Jump to content

Martor bujie se aprinde palpaie in mers


vobleru75
 Share

Postare recomandată

Passat B7 2.0 tdi 2011, 140 cp. Ieri mi sa aprins in mers martorul bujie si palpaia, azi am pornit și cam la 1 km nu a mai vrut să acelereze iar cand apasam accelerația nu se accelera și fluctua turația murea motorul și tot așa vreo 5 minute, după a pornit și a mai avut aceste simptome după vreo 8 km, la un moment dat sa aprins din nou martorul bujie palpaia si nu mai avea forță motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza,  sa vedem ce erori ai. Poate sa fie egr defect, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scriu si eu aici pentru ca in mare este cam aceeasi problema.Este vorba de un Passat B7 2.0 tdi 177 cp, care dupa alimentare s-a aprins in mers martorul bujie care palpaia iar apoi a aprins si martorul motor generand defectul 16683/P0299/000665 Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached. Aceasta problema am intampinat-o numai dupa ce am mai insistat la umplerea rezervorului, adica dupa declansarea pompei am mai insistat si am mai introdus undeva intre 3-5 litri de motorina (s-a intamplat de 2 ori in conditiile mentionate mai sus). Defectul s-a resetat numai dupa stergerea acestuia. Altfel daca ma opresc la prima declansare a pompei am observat ca nu intampin aceasta problema.La verificarea acestui cod am vazut ca exsita un Technical Bulletin de verificare in 2 pasi.Am efectuat verificarea furtunelor si nu am identificat vreunul cu probleme urmeaza sa merg mai departe cu analiza. Intrebarea mea ar fi care este sau daca exista o legatura intre umplerea rezervorului si codul de defect generat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu are nicio legatura 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 12/7/2022 at 4:52 PM, F l o r i n said:

Fa o diagnoza,  sa vedem ce erori ai. Poate sa fie egr defect, etc

Ok, aseară a făcut sin nou, nu se accelera fluctua accelerația mirosea a ulei ars, am oprit motorul și după pornire a mers bine. O să-i fac o diagnoză. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 12/19/2022 at 10:50 AM, vobleru75 said:

Ok, aseară a făcut sin nou, nu se accelera fluctua accelerația mirosea a ulei ars, am oprit motorul și după pornire a mers bine. O să-i fac o diagnoză. 

 

20221228_135537.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod motor, ce an de fabricatie? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Daca mai face, scoate mufa de la Egr si vezi daca merge bine, dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/30/2022 at 8:58 AM, F l o r i n said:

Ce cod motor, ce an de fabricatie? 

 

On 1/23/2023 at 9:47 AM, F l o r i n said:

Daca mai face, scoate mufa de la Egr si vezi daca merge bine, dupa.

De ceva timp nu sa mai aprins, o să incerc când se mai aprinde. Mulțumesc frumos!👍

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa mai multe verificari am constatat ca pentru defectul aparut anterior 16683/P0299/000665 Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached sunt ceva urme pe tija de la capsula vacuumatica care au fost curatate cu o pasla abraziva.

Acum am vazut pentru cateva secunde ca iarasi s-a aprins in mers martorul bujie care palpaia iar defectul inregistrat a fost 18995/P2563/009571 Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit: Implausible Signal.

Ma uit sa inlocuiesc capsula vacuumatica iar din ce am vazut in ETKA nu este cod separat pentru aceasta la motorul meu - vw Passat B7 2.0 tdi 177 cp, CFGC, serie sasiu WVWZZZ3CZEE062329.

Va multumesc daca m-ati putea ajuta cu un cod de piesa pentru aceasta, deoarece nu prea as vrea sa pun ceva aftermarket si cam refuz sa cred ca trebuie sa inlocuiesc toata unitatea turbo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi la firmele care reconditioneaza turbine. De regula, au asa ceva de vanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 28.12.2022 at 15:24, vobleru75 a scris:

 

20221228_135537.jpg

Cum ai rezolvat problema?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a mai apărut, zicea un mecanic că se poate să fi fost de la dpf, nu și-a făcut regenerare sau apa in motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!