Jump to content

ID.3 - Software update 3.0


Al Bundy
 Share

Postare recomandată

Singurul lucru ciudat care este acum referitor la un exemplu din video, cind se incarca pe Type2, la pornirea climatizarii, se activeaza automat incalzirea in scaune pe nivelul 3 si incalzirea in volan pe nivelul 2. Pentru scaune se poate reduce nivelul de incalzire, dar la volan ramine pe nivelul 2 si nu se poate modifica. 
In rest nu am observat alte probleme, update facut prin 20.12.22

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu update-ul. L-am pornit aseara iar azi dimineata era instalat.

Evident, nu am dormit bine noaptea asta 😁.

Nu am avut nici o eroare.

S-au resetat unele chestii, radioul, agenda telefonului, consumul, configuratia ecraneor la infotainment, altele s-au pastrat - setarile de sunet, de asistenta la condus.

Am setat usor si utilizatorul, aveam deja s-pin configurat, au mai venit inca doua update-uri in maxim 30 de minute de cand am deschis masina.

 

Momentan, in afara de faptul ca pe ecranul central a aparut si procentul la baterie plus temperatura exterioara, vad doar modificari de aspect. Nu am informatii legate de consum pe ecranul central.

Nu am avut timp sa imi bag nasul mai mult, sa vad ce optiuni de configurare au mai aparut sau s-au schimbat.

Sunt curios daca s-a umblat si la viteza de incarcare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp s-au mai instalat doua update-uri mici, imediat ce am luat-o din loc iar dupa vreo doua ore a venit unul mai mare, care m-a anuntat ca se instaleaza in 90 de minute. 
Asta o fi partea a doua?

In Shop am doar 3 produse, We Connect Plus, We Connect si We Charge. Le-am instalat doar pe primele doua. 
Dupa instalarea lor, vad ca pot asculta radio online fara conexiune la telefon sau alt hotspot. 
De asemenea, mi se pare ca se stabilizeaza foarte repede consumul. Inainte se intampla dupa munim 5 Km, acum am vazut ca se intampla cam dupa 2 Km.

Baza de date pentru harti nu s-a actualizat inca. Am vazut ca altii au primit deja cu ianuarie 2023. 

Mai urmaresc si revin cu observatii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, cea de 90 minute este partea a doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa update observ o schimbare la modul in care se aplica franarea regenerativa.

Cumva, cursa pedalei nu mai e liniara. Franeaza regenerativ pana la un punct, apoi intra frana mecanica destul de brusc.

La Travel Assist au imbunatativ interfata de pe volan si nu mai trebuie sa apesi doua butoane pentru resume. In rest, este cam la fel de vraiste ca inainte in oras, cu frane bruste si uitand sa plece dupa masina din fata, dar asta nu-l opreste sa fie foarte increzator si sa traga violent de volan desi habar nu are unde merge :). Sau vrea sa mearga in sant, nu stiu ce o fi in mintea lui simpla.

 

In schimb, sunt multumit ca incarcarea nu se mai opreste cu eroare atunci cand statia este programata sa trimita doar surplusul fotovoltaic. Inainte trebuia sa ma duc la masina si sa scot cablul si sa-l reintroduc, dar nu mai e nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca un feature nou, nedocumentat: lampa de veghe.

 

IMG_3980.thumb.jpeg.d5a86ee2605e75541f2230fd4158f84c.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aprindea si inainte de update. Cu masina oprita, daca puneam semnalul se aprindeau luminile pe partea respectiva. Cred ca finctia asta e pe multe masini. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dercos 20 de ani era prin 2002. Imi aduc aminte ca am vazut asta pe un Golf de varsta cu mine… Si nu sunt tocmai crud ;))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate VW si multe alte marci au functia asta , lumina de parcare pe marginea drumului, lasi maneta de semnalizare pe partea care vrei sa ramana aprinsa si dupa ce iei contactul, se stinge semnalizarea, dar raman aprinse pozitiile pe partea respectiva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

la mine nici acum nu a venit nimic ,sunt pe 2,4 de anul trecut dar nici nu ma stresez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu ai de ce. Nu vad nimic interesant la acest update. Consumul este tot mare, programarea incarcarii inteleg ca tot nu merge, sunetul sistemului audio s-a schimbat in rau, viteza de incarcare este tot mica.

Se vede insa locatia masinii in aplicatia de pe telefon, niste imagini in plus, pe HUD, cand folosesti navigatia masinii, si ai Internet Radio, fara hotspot.

Speram sa se imbunatateasca consumul, speram sa incarce mai repede. Eu nu am vazut 100KW decat de vreo 4-5 ori, timp de cateva secunde, in rest, maxim 60, indiferent de conditii, chiar si acum, cu 3.0. Vedem cand se mai incalzeste daca mai creste viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la 2.4 am observat 130 kW daca bateria este calda. Eu am testat dupa un drum pe autostrada la Hyperchargerul de la PBV2 (Dealer Audi).

 

On 10/30/2022 at 10:14 AM, Sparkyson said:

Am incarcat ieri, din nou, dupa un drum de 200 km pe autostrada, la statia de 300 kW de la PBV2.

Aveam 8% cand am pornit incarcarea.

 

- 130 kW pana la 20%

- 125 kW la 20% si a scazut incet

- 100 kW la 30% cand am oprit incarcarea

 

In total, am incarcat 12.75 kWh in 7 minute.

Estimarea de la 8% pana la 80% era de 30 de minute, dar nu stiu daca este corecta sau nu, pentru ca, pe versiunile vechi, nu era precisa.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La PBV2 am incarcat si eu si a bagat maxim 60. Am ajuns cu SoC sub 10%.

Nu inteleg cand se incalzeste bateria, in afara de momentul incarcarii.

De fiecare data (de cand s-a racit afara) am ajuns cu bateria rece, sub 10 grade, indiferent de drumurile facute. Am vazut ca in momentul inceperii incarcarii, porneste si PTC-ul si o incalzeste pana peste 20 de grade, dupa care se duce singura pana spre 35.

Cu toate astea, viteza ramane mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facut tot posibilul sa incalzesti bine bateria. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/31/2023 at 5:07 PM, fn1 said:

la mine nici acum nu a venit nimic ,sunt pe 2,4 de anul trecut dar nici nu ma stresez

Daca nu ai cerut sa fii inclus in valul de test pt 3.0, e normal ca nu ai primit. 

A fost doar un prim val de 1000 oameni pt teste din care se pare ca doar 860 au si primit efectiv update-ul, si acum al 2lea val de test in care au fost inclusi inca cativa din cei care trimisesera mail de inscriere in primul val. 

Deci toti care am primit update-ul la 3.0 pana acum am fost beta-testari. 

 

Legat de utilitate, sint cateva functii dragute, pe care le aveam din 2017 pe masini gen eUp, eGolf, dar ce sa facem, asta e "progresul":
- poti vedea locatia masinii

- poti vedea daca e inchisa masina sau nu (la eUp/eGolf se putea si inchidea/deschidea de la distanta, dar din nou, "progresul")

- poti vedea daca e un geam deschis, portbagaj, capota.

 

De retinut si ca 3.0 OTA nu este acelasi cu 3.0 din fabrica. Exemplu diferenta: din fabrica vine cu posibilitatea de a dezactiva ESC/ASR 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/1/2023 at 9:44 PM, Silviu_7 said:

Trebuie facut tot posibilul sa incalzesti bine bateria. 

 

Da, dar nu asa cum se prezinta in video. Asta e o improvizatie. Bine ar fi fost sa existe o optiune, sa preconditionezi bateria sau, cand apare mesajul cu recomandarea de a cauta statie de incarcare, in momentul in care ii indici o locatie, sa inceapa sa pregateasca.

 

Am fost sambata seara la PBV2, dupa o zi de fataiala prin Bucuresti si apoi mers pe centur pana acolo iar bateria tot sub 10 grade era. Cum am mufat-o, a pornit PTC-ul, care amers pana a ajuns pe la 25 de grade. Ulterior, temperatura a continuat sa urce pana la ~30 de grade. 

Desi am pornit incarcarea cu un SoC de 1%, nu am avut viteza mai mare de 60Kw, la o temperatura exterioara de 2 grade.

Deci, 3.0 ar fi fost bun sa vina cu ceva imbunatatiri la capitolul acesta.

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, dar era discutia despre cum se comporta ID-urile. Cautam ce variante exista cu ceea ce avem :D

Probabil este mai ok si pt baterie/consum sa se faca incalzirea inainte de a ajunge la statie vs cand deja a pornit incarcarea, dar nu am vazut sa se discute despre o posibila implementare a preincalzirii la cerere/din navigatie.

Daca as avea nevoie de incarcare rapida si imi permite drumul/bateria, eu as incerca sa o incalzesc putin din acceleratie si regenerare.

Eu am incarcat DC o singura data de cand am 2.4, tot la PVB2 sa vad daca trece viteza de 100kW, dar era inca cald afara si nu au fost probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista posibilitatea ca si statia sa nu poata duce tot timpul puteri de incarcare mari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E statie Alpitronic de 300kW. Am vazut camionul de la Lidl cum tragea cu 150 kW si in paralel o Tesla tragea cu aproape 150 kW. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Pana alaltaieri la verificare dupa VIN aparea s-ota update 3.0.7  , ieri nu mai aparea nimic, azi apare s-update 3.2 actiune ce o sa fie facute in service. asa intelege VW sa fie facute update-urile "OTA" ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!