Jump to content

2.0 ALT nu mai porneste


dadydoris
 Share

Postare recomandată

Salutare.

Am un Passat din 2003 cu un motor de 2.0 ALT de 131 cai + GPL si nu mai vrea sa poreasca deloc.

Sper sa nu va plictisesc cu descrierea mea aici dar poate ma ajuta cineva cu un sfat.

Am parcat masina am plecat o saptamina  in concediu si dupa aia nu a mai vrut sa porneasca

NU stiu ce sa-i mai fac ca deja ma maninca de bani, timp , si nervi

Am dus masina tractata la service dupa 2 zile dupa ce am tot cautat eu defectul si am constat ca nu ii vine scinteie la bujii.

Cei de la service au facut o diagnoza si nu apare nici o erroare . Am zis sa duc totusi ECU la verificat si au gasit partea de aprindere defecta.

Au reparat ECU si tot nu vrea sa porneasca. Cei de la service au zis ca e la fel ca la inceput asa ca sa mai verifice inca o data ECU. Totul ok dar tot nu porneste. Dupa 6 zile am luat masina de la service pt ca cei de acolo nu mai stiau ce sa-i faca doar sa ia fiecare fir in parte sa vada daca gasete vreunul intrerupt. 

Nu am mai lasat masina la iei pt ca deja incepea sa coste cat nu face masina. Asaca am adus masina acasa tractata si am inceput sa caut iar defectul si am gasit acum ca am scanteie dar foarte slaba. Am dus iar ECU sa-mi dezactiveze imobilizatorul de siguranta( nu stiu daca e corect cum am scris dar e chestia aia :) sa nu mai citeasca codul de cheie si sa pornesca direct cum invarti cheia.) si tot degeaba. 

Am mai vorbit cu un mecanic si ala a zis sa-i schimb senzor ax came si senzor volant pt ca e posibil sa nu iasa la diagnoza ca defectiune si daca tot nu merge sa o duc la REMAT ca costurile depasesc valoarea masinii.

Ce sa-i mai fac ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, scoate mufa la debitmetru aer și vezi dacă porneste. Problemele de la debitmetru nu prea apar pe ECU decât dacă este circuitul întrerupt sau distrus complet. Verifica dacă vine benzina în rampa. Verifica dacă la punerea contactului se aude pompa de benzina din rezervor, de-asemenea da o bujie jos fa-i o poza clara și pune-o aici sa vedem cum arata, culoarea unei buji poate indica unele probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa incerci si cu alt ecu, nu este scump, se facea immo off la acela. Din pacate ai facut degeaba immo off calc original, nu acolo este problema. La diagnoza ce erori ai pe motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, xmisterx a scris:

Salut, scoate mufa la debitmetru aer și vezi dacă porneste. Problemele de la debitmetru nu prea apar pe ECU decât dacă este circuitul întrerupt sau distrus complet. Verifica dacă vine benzina în rampa. Verifica dacă la punerea contactului se aude pompa de benzina din rezervor, de-asemenea da o bujie jos fa-i o poza clara și pune-o aici sa vedem cum arata, culoarea unei buji poate indica unele probleme.

Am scos mufa si tot nu vrea.

Benzina vine in rampa dar azi am sa demontez rampa de injectoare sa vad daca trece benzina de injector.

Am comandat bujii noi si senzorul de la volant

O sa incerc sa-i dau cu sprey de pornire ca nu vrea deloc, macar sa rupa ceva.

în urmă cu 2 ore, F l o r i n a scris:

Trebuia sa incerci si cu alt ecu, nu este scump, se facea immo off la acela. Din pacate ai facut degeaba immo off calc original, nu acolo este problema. La diagnoza ce erori ai pe motor?

 

în urmă cu 2 ore, F l o r i n a scris:

Trebuia sa incerci si cu alt ecu, nu este scump, se facea immo off la acela. Din pacate ai facut degeaba immo off calc original, nu acolo este problema. La diagnoza ce erori ai pe motor?

ECU meu e verificat de 2 ori si e ok

La diagnoza nu apare nimic, totul ok

Mi-au cerut si cei care au reparat ECU un raport de diagnoza si nu am avut ce sa le dau ca nu are nici o erroare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ar fi din senzorul de la volant ar fi eroare în ecu, pune un vcds pe mașina și verifica temperatura de admisie aer și antigel.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau sa nu citesca valoarea, cand actionezi electromotorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai descoperit ceva si am pus 2 filmulete pe YouTub pt ca nu am stiut sa le atasez aici :)

Passat 2.0 ATL nu porneste partea 1 

si partea 2

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am găsit nimic pe youtube, pune și tu un link aici cu filmulețele

 

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 minute în urmă, xmisterx a scris:

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea in rampa este buna, ala este returul(daca da benzina pe acolo e bine), ecu nu deschide injectoarele. Cauze posibile: verifica în panoul de siguranțe este o siguranță pe circuitul injectorelor, verifica temperatura lui g62(panarama asta se decalibrează în timp), verifica legăturile la masa( le găsești sub vasul de expansiune).

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat senzorul de temperatura (ala verde din spatele motorului) Tot nu vrea.

Toate sigurantele ok mai puțin una albastră undeva sub bord in stînga bagata rău de tot intre cabluri. Trebuie să fac rost de un clește ceva sa pot sa o scot de acolo sa vad daca e buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică cu multimetrul dacă pe firul negru/albastru de la injectoare aia tensiunea bateriei când pui contactul şi când acţionezi demarorul, iar pe celălalt fir (negru/verde, maro/albastru, maro/verde, negru/violet) trebuie să ai tensiunea bateriei cu contactul pus şi când acţionezi demarorul trebuie să se ducă la 0 tensiunea. Măsurătorile se fac cu mufa băgată în injector, trebuie să găseşti o metodă să măsori.

Deci trebuie să afli ce tensiune ai pe cele două fire ale injectorului atunci când ai contactul pus şi atunci când acţionezi demarorul. Asta poate da un indiciu despre cauza nealimentării injectoarelor (se poate delimita o problemă de management/ECU de una de cablaj)

17 hours ago, F l o r i n said:

Sau sa nu citesca valoarea, cand actionezi electromotorul.

Poate să fie şi asta. de obicei dacă este senzorul de turaţie de vină nici nu sunt acţionate nici bujiile nici injectoarele. Se poate afla cu vcds dacă faci un log pe timpul pornirii (se pune contactul, se conectează şi porneşte vcds, se selectează un grup pe care să se vadă turaţia, se apasă butonul Log, se alege locul unde să se salveze logul, se apasă Start, se acţionează demarorul, se apasă Done/close fără să se ia contactul). Rezultatul trebuie să fie un fişier în format *.csv care se deschide cu Excell.

12 hours ago, xmisterx said:

verifica legăturile la masa( le găsești sub vasul de expansiune).

Mai este un punct de masă important pe corpul motorului (cylinder head)

12 hours ago, xmisterx said:

verifica în panoul de siguranțe este o siguranță pe circuitul injectorelor

Este siguranţa 32. Dar dacă faci măsurătorile de mai sus este mai sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/17/2022 at 11:13 PM, dadydoris said:

senzor volant pt ca e posibil sa nu iasa la diagnoza ca defectiune

 

1 hour ago, lupo_bv said:

Poate să fie şi asta. de obicei dacă este senzorul de turaţie de vină nici nu sunt acţionate nici bujiile nici injectoarele.

Lupo, i-am recomandat sa verifice, intrucat a venit cu aceasta presupunere, de la mecanic.... macar demonteaza sau nu, teoria acestuia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, lupo_bv a scris:

 

Poate să fie şi asta. de obicei dacă este senzorul de turaţie de vină nici nu sunt acţionate nici bujiile nici injectoarele. Se poate afla cu vcds 

Se poate vedea imediat în vcds dacă e defect sau nu. Asa cum zice colegul Lupo un log ar fi foarte util.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat siguranta 32 si NU este arsă dar nici NU vine curent la ea. 

Deci trebuie vazut de unde vine curent la siguranta 32 ?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin aia trece curent în timp ce dai la demaror sau când motorul este pornit, releul pompei de benzina închide circuitul și alimentează injectoarele, maf,  parca și sondele lambda etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaa ok

Eu am verificat doar cu contactul pus si cand am dat la automat vine curent. 

Deci e ok siguranta 32

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Modificat de dadydoris
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e bine făcut testul cu becul, plusul la injectoare este comun la toate 4 si vine din releul pompei de benzina, trebuie făcut asa: plus de la baterie la bec și minus pe celalalt pin la injectoare, sunt cele colorate diferit, 4 la număr și care vin din ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, xmisterx a scris:

Nu e bine făcut testul cu becul, plusul la injectoare este comun la toate 4 si vine din releul pompei de benzina, trebuie făcut asa: plus de la baterie la bec și minus pe celalalt pin la injectoare, sunt cele colorate diferit, 4 la număr și care vin din ECU.

Cred ca am gasit defectul de ce nu am minus la injecțoare. Inainte sa duc ECU la  2-a verificare am decupat GLP de la ECU cu gândul sa nu fie gazul defect si ala sa fi stricat ECU .

Acum am văzut că eu practic am tăiat minuscul de la injector pt ca el cand iese din ECU întîi se duce in GPL si de acolo se duce la injector. . 

Mâine am sa fac legăturile la  loc si sper sa pornească.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur de acolo e. Tu dezlegand ecu GPL au rămas și injectoarele de benzina decuplate de la ecu benzina, practic injectoarele nu primeau nici un impuls de injecție.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin71_skoda

Baga inapoi mufa in calculatorul de GPL si mai incearca.

Ca sa elimini calculatorul de GPL este suficient sa-i scoti siguranta de pe firul de plus al calculatorului GPL, fir care este legat direct la plusul bateriei. Mufa calculatorului GPL este obligatoriu sa ramina implintata in calculator.

Ca sa elimini posibilitatea sa-ti fie membrana regulatorului de gaz sparta si sa-ti ajunga tot timpul gaz in admisie (chiar daca tu vrei sa mergi pe benzina), inchizi pur si simplu robinetul de pe iesirea din butelie. Insa in cazul asta ar trebui ca motorul sa porneasca usor la rece si greu sau deloc la cald, ceea ce nu-i cazul la tine.

Modificat de florin71_skoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!