Jump to content

Cruise Control (tempomat)


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

marius1982.11

n-are nici o legatura cu BC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe masina din semnatura se poate monta tempomat ? Mentionez ca nu am BC pe masina. Cam cat m-ar ajunge acum kit-ul + montaj ? Daca iau din dezmembrari maneta se potriveste de pe orice G4 ?, (sau e in functie de codul motor, diesel/benzina sau mai stiu eu ce). Imi trebuie si cablul... ala ?... de el cum fac rost daca iau maneta de la dezmembrari ?

Merci anticipat pentru raspunsuri !

Kit nou - OEM - pe la 350 lei - maneta si cablaj. Aftermarket - doar maneta e 150 lei.

Manetele merg de pe orice Vw Passat, Golf, Bora, Skoda Octavia 1 si Superb 1, Fabia, Seat Leon si ce mai sunt pe platforma asta.

De la dezmembrari, nu poti cumpara maneta, decat mufa si o bucata de cablu - cum ti-au zis si colegii - pe care o vei prelungii si cu ajutorul caruia te vei conecta in cutia cu mufe, din compartimentul cu ansamblul de stergatoarte.

Cand o sa iti cumperi tot ce ai nevoie, o sa iti zicem ce si unde sa conectezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci baieti, am intrebat deja in mai multe locuri, inclusiv la reprezentanta sa vad cat m-ar costa, pe urma o sa vad si la dezmembrari. Circul mult inafara localitatii, sosea cu 2 benzi/sens si cred ca mi-ar fi folositor la consum si la ergonomie.

:offtopic: Florin, nu te muti la Cluj ? :)... as avea o gramada de pus pe masina... ma bate gandul si la un BC maxidot... dar acolo treaba e mai... groasa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se rezolva. Iti pot recomanda pe cineva in Cluj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

ieri dupa ce am montat un tempomat pe masina mea,totul a fost ok,dar a aparut mesajul Oil Sensor Workshop, puteti sa-mi ajutati cu o schema sau o poza? pentru ca nu stiu unde se duc firele sensorului(am citit ca sunt 3 fire). mutumesc scuze de :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in siguranta nr.5 a fost un fir(albastru-gri) ce am scos si am montat in locul ei firul care vine cu tempomat. asta ar fi problema?

Modificat de csferko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ca da..... clima, daca ai climatronic... mai merge venitalatorul... eu zic ca nu...

Pune firul la loc, la siguranta nr.5 si cu alimentarea tempomatului, te legi in paralel la siguranta 5 - te legi de firul care exista deja acolo - el alimenteaza mai multe ... printre care si senzorul de calitate al uleiului, climatronicul, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am comandat si eu pana la urma maneta tempomat OEM si cabluri aferente, dar m-am speriat cititnd prin topicurile ce fac referire la tempomat, ca daca ai ESP trebuie recalibrat nu stiu ce senzor (asta ce presupune ?), ca trebuie reactivate airbagurile, ca daca ai calculator coloana volan nu stiu de care nu se poate pune tempomat doar daca il schimbi si pe ala. Va rog sa ma luminati si pe mine. Merci !

Inca ceva... instructiunile cu care vine kitul OEM sunt doar in germana ? Gasesc undeva si in romana ? A... si sa nu uit, va dati seama ca cei de la Autoworld mi-au zis ca manopera e 400 lei. 400 ????... asta e jaf la drumul mare :(

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calculatorul de coloana e pentru comenzile pe volan, care banuiesc ca nu le ai.Nu iti fa probleme din aceasta cauza. Nu trebuie sa calibrat nici un senzor, doar cand scoti spirala de pe volan sa ai grija sa nu se rasuceasca (sa o pastrezi in pozitia in care a fost data jos). Instructiunile de montare le gasesti in acest topic in primele(10-15) pagini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, calculatorul de coloana e numai la generatiile mai noi - Golf5, Golf 6... etc.

La noi - Golf 4, Passat B5, nu exista asa ceva. Ala de care zici tu Remus - pentru comenzile pe volan -, e un modul de comanda, care se afla in racleta de relee si scrie pe el 451 sau 452 - si daca avea, nu mai era nevoie sa-si puna tempomat, ca avea din start.

Nu ai ce calibra, decat daca faci ceva aiurea pe acolo.... nu o sa fie cazul.

In rest, telefonul meu il ai.... ma suni si te directionez prin telefon, sa iti faci treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Florin si Remus, dar sigur nu ma bag singur la montarea lui :). cam cat costa un montat de tempomat la un electrician de cartier ? (adica nu reprezentanta, ca acolo m-am convins :) ) .. sa stiu la ce sa ma astept. :offtopic: Florin, ai zis ca imi recomanzi pe cineva la Cluj, te rog sa-mi lasi pe PM daca aici nu se poate un nume si numar de telefon. O sa apelez daca nu pot rezolva la Turda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Am reusit si eu in final sa imi montez tempomatul, mersi Florin pt raspunsul la intrebarile mele (telefonic :) ).

Totusi, am aflat ca hoti exista si in mama tuturor tarilor si pe o maneta FEBI(+ cablu) se poate cere pretul de 65 de eur in magazin fara sa ti se dea in final si cablul si nici chitanta, pt ca ei zic ca nu trebuie si ca am pe masina cablajul, deh, ei sunt foarte "dashtepzi", iar in alta parte oferta vine la 300 eur ,spunand ca imi mai trebuie si un "electronic board". Toate astea in conditiile in care persoana care mi-a achizitionat tempomatul era asistata de un neamt pe post de traducator si linkul de pe AHW-shop.de cu kitul respectiv.

In final, neavand rabdare am ales sa confectionez eu acel cablu, l-am instalat si testat in paralel cu manata de semnalizare, acesta funcionand perfect din prima.

Abia ieri am reusit sa pun totul la loc, neavand cheia "spline" M12 pt surubul care tine volanul,fiind nevoit sa circul cu bordul desfacut si mufa atanata pe undeva :D.

In final, trangand linie ieseam chiar mai bine daca luam o maneta SH,dar originala de la colegii din dezmembrari, ideea mea initiala fiind sa fac totul elegant si OEM, vorba vine.

PS: eu nu am reprezentata iconita de tempomat pe IC, deci aviz amatorilor, se poate si fara ea sa ai tempomat functional.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau una OEM noua... tot pe la banii aia. Aia Febi la noi, e in jurul la 150 lei...

Acum asta este, ma bucur ca ai reusit sa finalizezi proiectul.... si nu te-ai dat batut, asa cum ai vrut la un moment dat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat una FEBI mai bine una OEM din dezmembrari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In teorie, da - problema apare ca nu prea le gasesti in dezmembrari .... acum, daca Marius asta a cumparat, acum e pusa pe masina, deci sa o stapaneasca sanatos.

Si cele aftermarket, sunt de mai multe categorii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OEM sh in locul oricarei AM,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca sunt doua coduri pentru kit tempomat OEM golf 4

1J0998527 - pentru TDI nonPD

si 1J0998527A - pentru TDI PD

Am inteles ca 1J0998527 nu merge la PD.

1J0998527A merge la nonPD ?... vrea sa-si comande si un prieten cu TDI ALH....

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca are vreo importanta . tempomatul nu stie daca ai pompe duse sau invers.

eu stiu ca sunt 2 coduri pt ca sunt 2 manete...merg ambele,diferenta intre ele este de lay-out ul butoanelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

nu am auzit de asa ceva, exista doar cu terminatia "A" sau "B". Prima fiind pt TDI, oricare, PD, non pd, it makes no diffrence.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cautati mai bine, ca v-am postat un material, cu toate codurile - si la manete si la cablaje - kit-uri.

La maneta, nu are nicio importanta daca e diesel sau benzina - sunt doar cele doua modele - cu un singur buton lateral sau cea cu doua butoane laterale.

La kit-uri e diferenta - diesel - are doar un cablu - de la maneta la mufa intermediara, benzina - are 3 cabluri - unul de la maneta la mufa intermediara si doua spre ECU - alegi la fata locului, care e cel bun, in functie de tipul ECU-lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am nevoie si eu de o mina de ajutor. A-si vrea sa montez un tempomat pe un bora 1.4 16v cod BCA.Are cineva codul cablului care duce dela ecu la mufa intermediara?Ceea ce se pune numai la benzinari. Mersi anticipat pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vine separat, ci doar setul intreg de cabluri ( 3 bucati) si nu xcred ca merita achizitia, este destul de scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am reusit si eu azi sa montez tempomatul (nou, pe original). Se aprinde becul in bord, functioneaza butonul set respectiv res, se dezactiveaza la apasarea pedalei de frana sau ambreiaj, dar cand e in functiune tempomatul, masina nu reactioneaza la apasarea pedalei de acceleratie decat daca apas inainte putin ambreiajul sau frana. Asa trebuie sa functioneze ?

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!