulmenti:(

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 years later...

Salutare!

Am inlocuit de curand ambreiaj + volant pe garantie deoarece volant care avea mai putin de 10.000 km facea foarte urat la plecarea de pe loc. Din pacate nu am putut sta langa mecanic si nu am vazut ce anume a dat jos si la ce a umblat pentru realizarea acestei lucrari. Lucrarea a fost oricum facuta in graba(era vineri dupa-amiaza). Nici ambreiajul nu a fost aerisit - a trebuit sa fac eu asta. 

Problema este ca dupa aceasta inlocuire de ambreiaj, cand accelerez mai tare in treptele 1,2,3 in zona de 1800-3000 apare un vibratie care se transmite parca si in caroserie. Este foarte deranjant si nu stiu ce sa verific. Pe la motor am verificat tot si nu are ce sa vibreze. Pana si capacul este dat jos.

La ce putea sa umble pe sub masina si sa puna prost/strice mecanicul? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Suporti motor sau cel mai probabil cel din fata, de centrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!