Jump to content

Porsche Macan S


EEXCALADE

Postare recomandată

Publicat (modificat)

Dupa multe drumuri lungi pe afara,fara probleme , mi-am luat roata de rezerva . 

O roata cu un ET atipic ,destul de rare in EU.

1.JPG

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu

Am coborat garda la sol cu aprox 3 cm ,nu schimba cu nimic confortul.

Butonul de low mai scade 1 cm 

Am ales varianta cea mai simpla (codare model GTS)  ,revenirea se poate face in cateva minute doar din taste .

Am pus si flanse de 15mm Bimecc.

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Vacanta de vara ,aprox 3000 km , Pelion /Pagasetic Gulf (Volos ,Agria,Mylopotamos.....)

O zona deosebita pentru cei care  prefera natura.

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

6.JPG

7.JPG

8.JPG

9.JPG

10.JPG

11.JPG

12.JPG

13.JPG

14.JPG

15.JPG

16.JPG

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu

Oauu... ce consum bun ai. Roata de rezerva am vazut ca am si eu prin portbagaj..credeam ca vine in standard la Porsche. De curiozitate, pe cat sunt jantele? Cauciucurile par sa aiba un balon destul de generos.

Link către comentariu
19 hours ago, EEXCALADE said:

Dupa multe drumuri lungi pe afara,fara probleme , mi-am luat roata de rezerva . 

O roata cu un ET atipic ,destul de rare in EU.

1.JPG

Exact asta am luat si eu ptr 7P acum 6 ani 

Link către comentariu

@DB86CLP 

Jantele sunt pe 19 ,originale  Porsche .

Anvelopele sunt continental sport contact 5 N0 (dimensiunile din carte) ,asta le face mai deosebite ,sunt mai late cu aprox 4cm fata de cele fara N0 ,doar buza de protectie are 2cm .

Am doua seturi de vara ,aprox identice ,OE ,unele sunt facute de CMS si astea de pe masina de BBS.

Un set vreau sa le fac de iarna si cele de iarna pe 18 cu anvelope noi o sa pe pun la vanzare.

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

Astea pe 18 o sa intre la vanzare :https://vwforum.ro/topic/140925-porsche-macan-s/page/5/

 

Link către comentariu
marius1982.11

..si doar cu astea N0, N1 poti face garantie extinsa :)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Din cauza unei suspiciuni personale am renuntat la Ravenol (suspiciune confirmata ulterior de reprezentantul Ravenol).

Ca alternativa am ales LM .

Se comporta bine la temperaturi exterioare ridicate ,autostrada...

IMG_4042.JPG

Link către comentariu

Ce suspiciuni? Nu de alta, dar acum si eu am tot ravenol. Prima oara cand bag in conservă. 

Link către comentariu

Doua bidoane ,acelasi ulei ,culoare diferita .:banghead:

Reprezentantul a confimat balbait ca pigmentul ,lotul,fabrica sa mutat ….

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu

Poti sa faci reclamatie anpc, trimiti probele pt test. Cred ca sunt obligati sa confirme sau nu daca e fals/contrafacut, in orice caz sa dea un raspuns oficial. Cate falsuri aveam raportate la fostul loc de munca...

eu aveam un bidon de 5l, deci nu aveam ce cu ce sa compar. Mai am cateva sute de ml in caz de... 

 

In afara de aia ai avut ceva neplaceri sau doar o suspiciune? 

Link către comentariu

Si de la 5w30 treci la 0w30?

 

Tot Ravenol 5w30 bag si eu, dar mie imi ajung vreo 4.3L asa ca am bidon de 5L si nu am cu ce sa il compar.

Link către comentariu

De ce ai baga 0w30 in loc de 5w30? Doar daca masina circula mult urban, cu porniri opriri multe, sa zici ca merita, in rest 5w30 e mult mai echilibrat in timp/uzura si temperatura mai ales la drumuri lungi/autostrazi. Bine, 8000km deabia isi face uleiul rodajul in motor, vorba aia :lol: 

Link către comentariu

Prin  comparatia fiselor tehnice  4210 e mai bun ca 4200 ,ambele avand C30 si 507.00.

4210 ofera avantaj la vâscozitate la rece mai bună, indice de vâscozitate mai mare, TBN mai mare.

 

 

Link către comentariu

                L-as incerca si eu, dar imi este teama de un eventual consum de ulei (care ar ajunge in dpf).

 

                Cu toptec 4200, din bidonul de 5 litri bag 4,5 - 4,6 litri la un schimb, diferenta o mai completez pe parcurs ( schimburi la +/- 10.000 km ). 

 

                Astept cu interes un feed-back despre consumul de ulei.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!