Jump to content

Porsche Macan S


EEXCALADE

Postare recomandată

Da,e si ceasul pe o lista ,dar momentan starea tehnica impecabila  e prioritara .

Piwis ,vcds-ul e foarte limitat la Porsche .

Link către comentariu
On 1/7/2023 at 11:43 PM, Dan.MDLL said:

Cum sta cu DPF-ul? :))
 

sa o stapanesti sanatos! :Driver:

Am inceput sa urmaresc regenerarile,momentan nu imi dau seama cand isi face.

409 km de la ultima regenerare ,km facuti in oras ,in 16.7 ore :)

04.02.23.jpg

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu

La Audi A6 BITDI EU6 CVUB ( cu soft dieselgate -> Consum mai mare adblue, senzor nou NOX si lag mare adus de soft) cam tot la 400-450 km urban si la 2 saptamani isi face regenerarea. Imi dau seama ca este in regenerare deoarece cutia ZF setata pe confort incepe sa schimbe mai sus spre 2200 rpm iar la 1300 rpm retrogradeaza. De obicei are boala ca si la sub 1000 rpm sa mentina treapta curenta. Nu stiu daca la tine se comporta la fel dar poti incerca sa  monitorizezi dupa comportamentul cutiei caci pe turometru nu se intampla nimic la relanti.

Ca si regula am vazut ca daca sunt intr-a doua saptamana de la regenerare, pot "declansa" procesul mergand pe DNCB sau A2/A3 cu cutia pe manual la 2200 rpm iar cand o dau pe drive observ acest comportament. Atunci cand revine la compartamentul obisnuit de subturare, regenerarea s-a incheiat. E recomandabil sa mai mergi un pic pentru racire si a nu avea zgomot de ventilatoare la oprire.

Am vazut ca daca opresti imediat dupa regenerare ventilatorul e pornit chiar daca pe OBD11 iti confirma succesul regenerarii.

Modificat de Nicotine1
Link către comentariu
6 hours ago, Nicotine1 said:

Am vazut ca daca opresti imediat dupa regenerare ventilatorul e pornit chiar daca pe OBD11 iti confirma succesul regenerarii.

Este normal, pana scade temperatura de la 600 de grade la circa 250-220 grade dureaza niste minute in care e bine sa o plimbi, nu sa stai pe loc.

Link către comentariu

Mentenanta continua cu  inlocuire pompa apa ,role,intinzator,curea accesorii si revizie alternator.

Alternatorul a fost servisat complet  la rss-cargo.

1.JPG

2.JPG

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu

exact cum ne-ai obisnuit.

meticulos,prevazator si perfectionist.

chiar ma gandeam cum ar arata o reparatie capitala la astfel de motor?

probabil trebuie inchiriata hala la Aerostar

Link către comentariu

Nu e un motor foarte complicat,e un motor vechi cu unele modificari aduse in timp .

Cu mici exceptii e chiar foarte fiabil ,greu ajunge sa aiba nevoie de reparatii capitale.

 

31 minutes ago, ionut b said:

exact cum ne-ai obisnuit.

meticulos,prevazator si perfectionist.

Toate masinile detinute au trecut prin acest proces de mentenanta .

Fac tot ce stiu si ce e posibil ca sa le aduc in stare tehnica impecabila.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
1 hour ago, EEXCALADE said:

Mentenanta continua

2.JPG

E cu motor dat jos sau doar bara față demontată?

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am fost la Cătălin pentru revizie și am văzut mașina live.

Ce să spun ? E superbă....mai ales evacuarea activă...😁

Din nou îți spun și aici...BRAVO Cătălin!

Ne vedem la următoarele "intervenții"...👍

 

 

Link către comentariu

Revizie injectoare.

Saibele 3-5-6 arse.

Reparatie facuta preventiv,nu avea nici un fel de simptom.

 

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

6.JPG

7.JPG

8.JPG

9.JPG

Link către comentariu

Problema des întâlnita, la aceasta generatie de motoare. Si eu le-am schimbat săptămâna trecută 

Link către comentariu

Da,in special la injectorul 5,la toate v6 tdi am gasit saiba arsa.

 

Link către comentariu

Exact....acolo era deja val mare la mine.

Link către comentariu

Cu gumele de iarna noi am plecat in cautarea zapezii ....

Zapada,gheata,ud....merge ca pe uscat :D

Insonorizata foarte bine ,suportii de placi incep sa se auda dupa 100-110 km/h

Vacanta de iarna ,Straja 

0.JPG

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

6.JPG

7.JPG

8.JPG

9.JPG

10.JPG

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu

Ia-ti o lada (Thule) ca suportii aia arata ciudat, ti se murdaresc placile de sare/uleiuri si ce mai e pe drum 😉 

Link către comentariu

Spal masina inainte sa ajung la destinatie.

Am spalat-o la Petrosani ,dar sa murdarit pana la Straja.:)

Lada necesita bare ,prinse de laterale …

Suportii astia sunt magnetici ,am lipit doua dreptunghiuri de autocolant (ca sa nu zgarii vopseaua),le-am “aruncat” pe masina si am plecat .

 

Placile se spala usor ca le ceruiesc in fiecare sezon .

Link către comentariu

La un consum extern de 6.9 cat are un 3 TDI cu sofer politicos la mers in coloana , e normal

Probabil are rezervor de 75~80L

La mine cu rezervor de 100L , fac plinul apoi am range de 1100~1150 km dupa un drum pe Valea Oltului de 200Km

:Driver:

Link către comentariu

Rezervor 70L .

Pe autostrada 120-130 km/h (suportii de placi au limita de 130 km/h)

In general merg usor ,nu am unde sa ma gabesc ,drumurile externe sunt in vacante/plimbari.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
On 3/1/2023 at 2:51 PM, EEXCALADE said:

Revizie injectoare.

Saibele 3-5-6 arse.

Reparatie facuta preventiv,nu avea nici un fel de simptom.

 

 

 

 

Ia uite cate probleme. . vezi daca n-ai ramas la Mazda :))). hahaha

Link către comentariu

Doar mentenanta.

Pana acum nu am facut nici 5% din ce a fost necesar la cx5 :D

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!