Jump to content

Porsche Macan S


EEXCALADE

Postare recomandată

Inlocuit ulei ATF,toate piesele OE.

Uleiul foarte curat,cutia impecabila pe interior.

Necesar ulei 6L.

Initial am luat 7L deoarece am inlocuit ambele filtre (intern + extern),dar 6L au fost suficienti.

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

Link către comentariu

Primul schimb la mine ,nu stiam care va fi “surpriza”,am zis ca mai bine mai devreme decat prea tarziu.

Acum stiu ca tine lejer 60.000

Link către comentariu

Ah, ok, credeam ca l-ai schimbat odata cand ai luat masina si acum iar. 60k mi se pare mai mult decat rezonabil, dar cred ca stii tu mai bine ce ai de facut :D 

Link către comentariu

aceasta cutie are doar 1 singur tip de ulei sau e ca la audi, are si ulei MTF ?

Se fac si adaptari sau doar schimb de ulei dupa manual ?

Modificat de moroenius
Link către comentariu

Are si MTF ,e programat saptamana viitoare.

Conform manualului nu se face nici o adaptare .

Link către comentariu

Pana la urma iti iei si casa in zona, mai sus in Sikia gasesti la preturi destul de bune.

 

De unde ai alimentat in Grecia, ai simtit vreo diferenta?

Link către comentariu

Da,buna idee :icon_thumleft:

Exact acolo am fost :)

De cateva sezoane nu mai alimentez din BG.

Am pus doar de la shell ,v-power ,1.75 €.La plecare din RO era peste 8 lei  la Rompetrol.

Cea mai ieftina era 1.62€ x4.95 = 8.01 lei . 

Nu am simtit nici o diferenta .

 

8.JPG

10.JPG

11 (1).JPG

9.JPG

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
23 hours ago, EEXCALADE said:

Are si MTF ,e programat saptamana viitoare.

Conform manualului nu se face nici o adaptare .

 

Poti sa-mi lasi si mie codurile de ulei ATF + MTF ?

Te-am intrebat de MTF pentru ca am inteles ca sunt 2 tipuri de ulei.

Unul mai ieftin si unul mai scump.

Cel scump am inteles ca ar avea un aditiv si ar fi asemanator uleiului de fabrica.

Diferenta era de 200 vs 700 ron L/ulei

Link către comentariu

ATF 

ulei    G052529A2    6
filtru interior    0B5325429E    1
oring filtru int    WHT003379    1
filtru exterior    0B5325330A    1
oring filtru ext    WHT005499A    1
garnitura baie     0B5321371F    1
        
buson golire    WHT005282    1
saiba buson golire    N  0138275    1
buson umplere    WHT003487    1
suruburi baie    N  91096801    15

 

MTF 

ulei     G  055532A2    5
buson umplere    WHT003487    1
buson golire    WHT003487    1
 

Codurile trebuie sa fie confirmate de seria vin a masinii tale.

43 minutes ago, moroenius said:

Te-am intrebat de MTF pentru ca am inteles ca sunt 2 tipuri de ule

NU ,la mine exista doar un singur tip de ulei.

Link către comentariu

Inlocuit cheder portbagaj ,nou OE.Nu imi placea cum se dechide/inchide .

Insonorizat haion. Am pus doua straturi (vibro si fono) STP Aero datorita greutatii scazute (haionul fiind electric).

Ca sa pot pune materialul din colt in colt a trebuit sa fac sabloane ,accesul fiind limitat.

1.JPG

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.jpg

Link către comentariu

La asemenea masina se simtea totusi nevoia insonorizarii sau ai facut o ca doreai in mod deosebit?

Greutatea adaugata nu va forta motorasul la deschidere?

Link către comentariu

vezi lucrarile de pe pagina celor de la ACOUSTIQUE Essence, si masini cu mult mai scumpe ca asta au nevoie (sau mai bine zis, este loc de) imbunatatiri pe pastea de insonirizare/sistem audio daca proprietarul are initiativa si buget.

Link către comentariu

@skodamen 

Din masinile de serie nu am vazut niciuna insonorizata din fabrica  in 2-3 straturi.

Pe orice tabla pui aceste materiale va aduce o imbunatatire semnificativa,in functie de timpul disponibil urmeaza portierele ,plafonul....

Greutatea adaugata e foarte mica ,de aceea am pus STP Aero

 

 

@Muale exact :icon_thumleft:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Inlocuit ulei MTF,toate piesele OE.

Uleiul destul de uzat.

4L sunt suficienti.

 

Producatorul zice "No change required ,Lifetime filling:icon_cheesygrin:

Initial filling 4.1 L

1.JPG

2.JPG

Inlocuit lichid frana,era foarte curat.

Acum toate lichidele sunt fresh.

 

1.JPG

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu

ATE chiar si SL6, nu se "simte" ca lichidul de frana original, este o idee mai elastic.

Link către comentariu

Posibil ,nu am simtit nici o diferenta .

Frana e senzationala ,chiar prea sensibila .

La dispozitivul respectiv nu merge atasat bidon mai mic de 5L .

Daca o sa dea semne de “oboseala” o sa pun OE ,Porsche .

 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Buna. O mica intrebare referitoare la porsche macan, primu modelo turbo s. M ar interesa distanta dintre amortizoare. Masina a fost lovita si incercam sa punem cum trebuie amortizoarele. Intreb pentru un prieten. Aveti cumva un manual de reparatie sau ceva asemanator?

Link către comentariu

2408 km ,Bacau -Vienna-Bacau.

Masina sa comportat conform asteptarilor ,zburda pe autostrazile de afara .

Consumul a fost  6.5-7.5 ,in functie de viteza ,pe autostrada am mers constant 130 pe ACC.

Regenerarile au ajuns la aprox 820 km la extern,interval foarte bun pt E6.

Vienna ....o capitala foarte curata ,parcarile impecabile....totul la superlativ,merita vizitata.

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.PNG

5.JPG

6.JPG

7.JPG

8.JPG

9.JPG

Link către comentariu

Foarte misto Vienna, mai ales daca "o faci" la pas si ai timp de vizitat. Schönbrunn e must see! 👌

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!