Jump to content

VW GTI MK 7.5


DB86CLP

Postare recomandată

Salutare,

 

In urma cu ~3 luni m-am decis ca dupa ~ 5 ani de BMW sa trec inapoi la VW.  Si cum de mic am visat la un VW GTI am inceput cautarile pe site-uri din afara dar in acelasi timp am stat cu ochii si pe cele din Romania. Ca si buget voiam sa ma incadrez in ~26k, masina sa nu fie cu mai mult de 50 mii km, obligatoiu manuala, ACC si farurile cu led.

Dupa cateva saptamani de cautari am reusit sa gasesc o masina care sa se incadreze cat de cat in ceritntele mele. Masina se afla la vanzare in Bucuresti. Am mers, vazut masina, testat....la prima vedere totul OK. Am mers acasa, am facut verificari la VW si site-uri de specialitate pentru a verifica istoricul. In urma verificarilor masina sa dovedit a fi cu km reali si fara evenimente majore (bara spate revopsita - mentionata si de proprietar). 

Ca si probleme la momentul achizitiei, pierderi de antigel.

Masina, un GTI cu 230 cp la baza si cu stage 1, an fabricatie 04.2018 cu 68000 km la momentul achizitiei iar ca si dotari sunt cele uzuale din care cele mai importante pentru mine ar fi: keyless entry&go, trapa, faruri full led si ACC..

 

Primele investitiii in masina au inceput la doar cateva zile de la achizitie unele chiar neasteptate pentru mine.

Daca investitia in pompa de apa + termostat erau luate in calcul inca de la inceput (am vazut ca sunt probleme de fabricatie cu aceste piese), schimbarea ambreiajului a venit ca o surpriza neplacuta. La momentul testarii, masina nu mi-a dat semne de oboseala (desi acum sunt convins ca nu am fost suficient de istet incat sa-mi dau seama).

 

Pana acum am facut ~3000 km si am schimbat urmatoarele piese: 

 

- pompa apa + termostat pe original;

- ambreiaj de golf 7.5 R;

- schimb ulei + filtre;

 

Pentru viitor as vrea sa schimb evacuarea finala. Cei care ati facut aceasta operatiune si aveti recomandari le primesc cu drag. 

 

 

 

 

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

11.jpg

Modificat de DB86CLP
Link către comentariu

Frumoasa masinuta, sunt convins ca o sa-ti placa mult!! Sa o stapanesti sanatos si numai drumuri bune fara surprize 😎

Link către comentariu

Superba! Daca iti montezi si tu diffuser maxton sa pui poze sa vad daca incerc sa-l montez mai bine pe al meu, si poate cu niste surburi negre. Eu cred ca de la anul pun un kit de TCR (splitter, side skirts, diffuser).

Link către comentariu

Multumesc frumos pentru urari! Anul acesta nu vor mai fi modificari la masina, dar la anul am in plan ceasurile digitale, un set de roti pentru vara si probabil ceva imbunatatiri la exterior. 

Link către comentariu

Foarte Frumoasa ! Sa o stapanesti Sanatos si fara incidente !  UN MARE LIKE PENTRU CEASURILE DIGITALE alea de acum par ca o nuca in perete ...

Link către comentariu

Alea de acum vor arata la fel de bine si peste 10 ani, dar ceasurile digitale se vor demoda rapid. In plus, arata mult mai bine in combinatie cu cutia manuala.

Modificat de dercos
Link către comentariu

Si ceasurile digitale pot arata foarte bine peste 10 ani daca producatorul nu alege sa implementeze o interfata avangardista. Vezi porsche unde este facut in cluster si parte mecanica , turometrul iar in laterale are digital. Best of both worlds.

Link către comentariu

Daca tot se discuta subiectul asta, si mie imi plac mult ceasurile, de exemplu alta masina pe care o voiam in loc de gti-ul meu ar fi fost o giulia, la care imi plac enorm ceasurile. Dar inainte de masina aveam un golf 6, tot cu ceasuri evident, iar la golf 7 ceasurile arata 90% identic cu golf 6, si nu mi se par chiar asa sportive. Cred ca virtual cockpitul o sa imbatraneasca bine, nu arata asa kitsch-y si are si o rezolutie buna.

Link către comentariu

Golf-ul, prin definitie, este un model conservator. Ai remarcat bine ca ceasurile seamana mult cu cele de la Golf 6, iar cineva aducea in discutie 911, care e esenta conservatorismului, in materie de design al masinilor sport. Exact asta apreciaza lumea la aceste modele.  Iar un GTI manual este cat se poate de conservator, dar mie imi place infinit mai mult decat versiunea dsg. Si tocmai pentru a pastra acelasi ton as lasa ceasurile analogice. De acum inainte toate vor veni cu tablete. Sa o folosesti cu placere.

 

 

Link către comentariu

Salutare,

 

Imi plac ceasurile digitale pentru ca au o diversitate mult mai mare fata de cele normale. 

P.S. As vrea sa ii activez cateva functii la navigatie + line assist, daca este vreun coleg prin apropiere de Targoviste care ma poate ajuta (evident, contra cost) i-as fi recunoscator.

 

Multumesc.

GTI.jpg

Link către comentariu

Eu tocmai am facut retrofitul de ceasuri digitale pe Mk7. Desi eram putin sceptic, acum ma bucur de fiecare data cand urc in masina. Noul display ii da un aer mult mai actual, fresh interiorului. 

Link către comentariu
  • 2 months later...

Salutare, 

Daca tot am prins vreme frumoasa am zis sa fac si cateva poze.

Am si un mic video cu sunetul evacuarii - nu este o plecare rapida de pe loc :)))  la volan se afla sotia :)

 

 

 

111.jpg

333.jpg

777.jpg

999.jpg

Link către comentariu

Faina masina 👍

Ce bine se aude 😍 pare ca ai umblat la evacuare, softul de pops&bangs este pe evacuarea stock ?

Link către comentariu
9 hours ago, ~LauR~ said:

Faina masina 👍

Ce bine se aude 😍 pare ca ai umblat la evacuare, softul de pops&bangs este pe evacuarea stock ?

masina are down pipe si catalizatorul scos. Evacuarea se aude asa doar in modul sport, pe celelalte moduri de condus se aude normal si nu face nici "pops and bangs".

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

De cand am cumparat masina imi sta pe creier o crapatura pe care o are plasticul de la trapa. Stiu ca este o problema comuna la VW. Sunt colegi printre noi care au schimbat acest plastic? Daca da, cel nou vine cu aceiasi problema? se crapa in timp? Pe casco a incercat cineva sa il schimbe? 

Multumesc.

trapa.jpg

Link către comentariu

Se crapa in timp chiar daca il schimbi pentru ca nu exista o piesa revizuita.

Din ce am inteles deranjul crapaturii actuale este strict vizual.

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

Și eu am...m-am interesat la reprezentanta și este in jur de 4500 lei acel plastic.

Mulți l-au schimbat și după ceva timp a reapărut crăpături...din ce am înțeles nu deranjează cu nimic, e pur vizual dar dacă nu îți place asa o poți colanta în negru lucios, la vara eu asa am sa fac.

20220906_113130.jpg

Link către comentariu

Multumesc frumos pentru feedback. Cred ca o sa ma obisnuiesc cu el asa...

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Salutare, am ajuns la a doua revizie de cand am masina.

Am mers tot pe ulei original VW pentru ca am observat ca motorul se comporta f.bine cu el, nu a existat consum de ulei de la schimbul precedent si pana acum.

Km parcursi de la ultima revizie si pana acum 7050 ( 4 luni de la schimbul precedent);

- am inlocuit si bujiile originale cu unele de audi RS7 (aici am mari semne de intrebare) - exista colegi printre noi care folosesc aceste bujii? daca da, ati avut probleme cu ele? din ce am citit pe diverse forumuri, aceste bujii se pot rupe si pot afecta grav internele motorului.

Intervalul de schimb pe care l-am gandit pentru bujii ar fi urmatorul schimb de ulei.

 

112.jpg

113.jpg

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina! Uleiul original e 0W20 norma 508.00?
Schimbul de ulei la 7000km il inteleg, dar schimbul de bujii la fiecare schimb de ulei mai putin. 
 

Link către comentariu

Pai de ce ai pus bujii de rs7 ? As intelege daca ar fi o necesitate dictata de putere marita dar pentru o masina stock cred ca te complici inutil , mai mult , din spusele tale introduci posibile probleme.

Link către comentariu

Bujiile de RS7 au fost recomandate dupa modificarea de soft facuta la DOP (masina dupa modificare a scos 333 cp).

Dupa mine (nu ma pricep, e doar o parere) as zice ca e un stage 1 +, avand in vedere ca masina are down pipe + admisie schimbata. 

@Adi_vw Uleiul folosit este 0W30 si da este in norma mentionata de tine. Bujiile as vrea sa le fac o data cu uleiul pentru a elimina / reduce riscul ca acestea sa se rupa. 

 

@~LauR~ exact codul asta le-am cumparat si eu - au saiba de cupru.s-l1600.thumb.jpg.d0b2ceb471db8b4540766c3f00a133ce.jpg

Modificat de DB86CLP
Link către comentariu

Din ce stiu eu , "beneficiile" unui stage 1 sau 1+ este ca nu schimba cu nimic intervalul de servisare in acelasi regim de mers (pe langa aportul de putere)

In cazul asta tot nu cred ca merita schimbarea bujiilor pentru un simplu stage 1 dar nu sunt tuner, asa ca fa ce iti spune tunerul tau.

El stie ce este mai bine pentru ca i-au trecut multe masini ca a ta prin mana.

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   1 membru

    • tynerru
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!